Обява

Свий
Няма добавени обяви.

THermotec - Да или Не

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • turtey
    коментира - отговор
    И тях
    #223345778900

  • Ясен
    коментира - отговор
    Полякините ли имаш предвид?

  • Kirilpm
    коментира - отговор
    Сваг и Феби е едно и също, качеството доста варира през годините.

  • td120
    отговори
    GEBA са били ОЕМ няколко десетилетия на МБ.
    https://www.geba-autoteile.de/en/
    В по-ново време (по данни на позватели) - GRAF (които правят помпи за SKF и Saleri) ; и HEPU. Ако трябва да купувам помпа,гледам първо предложенията на тия.
    Aluwag леят някои от по-сложните корпуси,кой довършва продукта не се знае.
    https://www.aluwag.ch/en-index.html#a-produktion

    Въпросът доколко се различава заводското изпълнение от aftermarket качеството на продукта на една и съща фирма остава открит...Отзивите са противоречиви.
    SWAG и FEBI често пускаха OEM части с не толкова старателно заличено лого на МБ или друг производител на човешки цени.

    Остави коментар:


  • Kirilpm
    отговори
    От мен един глас за Hepu, не особено известна марка, но много добро качество.Dolz и Ina също.
    Термотек е що-годе читаво менте, но за вентилатори, радиатори, маркучи и фланци.За помпи не е добър вариант

    Остави коментар:


  • Scrapheap
    отговори
    Оригиналната помпа изглежда недотам добре откъм повърхнини и обработка на неработна част. Не виждам по нея никакви означения, но фактът, че за 320 000км си работеше, не течеше и не стържеше е достатъчно добра атестация за качество. Ако не бях тръгнал да сменям ремъка, нямаше да разбера, че има проблем. Щеше да се усети, когато проблемът стане голям.
    Ще съм доволен, ако новата изкара 100 000. Нямам илюзии, че е по-добра от ОЕМ. Колата има и спомагателна електрическа помпа, освен тази на печката(оригинална) за рест функцията.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    ...Сега роботизирани и ЦПУ машини бол. Абе и така и така е.
    Да, и вече са евтини, еле пък ако бълват хиляди бройки от нещо. Съответно и да докараш вид вече е евтино и не се иска никаква философия. А да направиш нещо читаво си е все толкова скъпо и трудно, колкото винаги е било.

    Остави коментар:


  • Asen Kushlev
    отговори
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

    Говори най-вече за отношението към търговския вид. С перфектно изглеждаща по тия критерии помпа с виско Shimahide щях да си прегрея тераното посред истинска зимна разходка на минус 10 градуса - докато е студена виското е зацепило и си стои така докат не спреш на бензиностанция например, и изгасиш мотора, та да се сети че трябва да отцепи. После обаче зацепва когато видиш че стрелката е почти в червеното и пак спреш, надувайки парното и вентилатора на макс.

    На външен вид беше като за изложба - изглеждаше по-добре от оригиналната.

    За сравнение, оригиналната помпа на ферозата (на 31 години) изглеждаше почти все едно руснак я е правил.
    Външния вид не е 100% гаранция, но все пак. А и преди 31 години обработката на повърхнини, които нямат отношение към работата на частта, може да е струвала доста по-скъпо. Сега роботизирани и ЦПУ машини бол. Абе и така и така е.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
    Това за изработката е много вярно. Като видиш фаски, закръгления по корпуса, грапавост на повърхнините. Личи си кога е изпипано. Вярно е, че това не са работни повърхнини, но все пак говори за отношението към изработката. Иначе както писах, за тия по-дъртите коли повечето части са от по-непипнатите. Явно вече таргета е части за по-нови модели.
    Говори най-вече за отношението към търговския вид. С перфектно изглеждаща по тия критерии помпа с виско Shimahide щях да си прегрея тераното посред истинска зимна разходка на минус 10 градуса - докато е студена виското е зацепило и си стои така докат не спреш на бензиностанция например, и изгасиш мотора, та да се сети че трябва да отцепи. После обаче зацепва когато видиш че стрелката е почти в червеното и пак спреш, надувайки парното и вентилатора на макс.

    На външен вид беше като за изложба - изглеждаше по-добре от оригиналната.

    За сравнение, оригиналната помпа на ферозата (на 31 години) изглеждаше почти все едно руснак я е правил.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    коментира - отговор
    И Blueprint са същото. Аз май тотално ще ги отпиша от списъка ми. Паразитен хебел за терано при мен сдаде за половин година градско каране (вероятно не повече от 5000км), а по думите на приятел след първата разходка е хлопал повече от махнатия оригинален.

  • I.Stoyanov
    коментира - отговор
    Еми мога да давам примери от сега до утре по това време за пълни ментарляци SWAG. Това е фирма която САМО ПАКЕТИРА! Както колегата mikvt спомена - често нещата вътре са Феби. Ако фебито е истинско са да кажем средно ниво чаркова. Но ако е менте феби или друг вид менте просто се скапва за норматив. Разбира се това няма как да го разбереш, нито по покупната цена, нито по първоначалния опакован вид. Така че имай няколко наум с неща на Febi, SWAG и прочее.
    А хела правят водни помпи, колкото вюрт винтоверти! Демек, само лепенката е от тях, а самото устройство е най-често от читав производител.

  • Scrapheap
    отговори
    Крайно време беше да се преебе нещо по тази кола...

    Остави коментар:


  • Asen Kushlev
    отговори
    Това за изработката е много вярно. Като видиш фаски, закръгления по корпуса, грапавост на повърхнините. Личи си кога е изпипано. Вярно е, че това не са работни повърхнини, но все пак говори за отношението към изработката. Иначе както писах, за тия по-дъртите коли повечето части са от по-непипнатите. Явно вече таргета е части за по-нови модели.

    Остави коментар:


  • Джоу (x3mrjoe)
    отговори
    Ааабе, Николайчо, що не дрънкаш като ти трябва нещо ?!

    Дообре, че видях темата.

    Остави коментар:


  • Scrapheap
    отговори
    И това е така.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X