Дойде студеното време и започна страданията с дизела, от към време да загрее и да ме стопли.
Та търся идеи, какво може да се направи по-въпроса. Новите премиуми си имат инверторен климатик, който веднага духва топлина в купето. Отделно си имат печки за подгряване на охлаждащия кръг.
Не смятам да си слагам печка, на Ebespaecher или на Webasto.
Питам за някакви хитринки, които може би ми убягват.
Съседа ми, пали, застопорява двигателя на 3000 оборота за 5 минути и тогава се качва в колата. Но това е селска история.
Въпросът е, че карам 8 км сутрин и то все по нанадолно, та колата какато е сега 2 градуса над нулата и след тези 8 км не е стоплила, а парното едва тръгва.
Термостата и е ОК. Като тръгна на обратно по нанагорното стопля по-бързо, но пак не е както с бензинка за 4 пъти по-малко време.
С електрическите духалки тип сешоар не става, а бушоните гърмят за норматив, така че и това не е решение.
Накрая ще излезе, че селския номер е най-ефикасен ....
Та търся идеи, какво може да се направи по-въпроса. Новите премиуми си имат инверторен климатик, който веднага духва топлина в купето. Отделно си имат печки за подгряване на охлаждащия кръг.
Не смятам да си слагам печка, на Ebespaecher или на Webasto.
Питам за някакви хитринки, които може би ми убягват.
Съседа ми, пали, застопорява двигателя на 3000 оборота за 5 минути и тогава се качва в колата. Но това е селска история.
Въпросът е, че карам 8 км сутрин и то все по нанадолно, та колата какато е сега 2 градуса над нулата и след тези 8 км не е стоплила, а парното едва тръгва.
Термостата и е ОК. Като тръгна на обратно по нанагорното стопля по-бързо, но пак не е както с бензинка за 4 пъти по-малко време.
С електрическите духалки тип сешоар не става, а бушоните гърмят за норматив, така че и това не е решение.
Накрая ще излезе, че селския номер е най-ефикасен ....
Коментар