Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелов двигател, вероятно проблем с ГНП, снимки,клип,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Много е вероятно някъде в системата да има вода , дори една капка може да създаде сериозен проблем.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #17
      Най вероятно си забелязал че диаметъра на щуцерите на клапана за обратна нафта и на инжектора са различни - и на резервоара трябва да има два извода с различно ф - за права и обратна нафта(изход, вход)

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Да,различни са

    • #18
      Mахни тия маркучи и имитирай заводското устройство с туба вместо резервоар (читави маркучи , добри скоби и пр.) Системата е проста,ако е херметизирана и клапанчетата ,в т.ч. и преливният клапан горе на помпата , са изправни ,то няма да качва въздух и ще "държи напълнена" дълго време,дори да не се пали двигателят (няколко припомпвания с ръчната помпица ще са достатъчни за одървяне след престой). Ще тръгне и на трите цилиндъра,нама де да ходи. При херметизирани пътища ръчната помпица (ако е наред) ще качва забележимо по-бързо .Ако е в нея проблемът ,смени я с Bosch 2 447 222 126 .
      Ремкомплектчета,ако се наложи, има за подкачващата помпа разни, евтини са,че и с о-пръстени от витон (първообразът изглежда да е bosch FP/K22P(x)). Профилактиката на подкачващата помпа е проста, не изисква специални умения и инструменти.
      Глътнала е въздух при свършването на горивото,херметизирай всичко по пътя на горивото и опитай пак .

      https://www.abato.nl/bestanden/aggre...226B-3D-50.pdf

      Коментар


      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        По време на експериментите опитай да закрепиш тубата над нивото на помпата.

    • #19
      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201030_163115.jpg
Прегледи:1046
Размер:471.4 КБ
ID:6663679
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201030_162811.jpg
Прегледи:842
Размер:495.6 КБ
ID:6663680
      Помпата и табелката с модел и т.н
      През годините доста двигатели съм срещал с един и същи проблем -блокирал обратен клапан или блокирал помпен елемент. Работата е елементарна ,но ако не се е занимавал човек по добре да потърси помощ.
      Слагам спринцовки и въртя коляновия вал определени обороти за да имам отправна база и чак след това развивам блокиращите болтове (във вашия случаи имате два болта за трите щуцера). Развивате ,вадите ,чистите и обратен монтаж. Отново малки спринцовки за контрол на количеството по цилиндри.
      Другият начин- при помпист.

      Коментар


      • #20
        Тея дни ще споделя резултата
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #21
          помпените елементи са заяли в горно положение...зад инжектора двата болта държат капачето,под него са помпените елементи....натискаш ги надолу да слязат до вала..играчка сие...аз лично първо опитах със газ за горене във нафтата..ама не мина номера и свалих капачето.....като се оправиха винаги слагам газ за горене
          основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X