Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелов двигател, вероятно проблем с ГНП, снимки,клип,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дизелов двигател, вероятно проблем с ГНП, снимки,клип,

    Та,малко предистория,наш приятел,купува оборудване от някакъв завод в Германия.Вижда три генератора които изглеждат почти нови,да не кажа чисто нови.

    Докарва единия тук,само да отбележа че се товарят и разтоварват с кран.

    Отиваме днес да ги вържем между евн и къщата , генератора е с AVR табло.Имам известен опит с тея агрегати като електрическа част ,табла управление и т.н

    Правим проверка,антифриз Ок,масло до максимума,гориво няма...търся... няма резервоар.

    Докато нашия човек донесе кабели , нафта и т.н

    Закачвам два 100 амперчаса нови акимулатора нагласям AVR таблото,което ми е суверенно непознато,като бонус ,менютата са на немски.Ама пък и ние не сме случайни.Нацъках къде какво и правя опит да видя дали ще завърти стартера,паля и тая гад заработи от раз ,работи около 5 минути ,аз през това време обикалям да видя къде да откача букса ,клапан или друго да го загася.

    Не намирам нищо и генератора работи около 5 минути и загасна сам.Супер..звяра е укротен.

    Идва нашия човек,закачваме маркучи,подкачваме нафта с подкачващата помпа,палим от раз ,работим 3-4 секунди и гасне.

    Последва два часа гледане,мерене и нищо.

    Много генератори си следят нивото на горивото и под 6% спират автоматично,тоя обаче не дава съобщение за грешка никаква.Разкачих две системи за управление (механично) на гнп .Тц ...не и не.

    Двигателя пали от четвърт,форсира се и тъкмо тръгва смело и гасне.

    Разкостих къде каквото ми дойде на ум,не и не.

    Малко преди да се изчерпя от идеи,реших да изолирам AVR таблото и да пусна агрегата като обикновен двигател.

    Преправих захранването с нафта,обратката и т.н

    Закачих кабел директно на стартера и мотора поли от раз,работи около 8-10 сек и гасне.

    Последва упорито обезвъздушаване и така го докарахме до това ,двигателя пали от раз,форсира се,развърта се отлично и гасне след 10-15 секунди.

    Проверихме горивния филтър,пълен.От страни на гнп има два болта за източване на нафтата,със спринцовка събра един литър .Но като цяло ,двигателя се държи по същия начин.Проблема не е в управлението AVR ,защото го изолирах както казах.

    Отвих тръбите на дюзите и каква изненада,пръска само дюзата на трети цилиндър.На 1 и 2 няма никой?

    Шах и мат.?

    Пускам снимки и клипче.
    ​​​​
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:
Прегледи:0
Размер:457.6 КБ
ID:6663673Натиснете снимката за да я уголемите

Име:
Прегледи:0
Размер:495.6 КБ
ID:6663674
    Прикачени файлове
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201030_163115.jpg
Прегледи:1020
Размер:471.4 КБ
ID:6663679
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201030_162811.jpg
Прегледи:819
Размер:495.6 КБ
ID:6663680
      Помпата и табелката с модел и т.н
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        https://youtu.be/vzGxaswvuF8
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Та, агрегата пали от раз,форсира се,работи отлично....на един цилиндър и гасне сам след 10 сек.

          Двигателя е три цилиндров и двата цилиндъра съм им развил тръбите от дюзите и не пада и капка нафта.

          На кой да занеса помпата да я погледне.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            Некъде , нещо се е задръстило с боклук.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Yury Преглед на мнение
              Некъде , нещо се е задръстило с боклук.
              Може,от Германия до Пловдив е бил с отворени пътища за нафта.Искам да сваля помпата и да я дам на някой за ревизия .
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                Може да потърсиш Наско в с. Паталеница, пазарджишко.

                Коментар


                • #9
                  Т-съединението между маркуча за обратно гориво и този за гориво към помпата за какво е? Да върти въздуха в ГНП докато угасне пак? :
                  Ако има горивопровод за връщане на гориво в резервоара, сложи там прозрачен маркуч и следи за въздух. Не трябва да има.

                  Коментар


                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дойц са си много читави двигатели, виж какво са сделали китайците по лиценз на Дойц е отделен въпрос.

                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Абе не е като да не съм се сблъсквал с това австрийско чудо на техниката, не ми се иска да се занимавам с такива двигатели вече.
                    Да, като е нов, и всичко му е в пълна изправност си е добър двигател, ама като поостарее...
                    А тук нови рядко виждаме.

                    Отделно руснаците слагат на доста от тракторите си двигатели Дойц. След като собственика смени двигателя с руския който се слага оригинално-спира да псува. Не, че руските двигатели са някакво чудо, ама това е практиката.

                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дъртите руски дизели също не са никак лоши, но модата във форума изисква да се плюе всичко що е руско.

                • #10
                  Провери подкачващата помпа, тази точно над финия филтър, после провери банджо болтовете и ако имаш въздух подръка ги продухай, в посока резервоара, провери грубия филтър за наличие на вода и накрая трябва да запали.
                  Помпата е супер проста и надеждна, редно е да гасне, като върнеш рейката до упор.Провери дали се маже от картера на двигателя или си има отделно масло само за нея.

                  Коментар


                  • #11
                    Дръжте лоста на рейката в положение "макс.горивоподаване"(каквото е положението й при старт) и в същото време помпете с ръчната подкачваща помпичка (или развъртайте със стартера при развити тръбопроводи горе при дюзите,пак с рейката при положение "макс"). Не виждам по снимите да има нарочно нипелче за обезвъздушаване на горивната галерия на ГНП, тъй че може да се наложи за се охлаби леко преливния клапан(дето се събира излишната нафта от дюзите и самата помпа) и се подкачва гориво с ръчната или с въртене на стартер. При подкачване на гориво с ръчната помпица съпротивление усеща ли се след време?


                    По снимките изглежда е с принудително мазане, на 11часа от подкачващата помпа май има вече тръбопровод за масло(вижте там все пак де отива ,да не е прост отдушник само).



                    Още- най напред бих преправил захранването на подкачващата помпа -без тройника ( туба със захранващия маркуч на дъното..излишната нафта с и тя с нарочен маркуч. Просто в сегашния вариант с тройника не помага много за отърването от въздух).

                    Bosch PES3A вехт вариант с автономно мазане (тапата с надпис Oel):
                    https://upload.wikimedia.org/wikiped...n_Techniek.JPG

                    Още кадри на съвременна PES3A:
                    https://www.amazon.ca/DEUTZ-ENGINE-F.../dp/B07DP2KDXC
                    Последно редактирано от td120; 31-10-20, 00:02.

                    Коментар


                    • Roninn
                      Roninn коментира
                      Редактиране на коментар
                      След много помпене ,се усеща леко усилие в подкачващата помпа.С откачени тръби от дюзите,го палих десетина пъти,както споменах,пали от раз и се развърта смело само на трети цилиндър.От тръбите на дюзите на 2 и 1 не пуска дори капка докато работи мотора.

                    • Roninn
                      Roninn коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да,рейката я откачих от сервомотора,и съм пробвал всякак ръчно да подавам газ.

                  • #12
                    Сега се сещам нещо като гледам разреза на помпата.Двигателя в момента е под наклон.Бетонната площадка е във вилната зона и сме го сложили на едно европале.На практика трети цилиндър се явява най-високата точка в момента.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #13
                      След като подкачиш и пали - помпата е добре. Най вероятно вътре в инжектора(подкачващата помпа) е счупена пружината и не се подкачва гориво. Пробвай дали работи при непрекъснато подкачване на ръка. Борето Като натискаш лъскавкото поансонче трябва да се връща. Вътре има две клапанчета - може да има боклук, но след като ръчно подкачва най вероятно пружина или поасончето е блокирало(ръжда или отлагания от дълго стоене) и не следи гърбицата на кол. вал. Същото важи и за елементите на помпата. Виждал съм такава ситуация на руски трактор - жълт. А за счупена пружина на инжектора - личен опит - цяла нощ, след което купих 5 пружини и никога докато имах камиони не се счупи. Stbd е прав!! Сега се загледах. Горивото от резервоара под инжектора, а обратната нафта горе от клапана с друг маркуч в резервоара
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от boreto2; 31-10-20, 06:31.

                      Коментар


                      • #14
                        Махни тройника, ако тази помпа е с отделни горивопроводи за свежо и за излишно гориво. Възможно ли е в ГНП да влиза въздух и има ли осигурен начин този въздух да бъде изхвърлен?
                        Гориво може да се подаде под налягане с резервоар високо над ГНП.

                        п.п.: виждам един глупав, но важен проблем - тези скоби са лоши за горивопроводи, както и този маркуч. Скобите събират стената на маркуча към линията на свиване. А точно този маркуч има голяма склонност към...събиране. Всяко от тези двете често се проявява в търпима степен като сълзене на нафта, пушене при макс въртящ момент или мощност, греене, преразход на гориво (заради променен момент на впръскване и циклова порция). Виж, двете малки грешки заедно са тези проблеми но на втора степен.
                        Последно редактирано от Stbd; 31-10-20, 06:54.

                        Коментар


                        • #15
                          Проблема хич не е глупав, особено зимата когато се удървят маркучите на помпата.За мен това са правилните накрайници, плюс прозрачен шлаух за удобство на оператора.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X