Та,малко предистория,наш приятел,купува оборудване от някакъв завод в Германия.Вижда три генератора които изглеждат почти нови,да не кажа чисто нови.
Докарва единия тук,само да отбележа че се товарят и разтоварват с кран.
Отиваме днес да ги вържем между евн и къщата , генератора е с AVR табло.Имам известен опит с тея агрегати като електрическа част ,табла управление и т.н
Правим проверка,антифриз Ок,масло до максимума,гориво няма...търся... няма резервоар.
Докато нашия човек донесе кабели , нафта и т.н
Закачвам два 100 амперчаса нови акимулатора нагласям AVR таблото,което ми е суверенно непознато,като бонус ,менютата са на немски.Ама пък и ние не сме случайни.Нацъках къде какво и правя опит да видя дали ще завърти стартера,паля и тая гад заработи от раз ,работи около 5 минути ,аз през това време обикалям да видя къде да откача букса ,клапан или друго да го загася.
Не намирам нищо и генератора работи около 5 минути и загасна сам.Супер..звяра е укротен.
Идва нашия човек,закачваме маркучи,подкачваме нафта с подкачващата помпа,палим от раз ,работим 3-4 секунди и гасне.
Последва два часа гледане,мерене и нищо.
Много генератори си следят нивото на горивото и под 6% спират автоматично,тоя обаче не дава съобщение за грешка никаква.Разкачих две системи за управление (механично) на гнп .Тц ...не и не.
Двигателя пали от четвърт,форсира се и тъкмо тръгва смело и гасне.
Разкостих къде каквото ми дойде на ум,не и не.
Малко преди да се изчерпя от идеи,реших да изолирам AVR таблото и да пусна агрегата като обикновен двигател.
Преправих захранването с нафта,обратката и т.н
Закачих кабел директно на стартера и мотора поли от раз,работи около 8-10 сек и гасне.
Последва упорито обезвъздушаване и така го докарахме до това ,двигателя пали от раз,форсира се,развърта се отлично и гасне след 10-15 секунди.
Проверихме горивния филтър,пълен.От страни на гнп има два болта за източване на нафтата,със спринцовка събра един литър .Но като цяло ,двигателя се държи по същия начин.Проблема не е в управлението AVR ,защото го изолирах както казах.
Отвих тръбите на дюзите и каква изненада,пръска само дюзата на трети цилиндър.На 1 и 2 няма никой?
Шах и мат.?
Пускам снимки и клипче.
Докарва единия тук,само да отбележа че се товарят и разтоварват с кран.
Отиваме днес да ги вържем между евн и къщата , генератора е с AVR табло.Имам известен опит с тея агрегати като електрическа част ,табла управление и т.н
Правим проверка,антифриз Ок,масло до максимума,гориво няма...търся... няма резервоар.
Докато нашия човек донесе кабели , нафта и т.н
Закачвам два 100 амперчаса нови акимулатора нагласям AVR таблото,което ми е суверенно непознато,като бонус ,менютата са на немски.Ама пък и ние не сме случайни.Нацъках къде какво и правя опит да видя дали ще завърти стартера,паля и тая гад заработи от раз ,работи около 5 минути ,аз през това време обикалям да видя къде да откача букса ,клапан или друго да го загася.
Не намирам нищо и генератора работи около 5 минути и загасна сам.Супер..звяра е укротен.
Идва нашия човек,закачваме маркучи,подкачваме нафта с подкачващата помпа,палим от раз ,работим 3-4 секунди и гасне.
Последва два часа гледане,мерене и нищо.
Много генератори си следят нивото на горивото и под 6% спират автоматично,тоя обаче не дава съобщение за грешка никаква.Разкачих две системи за управление (механично) на гнп .Тц ...не и не.
Двигателя пали от четвърт,форсира се и тъкмо тръгва смело и гасне.
Разкостих къде каквото ми дойде на ум,не и не.
Малко преди да се изчерпя от идеи,реших да изолирам AVR таблото и да пусна агрегата като обикновен двигател.
Преправих захранването с нафта,обратката и т.н
Закачих кабел директно на стартера и мотора поли от раз,работи около 8-10 сек и гасне.
Последва упорито обезвъздушаване и така го докарахме до това ,двигателя пали от раз,форсира се,развърта се отлично и гасне след 10-15 секунди.
Проверихме горивния филтър,пълен.От страни на гнп има два болта за източване на нафтата,със спринцовка събра един литър .Но като цяло ,двигателя се държи по същия начин.Проблема не е в управлението AVR ,защото го изолирах както казах.
Отвих тръбите на дюзите и каква изненада,пръска само дюзата на трети цилиндър.На 1 и 2 няма никой?
Шах и мат.?
Пускам снимки и клипче.
Коментар