Много е вероятно някъде в системата да има вода , дори една капка може да създаде сериозен проблем.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Дизелов двигател, вероятно проблем с ГНП, снимки,клип,
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mахни тия маркучи и имитирай заводското устройство с туба вместо резервоар (читави маркучи , добри скоби и пр.) Системата е проста,ако е херметизирана и клапанчетата ,в т.ч. и преливният клапан горе на помпата , са изправни ,то няма да качва въздух и ще "държи напълнена" дълго време,дори да не се пали двигателят (няколко припомпвания с ръчната помпица ще са достатъчни за одървяне след престой). Ще тръгне и на трите цилиндъра,нама де да ходи. При херметизирани пътища ръчната помпица (ако е наред) ще качва забележимо по-бързо .Ако е в нея проблемът ,смени я с Bosch 2 447 222 126 .
Ремкомплектчета,ако се наложи, има за подкачващата помпа разни, евтини са,че и с о-пръстени от витон (първообразът изглежда да е bosch FP/K22P(x)). Профилактиката на подкачващата помпа е проста, не изисква специални умения и инструменти.
Глътнала е въздух при свършването на горивото,херметизирай всичко по пътя на горивото и опитай пак .
https://www.abato.nl/bestanden/aggre...226B-3D-50.pdf
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
През годините доста двигатели съм срещал с един и същи проблем -блокирал обратен клапан или блокирал помпен елемент. Работата е елементарна ,но ако не се е занимавал човек по добре да потърси помощ.Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
Слагам спринцовки и въртя коляновия вал определени обороти за да имам отправна база и чак след това развивам блокиращите болтове (във вашия случаи имате два болта за трите щуцера). Развивате ,вадите ,чистите и обратен монтаж. Отново малки спринцовки за контрол на количеството по цилиндри.
Другият начин- при помпист.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тея дни ще споделя резултатаGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
помпените елементи са заяли в горно положение...зад инжектора двата болта държат капачето,под него са помпените елементи....натискаш ги надолу да слязат до вала..играчка сие...аз лично първо опитах със газ за горене във нафтата..ама не мина номера и свалих капачето.....като се оправиха винаги слагам газ за горенеосновният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар