Първоначално публикуван от boreto2
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?
Свий
X
-
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
При мен си тече от лоената набивка, поради износените канали на вала, ама нов вал и двигателят става златен. При наличието на толкова мерецедеси с работещи двигатели за скрап, няма смисъл да се инвестира. Макар че като си изчисля загубите в масло не излиза никак малко на сезон...
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
При нов или шлайфан колянов вал с припасвана набивка от дизелов мерцедес 123, отзад няма шанс да тече.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Моя го шлайфахме, но това не оправя въпросните каналчета за завихряне на маслото или поне при мен не подейства. Майсторът беше от Енина - някакъв корифей в тази област. Новата набивка протече след седмица. Де да знаех за тази от мерцедеса. Сега осъзнавам как някои майстори само са гледали да вземат едни пари, без да имат знанията, с които парадират ...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
" Не питай старило, питай патило" . Оправи си мотора и н его карай с М10 . Трябвате само някъде да забуксуваш яко и маслото да загрее ще превърти лагер. По голям буклук о М10 няма. За ниско оборотни двигатели става. По сложно е да направиш добър основен ремон на м24 отколкото на който и да е западен двигател.
Иначе за М10 съм съгласен, че е боклук - но го вземам за 2.5лв. При течаща набивка и загуби от капачката за доливане стигам до 0.5л на ден. Всяко друго масло ми идва скъпичко при този разход.
Досега лагер не ми е превъртал, а така съм боксувал, че чак в съседните села са ме чували. По 5мин. без да пада под 5000 оборота в кал и на баир с 2 тона на гърба. Кораво добиче е този двигател, но когато нямаш читав майстор под ръка и времето те притиска от актив се превръща в пасив. От две години карам дизел на една от цивилните машини и все повече се убеждавам, че там е истината. Тази зима в големия сняг откачи бронята, но не ме предаде. С бензина се сцепвах да рина. В калта ще е същото.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Хубаво казваш-ама си противоречиш. При условие, че мога да намеря 123 МБ с читав дизел за 500-600лв., защото отново да пръскам 24-ката, като само за труд ми искат 500лв. и не е сигурно, че този път някой ще се навие за тези пари, а и че ще направи както трябва. Айде, този път за части едва ли ще отидат много пари , ако ризите и буталата са Ок, валът е шлайфан. Евентуално набивката от Мерцедеса и читави гарнитури от Горна Оряховица от онази фирма.
Иначе за М10 съм съгласен, че е боклук - но го вземам за 2.5лв. При течаща набивка и загуби от капачката за доливане стигам до 0.5л на ден. Всяко друго масло ми идва скъпичко при този разход.
Досега лагер не ми е превъртал, а така съм боксувал, че чак в съседните села са ме чували. По 5мин. без да пада под 5000 оборота в кал и на баир с 2 тона на гърба. Кораво добиче е този двигател, но когато нямаш читав майстор под ръка и времето те притиска от актив се превръща в пасив. От две години карам дизел на една от цивилните машини и все повече се убеждавам, че там е истината. Тази зима в големия сняг откачи бронята, но не ме предаде. С бензина се сцепвах да рина. В калта ще е същото.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
Бензин или дизел всеки си решава. Има много писано из руските и българските форуми относно връзката на проходимостта и смяната на двигателя с не оригинален. Моето мнение , че за уаз най подходящ е оригиналния двигател , ( блок на М21).Направено всичко под канап дет се вика с уазков разпределителен вал , с шслайфана глава (степен на сгъстяване около 9 ) с карбуратор ДААЗ2107 -20 електронно запалване и обикновена газова и си е машина , не се чувства липса на мощност в никой от режимите на работа . Баща беше майстор в един горски резерват. Аз подържам колите на горското ( изместно време и същия резерват. Последния Уаз така е направен от мен и няма оплаквания от горските. Съседа си пада експирементатор има два уаза и двата са със двигатели на Форд Транзит 2,5 дизел. Казва , че е доволен.
Другото, което не отчиташ, е че си потомствен механик. Лукс, на който далеч не всички се радват. Аз нямам почти никой в родата с техническо образование. Заминават си и майсторите като баща ти. А млади хора като теб не им се занимава с руски машини. Ето тази година планирам на платформа и в друг град вероятно ще се случват плановите ремонти, за което ми е кофти, ама както съм казвал и преди акъл и пари насила не можеш да дадеш. Относно дизел или бензин - при тези евтини цени на дизелите е въпрос на време всички джипки да се оборудват с дизели. Сега е преломно време. Горските стопанства ще останат само на бензин поради чиновнически подбуди и корупция...Ама да не захващаме болни теми...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар