Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
    Може да тече и от четворките(байраците) мисля че бяха 3 вида. Когато са по дебели при повдигането на планката нагоре се изтеглят и повечето майстори ги режат. После от топлото се свиват и стеблото им става късо и .....
    При мен си тече от лоената набивка, поради износените канали на вала, ама нов вал и двигателят става златен. При наличието на толкова мерецедеси с работещи двигатели за скрап, няма смисъл да се инвестира. Макар че като си изчисля загубите в масло не излиза никак малко на сезон...

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

      При мен си тече от лоената набивка, поради износените канали на вала, ама нов вал и двигателят става златен. При наличието на толкова мерецедеси с работещи двигатели за скрап, няма смисъл да се инвестира. Макар че като си изчисля загубите в масло не излиза никак малко на сезон...
      При нов или шлайфан колянов вал с припасвана набивка от дизелов мерцедес 123, отзад няма шанс да тече.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение

        При нов или шлайфан колянов вал с припасвана набивка от дизелов мерцедес 123, отзад няма шанс да тече.
        Моя го шлайфахме, но това не оправя въпросните каналчета за завихряне на маслото или поне при мен не подейства. Майсторът беше от Енина - някакъв корифей в тази област. Новата набивка протече след седмица. Де да знаех за тази от мерцедеса. Сега осъзнавам как някои майстори само са гледали да вземат едни пари, без да имат знанията, с които парадират ...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Моя го шлайфахме, но това не оправя въпросните каналчета за завихряне на маслото или поне при мен не подейства. Майсторът беше от Енина - някакъв корифей в тази област. Новата набивка протече след седмица. Де да знаех за тази от мерцедеса. Сега осъзнавам как някои майстори само са гледали да вземат едни пари, без да имат знанията, с които парадират ...
          " Не питай старило, питай патило" . Оправи си мотора и н его карай с М10 . Трябвате само някъде да забуксуваш яко и маслото да загрее ще превърти лагер. По голям буклук о М10 няма. За ниско оборотни двигатели става. По сложно е да направиш добър основен ремон на м24 отколкото на който и да е западен двигател.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение

            " Не питай старило, питай патило" . Оправи си мотора и н его карай с М10 . Трябвате само някъде да забуксуваш яко и маслото да загрее ще превърти лагер. По голям буклук о М10 няма. За ниско оборотни двигатели става. По сложно е да направиш добър основен ремон на м24 отколкото на който и да е западен двигател.
            Хубаво казваш-ама си противоречиш. При условие, че мога да намеря 123 МБ с читав дизел за 500-600лв., защото отново да пръскам 24-ката, като само за труд ми искат 500лв. и не е сигурно, че този път някой ще се навие за тези пари, а и че ще направи както трябва. Айде, този път за части едва ли ще отидат много пари , ако ризите и буталата са Ок, валът е шлайфан. Евентуално набивката от Мерцедеса и читави гарнитури от Горна Оряховица от онази фирма.
            Иначе за М10 съм съгласен, че е боклук - но го вземам за 2.5лв. При течаща набивка и загуби от капачката за доливане стигам до 0.5л на ден. Всяко друго масло ми идва скъпичко при този разход.
            Досега лагер не ми е превъртал, а така съм боксувал, че чак в съседните села са ме чували. По 5мин. без да пада под 5000 оборота в кал и на баир с 2 тона на гърба. Кораво добиче е този двигател, но когато нямаш читав майстор под ръка и времето те притиска от актив се превръща в пасив. От две години карам дизел на една от цивилните машини и все повече се убеждавам, че там е истината. Тази зима в големия сняг откачи бронята, но не ме предаде. С бензина се сцепвах да рина. В калта ще е същото.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              Хубаво казваш-ама си противоречиш. При условие, че мога да намеря 123 МБ с читав дизел за 500-600лв., защото отново да пръскам 24-ката, като само за труд ми искат 500лв. и не е сигурно, че този път някой ще се навие за тези пари, а и че ще направи както трябва. Айде, този път за части едва ли ще отидат много пари , ако ризите и буталата са Ок, валът е шлайфан. Евентуално набивката от Мерцедеса и читави гарнитури от Горна Оряховица от онази фирма.
              Иначе за М10 съм съгласен, че е боклук - но го вземам за 2.5лв. При течаща набивка и загуби от капачката за доливане стигам до 0.5л на ден. Всяко друго масло ми идва скъпичко при този разход.
              Досега лагер не ми е превъртал, а така съм боксувал, че чак в съседните села са ме чували. По 5мин. без да пада под 5000 оборота в кал и на баир с 2 тона на гърба. Кораво добиче е този двигател, но когато нямаш читав майстор под ръка и времето те притиска от актив се превръща в пасив. От две години карам дизел на една от цивилните машини и все повече се убеждавам, че там е истината. Тази зима в големия сняг откачи бронята, но не ме предаде. С бензина се сцепвах да рина. В калта ще е същото.
              Бензин или дизел всеки си решава. Има много писано из руските и българските форуми относно връзката на проходимостта и смяната на двигателя с не оригинален. Моето мнение , че за уаз най подходящ е оригиналния двигател , ( блок на М21).Направено всичко под канап дет се вика с уазков разпределителен вал , с шслайфана глава (степен на сгъстяване около 9 ) с карбуратор ДААЗ2107 -20 електронно запалване и обикновена газова и си е машина , не се чувства липса на мощност в никой от режимите на работа . Баща беше майстор в един горски резерват. Аз подържам колите на горското ( изместно време и същия резерват. Последния Уаз така е направен от мен и няма оплаквания от горските. Съседа си пада експирементатор има два уаза и двата са със двигатели на Форд Транзит 2,5 дизел. Казва , че е доволен.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение

                Бензин или дизел всеки си решава. Има много писано из руските и българските форуми относно връзката на проходимостта и смяната на двигателя с не оригинален. Моето мнение , че за уаз най подходящ е оригиналния двигател , ( блок на М21).Направено всичко под канап дет се вика с уазков разпределителен вал , с шслайфана глава (степен на сгъстяване около 9 ) с карбуратор ДААЗ2107 -20 електронно запалване и обикновена газова и си е машина , не се чувства липса на мощност в никой от режимите на работа . Баща беше майстор в един горски резерват. Аз подържам колите на горското ( изместно време и същия резерват. Последния Уаз така е направен от мен и няма оплаквания от горските. Съседа си пада експирементатор има два уаза и двата са със двигатели на Форд Транзит 2,5 дизел. Казва , че е доволен.
                Съгласен съм с казаното от теб, но ето сам казваш ти си с 21-ца двигател (тук така му казват на оригиналния уазков). Много сме работили с него и е по-надежден и ремонтопригоден. Интересно е, че въпреки че е с по-малка мощност на ниските обороти има повече въртящ момент и дърпа по-добре от 24-та. Но...дойде ли наистина кофти ситуация - голям баир, голяма кал или вада, а ти си се олял да претоварваш, тогава разбираш достойнствата на 24-та. Успееш ли да го развъртиш, няма да те предаде. Случвало се е да ми смила диф, но съм излизал от големия зор.
                Другото, което не отчиташ, е че си потомствен механик. Лукс, на който далеч не всички се радват. Аз нямам почти никой в родата с техническо образование. Заминават си и майсторите като баща ти. А млади хора като теб не им се занимава с руски машини. Ето тази година планирам на платформа и в друг град вероятно ще се случват плановите ремонти, за което ми е кофти, ама както съм казвал и преди акъл и пари насила не можеш да дадеш. Относно дизел или бензин - при тези евтини цени на дизелите е въпрос на време всички джипки да се оборудват с дизели. Сега е преломно време. Горските стопанства ще останат само на бензин поради чиновнически подбуди и корупция...Ама да не захващаме болни теми...

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Точно за това казах - в тях прогресът ще дойде последен...

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Той не им трябва за това и не идва .

                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Лошото е, че им плащаме за простотиите с нашите пари.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X