Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Ето истинско от жълтата книгаНатиснете снимката за да я уголемите  Име:123.JPG Прегледи:0 Размер:121.5 КБ ID:6559185Има разлика. При снимка "б" е затворен малкия кръг, но няма да обяснявам какво е малък кръг и за какво е.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
      Ето истинско от жълтата книгаНатиснете снимката за да я уголемите Име:123.JPG Прегледи:0 Размер:121.5 КБ ID:6559185Има разлика. При снимка "б" е затворен малкия кръг, но няма да обяснявам какво е малък кръг и за какво е.
      Е не е честно така - кажи сега - според теб, ако няма термостат върти само в големия кръг, без малкия?

      Коментар


      • #93
        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
        Остава загадка-защо втори цилиндър за втора година издиша основно той. При сменени ризи и бутала. Шансът да прегрява само сегментите в един същ цилиндър е 1:16. Някъде логиката се къса?
        Няма загадки и не се къса логиката, просто трябва технически грамотна диагностика-"проста работа",но не е за прости(невежи) хора.

        Коментар


        • #94
          Тука пишеНатиснете снимката за да я уголемите

Име:001.JPG
Прегледи:162
Размер:136.8 КБ
ID:6559212

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Пак грешка, за триене.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Това е форум, а не онлайн книжарница - правете разлика!!!

        • #95
          Индикациите може да са като гарнитура глава .Най -сигурно е като се разлупи тиквата,ако е давала последователно проблем след тмяна на гарнитура и тлен кахо е направен тест за спукана глава и се установи че е здрава.Сваляш главата отново и заедно с гарнитурата ,планираш и вадене на ризи .Отваряне на картер,буталата долу ,избиват се ризите ,почистват се леглата в блока ,нови пръстени и всимко по обратен ред.За ден- два работа .Разглобяване като за ремонт.Шибана работа ,но като си го правил, ти трябва време.и части,ако ризите и сегментите са си в ред.Меша масло ,вода.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Руснаците се кълнат в Супротек.
            Не знам обаче дали тук може да се намери.
            За другите им не знам. Ползвал съм едно-Ресурс, и сякаш имаше разлика преди и след.

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Бях качил един коментар за супротек в темата за почистване на двигателите, та в този ред на мисли същото важи и за разни римети,минети, хадота, модификатори, пластификатори и т.н.
            Ако нещо звучи твърде хубаво за да е истина, най-вероятно не е.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Чувал съм, че наистина действат, но след време затяга целият двигател.

        • #96
          За втори цилиндър - мисля че много дълго караш на втора скорост и затова се скапва втори цилиндър. Па сменяй ги тези скорости - трета, четвърта, рали......

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Специално на boreto не бива да му се смееш, знанията му за тези двигатели можеш да ги стигнеш някъде около 2090-та.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Ами, нямам нищо против, няма и да го гоня, ама шегата беше плоска, ако е мъж ще си признае и той...

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Шегата си е екстра.
            Чест и почитания, както казваше оня водещ, на един от хората с огромни познания включително и от собствен опит, в тази област.

        • #97
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Това може ли малко по-user-friendly да го обясниш? И евентуално как може да се диагностицира?
          Аз ще ВИ обясня,
          Източва се маслото,смъква се картера,подвързва се редуцилвентил към охладителната система и се създава налягане около 1-1.3 ат налягане. При наличие на "язва" се вижда прокапването в основата на ризата.

          Коментар


          • #98
            Интересно е мнението на няколко колеги, че махнатия изпарител, е причина за греенето на главата. В това има някакъв резон, чисто физично не ми достигат познанията, но практически се принуждавах това лято да форсирам здраво 4-5к оборота, защото само така падаше температурата на 80 градуса, когато работеше на място. Аз го отдавах на повишените обороти на перката за охлаждане. Не знам дали влияе на водния поток в системата. Интересно е какво е вашето мнение?

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Чакай сега...
              До преди малко казваше, че загрява целия двигател, а сега говориш за главата.
              Кое по-точно загрява?

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Датчикът не е ли на главата?

          • #99
            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

            Аз ще ВИ обясня,
            Източва се маслото,смъква се картера,подвързва се редуцилвентил към охладителната система и се създава налягане около 1-1.3 ат налягане. При наличие на "язва" се вижда прокапването в основата на ризата.
            Бах.и ужаса-утре трябва да вземам лаптопа в сервиза. Майсторът ще се побърка Но определено темата става много плодотворна. Благодаря на всички за конструктивните отговори.

            Коментар


            • Ти с вода ли караш или с антифриз?
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Отначало с антифриз, но протече чисто новата водна помпа и лека полека се превърна във вода.

            • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
              Индикациите може да са като гарнитура глава .Най -сигурно е като се разлупи тиквата,ако е давала последователно проблем след тмяна на гарнитура и тлен кахо е направен тест за спукана глава и се установи че е здрава.Сваляш главата отново и заедно с гарнитурата ,планираш и вадене на ризи .Отваряне на картер,буталата долу ,избиват се ризите ,почистват се леглата в блока ,нови пръстени и всимко по обратен ред.За ден- два работа .Разглобяване като за ремонт.Шибана работа ,но като си го правил, ти трябва време.и части,ако ризите и сегментите са си в ред.Меша масло ,вода.
              Добре това го правих миналата зима - нормално ли сега пак? А къде ще излезе сметката? Труд и части ми стъпи към 700-800лв. Сега пак ще толкова, ако се сменят ризи и бутала. То направо да си слагам един дизел и тоя х.. да го продавам?

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                То направо да си слагам един дизел и тоя х.. да го продавам?
                Малко по малко навлизаш в правата вяра, ама ще отнеме време.

                Правата вяра не, че трябва дизел(то не, че не трябва, ама е друг въпрос), а за това, че всякаква руска техника трябва да се изхвърли при първа възможност.

                За съжаление аз я нямам тази възможност и продължавам да трупам руска. Но поне е доказана като як боец през годините.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тя руската техника не се вписва добре с технически лаици (дилетанти).

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ммм, според мен е обратното.

              • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                Малко по малко навлизаш в правата вяра, ама ще отнеме време.

                Правата вяра не, че трябва дизел(то не, че не трябва, ама е друг въпрос), а за това, че всякаква руска техника трябва да се изхвърли при първа възможност.

                За съжаление аз я нямам тази възможност и продължавам да трупам руска. Но поне е доказана като як боец през годините.
                То и аз нямам тази възможност за в гората и къра ( на асфалт съм със западни машини), но цена-качество засега е номер едно. Много съм на кантар и се двоумя, но поне ще отворя главата - 100-150лв. ще ги прежаля. Ще купя и един термостат за проба. Ама пак да пръскам двигателя едва ли ще стане. Ще изкарам и този сезон, след което може да направя два супер уаза вместо един. Дано да е прегорял клапан и от термостата. Че иначе с тези картери и ризи ще брадясам...

                Коментар


                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами то за това пиша - да науча как да намеря читав лекар и как да го контролирам. Иначе волга двигателят е кораво добиче, но е много специфичен и както казва колегата Кольо, като поработи още малко, ще е добре да му намеря дизелов заместник. Вече измират лекарите за него, докато дизелът поне по-малко боледува.

                • Владо М
                  Владо М коментира
                  Редактиране на коментар
                  До колегата Сек1 - лов и онроуд е едно, бойна машина съвсем друго. Няма натоварване от 10 моточаса на ден в най-големите жеги.

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Колко дърва е прекарал само той си знае .

              • По принцип направения добре Волгов мотор е абсолютно безпроблемен,все пак е краден/дарен /.Волгов амбриаж пасна на Форд 5000кубика от 69 година на един приятел.,придоби си такъв и заедно го рециклирахме.Та Волгата за ония години къде с крадене на технологии или дарени такива си бше абсолютен флагман.Направо ми течаха лигите по старата Волга,първата ми кола щеше да е ,а бащата ме разубеди.Беше и с брЪз деференциал,бивша милиционерска от търг ,стегната.И на старата и на новата ,моторите са си добри,просто са на ръба за тия купета. И 2.2 и 2.4 с тоя мършав ауспух като на мотор за 1200 ,ептен спъната работа!
                Последно редактирано от faster; 11-02-20, 20:47.
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                  По принцип направения добре Волгов мотор е абсолютно безпроблемен,все пак е краден/дарен /.Волгов амбриаж пасна на Форд 5000кубика от 69 година на един приятел.,придоци такъв и заедно го рециклирахме.Та Волгата за ония години къде с крадене на технологии или дарени такива си бше абсолютен флагман.Направо ми течаха лигите по старата Волга,първата ми кола щеше да е ,а цащата ме разубеди.Беше и с брЪз деференциал,бивша милиционерска от търг ,стегната.И на старата и на новата ,моторите са си добри,просто са на ръба за тия купета. И 2.2 и 2.4 с тоя мършав ауспух като на мотор за 1200 ,ептен спъната работа!
                  Съгласен съм - токът не го бърка, между 3 и 4К оборота е като гризли дори с два тона на гърба, но явно вече няма доктори за него. А и кажи за ауспуха - може ли да се направи ъпгрейд?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X