Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Здравей колега! Прегледах ти и двете теми набързо. Имаш желание, но нямаш достатъчно познания. Чети малко повече. Като за начало виж почни тук:
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/L..._Bulgarian.pdf
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      "На книга" държавата ти дава безплатно здравеопазване, но не се оплакваш, нали?

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Уазката не е сделана от държавата, и не е мислена от политици... Законите на физиката не са като другите...ако не вярваш, скочи от високо, и се надявай, че нЕма да паднеш на земята, а ще се издигнеш във въздуха...

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      С два тона няма проблем, ако не вярваш ела лятото да товариш...ама това вече май го обсъждахме в друга тема.

  • #77
    Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
    Никакви електрожени не се ползват,главата се уплътнява от към клапаните с ленти гума или О-пръстени.Затиска се със дебел лист перциглас,надува се с въздух(за предпочитане азот) и се топи във вана със вода и се следи за теч на въздух.Горещата проверка е същото нещо,но водата във ваната се загрява до 90 гр заедно със главата и се надува на горещо.
    Ти говориш за метода на Надуване на главата тук има един сервиз, който предлага това с водата. В нагряването нищо не надуват просто нажежават метала до червено и казват, че там където има пукнато не се зачервява така силно. Казват. Не съм го виждал на практика.

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Сигурен ли си, че е от алумин?

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Казва се алуминиЙ.
      Сигурен съм.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Така му казваме на жаргон тук))Иначе книжовно си прав.

  • #78
    Това е твоя сервиз. Закарай я да ти я нагреят до червено, после при майстора с херметика и си ти.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #79
      Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
      Здравей колега! Прегледах ти и двете теми набързо. Имаш желание, но нямаш достатъчно познания. Чети малко повече. Като за начало виж почни тук:
      https://htftp.offroad-bulgaria.com/L..._Bulgarian.pdf
      Това го имам, ама не е ,много подробно. Например в темата за спирачките е много постно и нищо не ми помогна. Та трябваше да питам и тук, като и до момента имам резерви за един фитинг. В такива случаи форумът е по-полезния и бърз вариант, въпреки много дразнители

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Иначе благодаря за разяснението за термостата - признавам си, че не го схванах от чертежа и дано да е така.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Ей, добре че ми прощаваш... 😀 А аз тука ще ти разкривам великата тайна на термостата, и защо ти грее мотора без него...
        А и понеже се опитваш да ме обиждаш, че съм бачкатор в чужбинско... Няма да ти отговоря в цифри на въпроса. Тия неща за които питаш, струват около 3-4...най-много пет мои бачкаторски ДНЕВНИ надници 😉 Как на теб са ти проблем за цяла година, нямам идея. И то с толкова успешен бизнес. Аз за личната си кола плащах до скоро около хиляда евро на година, само задължителните неща, сега вече малко надолу. И това да се возя основно на 3-4 километра в посока...
        А кои закони нарушаваш, ти си знаеш. Тука най-малкото за ЗДвП си признаваш сам Но каза вече, няма смисъл да отваряме приказка и в тази посока.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Не те обиждам - просто споменавам факти. Парите имат абсолютна и относителна стойност. Със сигурност печелиш повече от мен, но... Може ли да си позволиш да си купиш недвижимост в Швабско? Колко надника ( Години) ще отидат за къща с 3 дка двор например, с хенд-мейд каменна ограда, каменни тикли на покрива и mitteldeutsches Haus стил? Ей, такива прости икономически задачки-закачки... Може и юридически... Но там ти липсват някоя друга десетилетка основа, която на този етап вече няма как да наваксваш Познато нали?

    • #80
      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

      В нагряването нищо не надуват просто нажежават метала до червено и казват, че там където има пукнато не се зачервява така силно. Казват. .
      Това е интересен метод. Ще бъде полезно да научим как става самото загряване и вадят ли предварително шпилки,водачи,легла или те не пречат в диагностиката?

      Коментар


      • BulAf
        BulAf коментира
        Редактиране на коментар
        Затова важното е електрожена да е як. Слаб няма да може да я зачерви

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Аз зачервен алуминий никогиш не съм виждал

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Няма и да видиш. Доста преди да се достигне точката на започване на отделяне на светлина алуминия се топи. Май на 640 градуса беше, не си спомням. Ако на някого му е важно-гугъл знае.
        Леярите го леят на 760-780 градуса, и няма и помен от светене, просто много рядка течност с метален блясък(да се чудиш откъде този блясък-нали алуминия не е метал), и много гореща.

        Относно използването на електрожен за загряване-няма значение колко е мощен. Така е изчислен, че при късо съединение тока е почти нула. Айде, не почти, но е много малък за да зачерви каквото и да е.
        За да отдава мощност-трябва да гори дъга, а такава при късо съединение няма.
        Последно редактирано от Кольо; 15-02-20, 18:44.

    • #81
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

      Това е интересен метод. Ще бъде полезно да научим как става самото загряване и вадят ли предварително шпилки,водачи,легла или те не пречат в диагностиката?
      Не, бе! Те просто си изтичат в канала. Туй при чугунена глава, де.

      А ако случайно е алуминиева - даже няма да се стигне до зачервяване.....

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Разбрах,намерен е алтернативен начин за "рециклиране",без нужда от шредер имат директно сепариране

      • Sasho74
        Sasho74 коментира
        Редактиране на коментар
        Смях се със сълзи, наистина. Сега ако му обясните и защо, Ви ставам фен веднага.

    • #82
      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      , като и до момента имам резерви за един фитинг.
      При съмнение има два пътя(то си е малко, като мозъчно раздвояване) и се хваща този, който изглежда по реалистичен. Ако резултата се разминава с очакването, винаги може да се тръгне и по другия път! Важно е да се "върви"!

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Съгласен.............

    • #83
      Аз лично не съм видял, нито съм чул, някой да е виждал спукана глава на УАЗ / ЗМЗ. Не дей се вкаарва във филми!
      Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

      Коментар


      • #84
        Абе за кво да се правят тия упражнения, като за 30тина лева проверяват главата за пукнатини в сервиз със оборудване.
        Има такъв в София, ако колегата е от там де.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря благородно от твоя страна. Препоръча ги колегата с Ну Погоди профила. И на мен ми се видя скъпо, но за да бъда коректен, трябва да отбележа, че мъжът от фирмата ми каза, че се съмнява от там да е проблемът и че само ще загубя време и пари. Иначе ще разсъждавам над офертата ти Не че ще взема парите, нито пък за "мерси". Идеята е да се направи качествено, за да се игнорира напълно от там проблема.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Когато кажеш.
          Мога и да я сваля от двигателя, не е кой знае колко работа.
          И да я сложа може. Имаш ли динанометричен ключ?
          Или както на едно място му викат "килограмна тресчотка"

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Засега само една обикновена тресчотка...Но мога и да се обзаведа Но ако ще идваш трябва и ще правим бизнес, трябва да измислим повече задачи, за да оправдано идването

      • #85
        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

        Това го имам, ама не е ,много подробно. Например в темата за спирачките е много постно и нищо не ми помогна. Та трябваше да питам и тук, като и до момента имам резерви за един фитинг. В такива случаи форумът е по-полезния и бърз вариант, въпреки много дразнители
        От това да го имаш и да си го прочел, разликата е голяма. А да си и разбрал това което четеш е друга бира. Ти май не си и чел. Бъди здрав и успех!

        За да ти излиза масло през капачката, вероятно но не задължително имаш повишено картерно налягане. Провери си филтъра за картерни газове. Представлява една намачкана тел, също като домакинска тел за миене на съдове. На някой двигатели съм виждал и метална решетка вместо тази тел. Къде се намира този филтър може да видиш на фиг. 30 от същата книга. А защо може да ти излиза маслото от капачката при запушен филтър на картерните газове, може да разбереш от фиг. 29 на книгата. Но само с гледане на тези фигури няма да стане. Трябва и разбиране.
        С общи усилия на форумната общност, може и да разбереш нещо от ДВГ. Като гледам обаче какво си писал за проверка на главата с нагряване до червено, май ще трябва да прочетеш и нещо на тема "метали". Това с главата явно някой ти го е казал, но редно е човек да се замисли малко преди да пише глупости.
        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Филтърът редовно си го сменям с 24 камък. А относно "глупостите" ми го каза човек, който е участвал в ралита и има доста техника. Може и да някакво побългаряване - за това го пускам във форума, да видя мнения. То и за това е офроуд форум. Който се смята за непогрешим, гениален или новия Исус може да се отдаде на религиозни форуми. Там ще намери по-топъл прием. Тук идеята да има сблъсък на идеи, подкрепени с аргументи. Хахо-хихи е поведение на друг пол, от който надявам се ти не си.

        • Sasho74
          Sasho74 коментира
          Редактиране на коментар
          Какво сменяш с камък 24 че не разбрах. Аз ти говоря за филтър на картерни газове а не за маслен филтър. Даже съм ти и написал как изглежда. Що ли се хабя като ти даже и не четеш.
          Тук един колега казваше, че УАЗ е създаден през времето когато мъжете не са си бръснели краката. Ти явно не си от това време.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Извинявай, не съм те разбрал правилно- честно казано от фигура 30 не мога да се сетя къде е това чудо и как изглежда дори, но така както го описваш не съм го сменял. Ще трябва да се разровя и за него-сега машината като не е пред мен, ми е малко трудно да се ориентирам по тези схеми.

      • #86
        Без термостат ще загряваНатиснете снимката за да я уголемите

Име:002.JPG
Прегледи:144
Размер:199.4 КБ
ID:6559152

        Коментар


        • #87
          Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
          Аз лично не съм видял, нито съм чул, някой да е виждал спукана глава на УАЗ / ЗМЗ. Не дей се вкаарва във филми!
          В интерес на истина и днес говорих с шефа на фирмата, която колегата с НУ Погоди аватара ми препоръча и той изказа същото становище, че едва ли от главата. Остава загадка-защо втори цилиндър за втора година издиша основно той. При сменени ризи и бутала. Шансът да прегрява само сегментите в един същ цилиндър е 1:16. Някъде логиката се къса?

          Коментар


          • #88
            Волгови мотори са ми създавали.проблеми с латунговите пръстени -набивки под ризите.Често от язви в блока ,не в основата на ризата.И въобще моторите с ризи .Имах един Форд Гранада и при него същата работа.Разликата е че там пръттените са гумени и може да се магери в шупли от корозия с моторен силикон.Така и го продадох с нови упрътнения и силикон ,на първи имаше голяма шупла от корозия.
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #89
              Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
              Без термостат ще загряваНатиснете снимката за да я уголемите

Име:002.JPG
Прегледи:144
Размер:199.4 КБ
ID:6559152
              Каква е логиката - нали постоянно върти през двата кръга, следователно по-голям обем вода има досег с двигателя?

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                хххм... тогава защо честа практика при разни джугани и пр. руска техника масово да изхвърлят термостатите особено лятото?

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Искаш да кажеш, че турболенцията на флуидите в големия кръг блокира движението на малкия и течността от главата не може да циркулира равномерно?

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                В един друг форум, имаше човек с много хубав подпис "Улави техници бол, ама улава вода нема"

            • #90
              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
              Волгови мотори са ми създавали.проблеми с латунговите пръстени -набивки под ризите.Често от язви в блока ,не в основата на ризата.И въобще моторите с ризи .Имах един Форд Гранада и при него същата работа.Разликата е че там пръттените са гумени и може да се магери в шупли от корозия с моторен силикон.Така и го продадох с нови упрътнения и силикон ,на първи имаше голяма шупла от корозия.
              Това може ли малко по-user-friendly да го обясниш? И евентуално как може да се диагностицира?

              Коментар


              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Направо приготвяй парата и правете пазарлъка с колегата.Сигурен съм, че ще си допаднете и ще намерите общ език.

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Отворен съм за оферти на всички, които им се занимава. Така или иначе едни пари бъдат похарчени идния месец...

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X