Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на двигател ГАЗ 24 - струва ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    LOCTITE 5921 Бързосъхнещаа паста - втвърдяващо уплътнение (FAG 1) за уплътнения на двигателя и трансмисията, монтиращи уплътнения. Устойчив на бензин, керосин, смазочни материали, топла и студена вода, антифриз, слаби алкали и киселини, пара. Издържа 34 MPa . Loctite 5921 е бързосъхнеща паста, образува полуеластичен филм, когато се втвърди. Използва се за поправяне на неравномерни повърхности и връзки, които обикновено не се демонтират.
    Идеален за монтаж на части след ремонт и подобряване на уплътнителните свойства на стари и нови класически уплътнения (хартия, корк, филц и др.)
    Последно редактирано от maystor; 10-02-20, 15:29.
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Това е ценен пост -ползваш ли въпросното лепило в практиката?

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Аз го ползвам и съм доволен, но сега прочетох за тези 34MPа и се втрещих, не знаех, че е чак толкова държеливо.Иначе със същият успех можеш да използваш силикон на Elring на Victor Reinz и други подобни, но баш по гарнитурата на главата няма нужда.Ако капака на клапаните ти е крив примерно и подлизва ще ти свръши идеална работа, същотото важи и за картера.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Ами то това за лепилото тръгна, защото един колега спомена, че от там може да губи компресия заради кофти гарнитура?

  • #62
    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
    . Възможно е въпросният двигател да не му понася газ поради високия октан, все пак е пригоден за около 70 октана бензин. Ползвам специални свещи за газ. Какво да направя друго?
    За "октаните", май съм забравил какви претенции имат към бензиновия двигател ,но винаги съм си мислил,че по "устойчивото" гориво,по малко проблеми причинява. Освен "октана", май имаше разлики и в калоричността. Отделно проверката на "октана" си искаше "установка" и приравняване на резултата към % смес от изооктан (100) и хептан (0).
    Ма, то годините и моето четвърто отделение.........си казват тежката дума.

    Коментар


    • #63
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

      За "октаните", май съм забравил какви претенции имат към бензиновия двигател ,но винаги съм си мислил,че по "устойчивото" гориво,по малко проблеми причинява. Освен "октана", май имаше разлики и в калоричността. Отделно проверката на "октана" си искаше "установка" и приравняване на резултата към % смес от изооктан (100) и хептан (0).
      Ма, то годините и моето четвърто отделение.........си казват тежката дума.
      В началото на темата имаше един много полезен линк към Мицобиши форума и там пишеше, че високият октан не е панацея и ако двигателят не е пригоден за него, потърпевши стават клапаните. До колкото знам поради сходни причини двигателите на хонда трудно се газифицират или по-скоро искат редовно регулиране на клапаните. А че горивата в бг територията са пълен шит, всички си го знаем...

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Хондите са ми висока топка. Клапани съм им регулирал,но защо имат трудности в газифицирането си нямам хабер.....
        Даже маслената пръскалка си е та_ак работа,ама къде съм аз ,къде са истинските разбирачи!!!!

    • #64
      Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
      Гарнитурите (за цилиндрова глава на УАЗ/ЗМЗ), които се продават в момента са некакви страшни .овна. Сглобяваш двигателя, палиш и след макс. 20 мин. работа трябва да гасиш. Земаш ключа и обикновенно правиш по още 1 оборот на гайките на главата за да стигнат до предписания момент (аз ги стягам на 8,5 кг.). Ако не се направи тая процедура, налягането в цилиндрите си намира път към охладителната система.
      Сега се сещам, като чета това, че майсторът ми казваше, че ако пъроначално се натегне много и ако е със силикон се къса гарнитурата и парчета от нея и силиконът тръгват даже във двигателя и водната система със съответните последствия. За това и той е държал, малко повече от час да поработи преди да я дозавие на макс.

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Никога не е късно, да попия Формна наука.

    • #65
      Затова качествени гарнитури за стари коли аз си поръчвам в Горна Оряховица, Вентерз. Не е имало проблем.

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Че то и преди повече от 25г .когато нямаше от къде да се купят и за "западни",ходехме и купувахме от Г.Оряховица

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        И аз съм чувал, че там има някакъв читав магазин за руски части - моята я взех от Пловдив.

    • #66
      Не е магазин, а фирма която ги произвежда от качествени материали.

      Коментар


      • #67
        Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнение
        Не е магазин, а фирма която ги произвежда от качествени материали.
        Само гарнитури ли произвеждат?

        Коментар


        • #68
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Само гарнитури ли произвеждат?
          Да, виж ги в гугъла, имат сайт с телефони
          За други съветски возила съм поръчвал, излизат около 30тина лв

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Ще го имам предвид - това е ценна информация.

        • #69
          Венко Терзиев или Вентерз,произвеждат качествени гарнитури и гарнитури със хромникелови вложки.Изработват и разни екзотики по заявка на клиента и стар образец.
          Аз работя с техни изделия,изключително съм доволен,защото правят различни дебелини и до сега не са се дънили от към качество.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Пиши ме и мен доволен и то много.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Е това е са ценни коментари към темите.

        • #70
          Между другото какво ще кажете за методите за проверка на главите за пукнатини - аз бях споменал два - 1) Нагряване и Надуване - какво ви е мнението за двата метода и има ли някакви специфики, за които трябва да се внимава.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            С теб не се ли разбрахме да не се виждаме повече?

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Някой могат и без възнаграждение да бъдат себе си.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Петков, приемам го лично!

        • #71
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
          Между другото какво ще кажете за методите за проверка на главите за пукнатини - аз бях споменал два - 1) Нагряване и Надуване - какво ви е мнението за двата метода и има ли някакви специфики, за които трябва да се внимава.
          Обикновено развитието е в някаква логическа последователност (пълзене,ходене,бягане). Вие сте готов цели стадии да "прескачате".
          Преди да стигнете до "спецификите" на тестването е логично да се научите клапани да шалайфате, водачи сменяте, легла да райберовате (зенкероване), да припасвате,..... Ми направете поне 50-60 глави (да не кажа 200-300) и тогава качете следващото стъпало свързано с тестване за пукнатини и възтановяване .
          -Последното ниво не е по силите ми (такава е трезвата оценка),но пък на приемливо разтояние- във Варна,Сливен и с. Мадара са го постигнали - има къде да занеса глава при съмнение!

          Пс. А има начин в гаражни условия да се извърши тест за пукнатини- ако създадете в горивната камера условия близки до работните, ще имате реална отправна точка....Дерзание му е майката,а кой беше "бащата"?

          Коментар


          • #72
            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

            Обикновено развитието е в някаква логическа последователност (пълзене,ходене,бягане). Вие сте готов цели стадии да "прескачате".
            Преди да стигнете до "спецификите" на тестването е логично да се научите клапани да шалайфате, водачи сменяте, легла да райберовате (зенкероване), да припасвате,..... Ми направете поне 50-60 глави (да не кажа 200-300) и тогава качете следващото стъпало свързано с тестване за пукнатини и възтановяване .
            -Последното ниво не е по силите ми (такава е трезвата оценка),но пък на приемливо разтояние- във Варна,Сливен и с. Мадара са го постигнали - има къде да занеса глава при съмнение!

            Пс. А има начин в гаражни условия да се извърши тест за пукнатини- ако създадете в горивната камера условия близки до работните, ще имате реална отправна точка....Дерзание му е майката,а кой беше "бащата"?
            Нямам никакви сериозни интереси в авторемонтния бизнес. Искам да си изградя някакви базови познания да не ме мятат по върбите разни пишман майстори. Относно термичния метод за проверка май ги нагрявали с електрожен или нещо подобно. В крайна сметка форума е за офроуд, а не за инженерство. Идеята как да се направи ремонт ( и дали въобще е обосновано), а не да създадем авто сервиз - дано да разбирате разликата?

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Нямаш си представа колко офроуда и инжинерството са свързани помежду си.
              Ма то си личи де...

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Явно трудно ме разбираш. Никъде не казвам, че не са свързани, даже напротив. Ще ти кажа като за по-малки деца- идеята е да контролираме мама как пере и простира дрехите, за да не ни съсипе любимата тениска, а не да и изземваме функции с пералнята. Разбра ли ме сега?

          • #73
            Владо, ти нямаш елементарни познания и за това няма как да се случи това което искаш. Писали са ти го и пак ще го напиша. В Механото, в началото на практиката по стругарство, учитела не ни даваше да ползваме самохода и бързия ход с мотива, че човек първо трябва да се научи да пълзи, после да проходи и най-накрая да тича. Ти искаш всичко да ти се налее в главата. Ами не става, капачката ти е заварена!!! И пак да се върнем към началото на темата. Прочети книжките които ти препоръчаха. Изясни си що е това ДВГ. От какви части се състои и как работи. Та такива ми ти работи.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Това с капачката ми хареса !

              Абе как се оправяте с това харесвам/не харесвам, че май му набих "не харесвам" докато се опитвам да сложа "харесвам" ?!

            • Чавдар (V93)
              Чавдар (V93) коментира
              Редактиране на коментар
              В тази версия на форума, като у Фейса, има само една опция "харесвам". След като харесаш нещо обаче, после можеш да си оттеглиш харесването. Затова виждаш "не харесвам"

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Прочети поне книга на Адам Смит (мога да ти препоръчам коя), виж кои държави са възприели тезите му и ти в каква живееш, виж се ти какво си написал и ако намериш взаимовръзката, ще разбереш, защо съм заварил умишлено капачката. Колкото и да ти странно доводите ти са икономически,а не технически. Позамисли се...

          • #74
            Никакви електрожени не се ползват,главата се уплътнява от към клапаните с ленти гума или О-пръстени.Затиска се със дебел лист перциглас,надува се с въздух(за предпочитане азот) и се топи във вана със вода и се следи за теч на въздух.Горещата проверка е същото нещо,но водата във ваната се загрява до 90 гр заедно със главата и се надува на горещо.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #75
              Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              Нямам никакви сериозни интереси в авторемонтния бизнес. Искам да си изградя някакви базови познания да не ме мятат по върбите разни пишман майстори. Относно термичния метод за проверка май ги нагрявали с електрожен или нещо подобно. В крайна сметка форума е за офроуд, а не за инженерство. Идеята как да се направи ремонт ( и дали въобще е обосновано), а не да създадем авто сервиз - дано да разбирате разликата?
              В обосновката защо не ВИ трябва тази "специфична информация",съм подсказал в последния ред как става в гаражни условия. Остава само да успеете да създадете в горивната камера налягане близко до това при работата на "цилиндъра". За Вас остава индивидуалното решение как да уплътните горивната камера, и според двигателя -какво налягане да приложите!
              За налягането в работещите цилиндри сигурно имате някакви знания-отправна точка в начинанието!

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Искащ да кажеш, че това е методът на Надуването на главата?

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X