Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Суперчарджър???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ако отвъргиш газовата турбина с охлюба и, на освободилото се място евентуално може да набиеш някакъв търкалящ се лагер. Те на големите американски турбини по принцип лагерите са търкалящи а не втулки. Например Линдженфелтър като тунинговат Корвети слагат две турбини именно на сачмени лагери. Тук обаче сигурно няма да може да се намери такъв компресор, та ще трябва да приспособиш от каквото имаш под ръка. Кажи каква турбина си си набелязал и да видим какво може да се направи.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      Проблема не е само лагера... той ще издържи... важно е какво ще задърва маслото... щото семеринга ще фтаса бързо поне според мене!
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #33
        Re: Суперчарджър???

        Първоначално публикуван от Andrei
        Неколко въпроса към най-вещите в турбо теория и практика:
        Идеята е интересна, но не я схващам съвсем, незнам дали е осъществима, още-повече, че моторите имат висока степен на сгъстяване, а турбото иска малка, другоо е, че турбото дава прекалено рязко допълнителните коне и мотора може да се вдигне на задна... но на http://vwclub-bg.org в тунинх форума се подвизават 2-ма 3-ма, които доста сърфират по темата турбо, имат и интересни проектии и може би ще ти дадът по-точна информация за подобен проект .
        VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
        SXS-Restorations 0886513079
        Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

        Коментар


        • #34
          Колега, Андрей, правилно си се ориентирал към центробежен компресор, задвижван от коляновият вал, те имат много високо к.п.д. и се избягват недостатъците (и предимствата) на задвижване с центростремителна газова турбина.
          Исторически такива малогабаритни агрегати се появяват през 70-те години на миналия век, примерно ZF Turmat, който е представлявал компресор от серия К27 или К29 на ККК, лагерен възел и задвижване. Номиналната му честота на въртене е 80 000 об/мин.
          Имай предвид, че съвременните конструкции (има ги много в интернет) достигат и по големи обороти и са още по-компактни. Разликата от турбокомпресора е, че са с търкалящи лагери, а често имат и автономна система за мазане. В корпуса им е интегрирана планетна предавка с отношение 1:10 до 1:20, а сумарното предавателно отношение се довежда до желаният резултат (в зависимост от двигателя който ще се “надува”) посредством различни ремъчни шайби на вала и компресора. Някои използват и вариатор.
          Задължително монтираш разтоварващ клапан на пълнителните тръбопроводи на двигателя и някакъв противопомпажен клапан (байпас на компресора). Според мен след като си наясно с дебитния диапазон, който ти е нужен и налягането да си подбереш агрегат по-неговата многопараметрова х-ка, и да видиш оптималният за теб оборотен интервал в който трябва да работи агрегатът и по този начин да си в зоните на максимален к.п.д. и далече от помпажните зони.

          Коментар


          • #35
            Някой обслужвал ли е компресор ,за Eaton m62 става въпрос ?
            До колкото намирам инфо с отделно масло е което се изтегля през една пробка с щприц или по голяма спринцовка ,но чета ,че количеството е около 130 м!
            "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
            Кольо.

            Коментар


            • #36
              Точно този незнам какъв е, но с който се които сме се сблъсквали поръчвахме оригинално шишенце дет си беше от производителя (Мерцедес). Но понеже сме индианци и собственика на шприцове вяра няма, откачане изливане! и тогава наливане през пробката.

              Коментар


              • #37
                Мерцедес не произвежда нито компресори нито масло за тях .В представителството им в София ми предложиха 130мл за 230лв???
                Само че се оказва че за стандартните Мерцедеси с компресор е едно а за AMG друго.В ebay ми излиза на цена от 10-20 $ разфасовката на 2-3 производителя .
                "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                Кольо.

                Коментар


                • Никола
                  Никола коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нямам представа колко струваше, но поне си дойде брандирано с тяхна емблема и човка за наливане.

                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Виж в Eaton каво ще ти кажат

                • td120
                  td120 коментира
                  Редактиране на коментар
                  The special Supercharger Fluid comes in 4-ounce bottles. Capacities for the M62 and M45 superchargers used in the SLK Kompressors is about 3.7 ounces/110 ml, so one bottle is enough for an oil change.

                  The Mercedes-Benz "kompressor oil" part number is A000-989-62-01. The same fluid (Nye Synthetic Oil 605) can often be found locally under its GM part number: 12345982. (GM also uses Eaton superchargers as original equipment.) .Supercharged AMG models require Mobil Jet Oil II.

                  https://www.pelicanparts.com/techart...Oil_Change.htm

                  https://seattleautomotive.com/files/...rger%20oil.pdf

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X