Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Суперчарджър???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Суперчарджър???

    Неколко въпроса към най-вещите в турбо теория и практика:

    1. Мислим си дали е възможно да закачим въздушната страна на компресор (турбо) на шайба....в смисъл там кадето седи плъзгащия лагер на оста дали мое а се набие търкалящ се лагер (дали има место???)

    2. Оста на турбината неква идея как да се закачи към шайбата???

    3. Като гледам турбинните характеристики повечето са отрезани на около 30000 об/мин смисъл явно по-надоло КПД-то е малко и не го показват, ма на мен ми требат малко дебит и 4-5 Psi или 0,3 Атм....като за мотор...та некой да има представа от 5000-20000 как се представя турбото????

    4. Има ли редуцирвинтили на въздушната страна (не wastegate), та да подържа зададено налягане?

    5. Интересно е и в тези обороти от каква мощност се нуждае турбината,
    в смисъл ширината на задвижващия ремък да се подбере???

    Та параметрите в които трее а се вместя са:

    Примерно 5000об/мин на 750см3 двигател да докарва 0.3 Атм или 2500л/мин и на 10000об/мин пак 0.3Атм и 5 кубика

  • #2

    Коментар


    • #3
      Ако това е виц - )))))))))))))))))))
      Ако е истина - кат Дисем - оставам изблещен.

      Коментар


      • #4
        Човека май иска да слага турбо на мотор. Аз се чудя няма ли готов такъв чарджър та е решил такива чудесий да прави?!?

        Коментар


        • #5
          Не мисля че може дори да се пипне нещо в мотоциклетния двигател. По моему те и без това са си на ръба, особено топлинно. Да искаш още мощност от толкова малко парче метал ... кой ще разсейва топлината.
          Обаче ако това е раздувка - за виц се е утепало) Трябва да се използва. Фащаме некъде накъсо голфаджийчетата, почваме тежко да ги редим такива, а те слушат, пълнеят и ни носят бири. За просветлението))

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Стефан
            Не мисля че може дори да се пипне нещо в мотоциклетния двигател. По моему те и без това са си на ръба, особено топлинно.
            Eee. Ако става дума за някой Харли-Дейвидсънов мотор (ама те пък не са 750 кубика) може, може Те са разтоварени като на Москвич 403

            Коментар


            • #7
              Да бе ... За тия 40 000 умрели президента и три години опашка няма да ни дадат и да го разгледаме отблизо, камо ли да го тунинговаме.
              Я, не се бях замислял. А те колко литра са? И въобще, кво, що?

              Коментар


              • #8
                Май започват от 1.2 литра. 2 цилиндъра, V-образни. Държат си още и карбураторни модели. И няма такива 10000-12000 оборота! Максимум 3000. За тях най-важен е специфичния бумтящ звук, а не конете... Такива работи...

                Коментар


                • #9
                  А бе, дай да земеме един ЗАЗ, да му изкараме кормилото отгоре и педалите отстрани, да му туриме една седалка на покрива, да му изкъртиме ауспусите, да напишеме отсекъде Мега Харли, Тунинг, V 4 и квото още требе, да си туриме по една германска каска с рога и да ги сбръчкаме. Ако требе ше му туриме и турбо, ей че колегата вече го е измислил. Аз имам кислородни редуктори, ше купиме един вентилатор от Илиянци, ше го регулираме по малко с вентила и на никой нема да даваме ни едно кръгче! Само ако почерпи.

                  Коментар


                  • #10
                    Има и под 1000 кубика, поне преди имаше. И още оборотите може и да са по-високи. Това за звука е вярно, даже е патентован
                    Но всъщност двегателя се слави с хубавия си равномерен въргящ момент и това че не прегрява при пълзене в градския трафик. Полицаите ги кефи щот на една предавка може да те изстреля от 30 до 130 километра без да се затрудни.
                    Турбини на мотори са слагани, имало е и фабрични модели с турбо. За някои от по-сериозните има и истински чарджъри с привод от вала както иска да направи колегата, ама там тунинга е доста сериозен. Има и нитро системи за тях, ама вече се чудя за какво са ти.
                    А иначе най-голямото извращение което видях беше на някакъв къстъм чопър вместо високоволтови кабели към двата цилиндъра бяха сложили луминисцентни лампички - такива тънки, огънати по правилния начин. И на всяка искра светват...На празен ход е ебати феерията...А вие ми говорите сиви габърити и червени пера на чистачките!
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Стефан
                      А бе, дай да земеме един ЗАЗ, да му изкараме кормилото отгоре и педалите отстрани, да му туриме една седалка на покрива, да му изкъртиме ауспусите, да напишеме отсекъде Мега Харли, Тунинг, V 4 и квото още требе, да си туриме по една германска каска с рога и да ги сбръчкаме. Ако требе ше му туриме и турбо, ей че колегата вече го е измислил. Аз имам кислородни редуктори, ше купиме един вентилатор от Илиянци, ше го регулираме по малко с вентила и на никой нема да даваме ни едно кръгче! Само ако почерпи.
                      Изобщо нищо не знаеш за ЗАЗ-а - той си има готово турбо - само правиш отвод от вентилатора дето обдухва двегатела и го вкарваш в карбуратор от Ланча HF и си готов
                      А пък какъв чопър става от ЗАЗ-ов двигател, не ти е истина, един приятел преди десетина години си сглоби такъв - мания...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Това е единствената кола, която съм виждал да стига от Благоевград до София със счупен разпределителен вал. Така че мнението ми за нея е достатъчно високо.

                        Коментар


                        • #13
                          Ние пак се отплеснахме, ама като го няма колегата да каже какво има предвид...Аз да отбележа:
                          По 1. По принцип може, но лагерите обикновено са два
                          2. Изхвърля се турбинната част щом ще се използва само компресора и на нейно място шайбата
                          3.Тук всичко зависи какъв изходен модел ще се ползва
                          4. Има
                          5. Опити и експерименти

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Това е единствената кола, която съм виждал да стига от Благоевград до София със счупен разпределителен вал. Така че мнението ми за нея е достатъчно високо.
                            Да, но не си го тунинговал по съответния начин
                            Приятелчето дето го направи редовно изръчкваше с него далеч по-сериозни автомобили, и се чудех колко ли ще е ресурса, но не можах да разбера, тый като съответния ЗАЗ приключи краткия си но ярък житейски път като светофарна бегачка във верижна катастрофа между камион отзад и голям джип отпред
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Ти сериозно ли смяташ турбината с ремък?)) Ню-ню, тва вече ще е принос в турбините))

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X