Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Суперчарджър???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Разрови се и виж че има доста такива чарджъри. Само че доста от тях са с повишаващ редуктор, пък и турбините са като за ТИР
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Това е проста кретения. Турбината затова е турбина, щото не можеш да направиш смислен повишаващ редуктор с такъв коефициент. Ако оборотите не са толкова, производителността не стига, и трябва да сложиш вентилатор от голям реактивен двигател. Тогава ще ти трябва и съответната мощност, а жироскопичния момент ще те направи неуправляем или изобщо няма да можеш да тръгнеш. Или да спреш ако те дръпнат. Това е поредното проявление на основното инженерно противоречие. Винаги главните параметри си пречат един на друг

      Коментар


      • #18
        Големички са наистина, ама не чак колкото казваш.
        http://www.procharger.com/superchargers.shtml


        http://www.vortechsuperchargers.com/products/systems/
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Може и да може Изискванията му са малки - 0.3 бара и 2.5 кубика. При 5000 оборота на моторчето и предавка 1 към 10 може и да стане

          Коментар


          • #20
            Това имах впредвиди и аз. При всички положения изработката на възлите и елементите трябва да е много прецизна и не знам дали е по силите на любител...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Че тая бандура е Вортех. Това е голям предмет и е за двигатели по 350 коня и нагоре, кво общо има ...
              Ремъчен редуктор 1:10 ... За 5 000 оборота на ниския край ... На мотоциклета ... Мда.
              Не знам, в Москва има едни секретни институти по специални полимери, сигурно могат да му измислят някъв ремък Предполагам че такъв свръхзвуков камшик убива на място, поне няма да се мъчи.

              Коментар


              • #22
                Какви 350 коня те гонят бре, има и за под 200
                Пък и ремъкът не е свърхзвуков, нали за това е редуктора.
                Ей, стига си плашил хората като манипулираш фактите
                Вортека беше да видиш че не е нужно да е гигатски чарджъра. Направо ме уби с жироскопичния момент
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  Май не аз исках да правя турбо с ремък.
                  Е, некви си 200 коня ... Иди при Близнаците и го разгледай на живо, те имат. После му намери място на балканчето. И мощност да го врътне, та да компенсира загубената като заработи.
                  Кво му е на жиромомента? Ме-109 се прекатурват надясно при кацането масово заради тая работа. Въртолетите така завиват, така и падат. Мотоциклета стои на пътя и не пада пак от тая работа. И велосипеда. А като спрат на място - падат. За дребните жироскопчета няма да говорим. КЛА, и международната станция, се ориентират с такова, голямо е колкото голяма щайга. Що мислиш че толкова жироскоп не влияе на 100 кила мотоциклет?

                  Коментар


                  • #24
                    Щот е много по-малък и жироскопичния момент е съизмерим с този на маховика на двигателя затова. Аре стига смешки, като изкараш Балканчето в орбита ще му мислим. А за тия на близнаците не ми разправяй, той човека затова иска по-малък от турбина преработен, пък и не знаеш каква е моторетката.
                    Вместо да вземеш да се отзовеш, че има много прецизна обработка на детайлите...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      Ми нали искаш да завъртиш поне кило перка с 50 000 оборота? Кво очакваш да се случи? В ТГН-ните на ракетите 30 грама се въртят с 60 000 и 15 Же напреки при маневрирането не им пречи, стоят си. Смятай значи. Сигурно ще превиши момента на маховика. Пък и той е смятан нарочно за конкретния мотоциклет с конкретното разпределение на масите. Крайно важен чарк в мотора, не е между другото като в колата.
                      Като вземе само компресора от турбокомпресора и меу сложи бавно задвижване, той толкова и ще работи. Нали са много малки, работата се урежда с оборотите. Няма обороти - увеличаваш работната площ на лопатките. Значи и диаметъра. И тръгва ...
                      Като искаш нискооборотно задвижване, махаш турбинните компресори и почваш да слагаш вентилатори, които пак са с голям диаметър, или винтови. Които струват като колкото струват.
                      Кво прецизно, кво да е двуцифрено, с три - четири букви и циментирано. Трябва да са две или три колела. Малките определено са проблем. Плочките на редуктора непременно трябва да се направят едновременно, на координат. На фреза само ще прилича на нужното.

                      Коментар


                      • #26
                        Абе стига писа такива неща бре!!! Първо дори на Гарет Т-4 перката е някакви грамчета, щото е титанова. А и сам видя че не се гонят такива обороти ако турбината е голяма. Ужас. Ако те слуша човек всичко ще се изроди в някакви гигантски агрегати. Направо се чудех какви са хората измислили навремето разните му там проекти за свръхголеми и тежки танкове, ама сега ги разбрах...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          )) Площтта сестра, площтта! Или голям диаметър с кви да е обороти, или малък, но тогава с високи обороти. Как иначе ще осигуриш потока?
                          Хубаво, съгласен съм че един там, или два напръстника в мотоциклетното моторче се оправят с по-малък дебит от некви 6 - 8 котела в камионския. Обаче трябва и налягане. Като не се върти малката турбинка, и не додава. Това не е цилиндър, налягането идва от свръхпотока не от алаха.
                          Па и не знам как ще я охлажда, в колата тя е включена в маслената система. Ако ще я взема от кола.

                          Коментар


                          • #28
                            Всичко добре ама защо не го сложите като турбо, в смисъл какви са ви аргументите, защото май трябва да е по лесно?
                            Доколкото знам има мотори с турбо.
                            M.P.

                            Коментар


                            • #29
                              Стефане ти си най-големия "дървен" философ който познавам виртуално....и говориш на база знания за танкове и ЗАЗ-ки. Мотори с турбо има колкото си искаш, даже и суперчарджъри. Въпросите ми бяха съвсем конкретни (което означава че имам подготовка - някаква - по темата) и не засягаха темата възможно ли е това вобще...щото е правено.
                              Турбо не ми се иска - за V4 двигател трябват нови кривки и т.н. по-сложно........та единствено искам да знам има ли место за търкалящ се лагер? Другото ше се оправим сам!!!

                              Коментар


                              • #30
                                http://www.turbotechnics.com/docs/su...rger/intro.htm
                                те ти и с редуктор!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X