Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обороти на компресори (суперчаржер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    .

    Ако ти върши работа турбо от френски курници-те ти тел.0888422224-ПЛАМЕН. Намира се в Курило, в началото някъде беше след голямото спускане в ляво.Питай някой там.Ама и да врътнеш 2 кръгчета, ще го намериш-толкова много Ситроени и Пежа на едно място не си виждал.На 3 кат-а са.Успех
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #32
      Е он неговия си е баш най-френски 1.9 дизеляк от Пежо.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #33
        Така е... ако намери от оригинал добре е, но турбото е важно да е здраво... Щото понякога (в повечето случаи) ремонт неможе да се направи или ако се направи е с твърде малък живот! Който квото и да те лъже аз предпочитам хубаво турбо старо отколкото рециклирано!
        Там с тия телефони на тия френските вижте да няма някой компресор ако ходите да мина и аз
        Аз като ви слушам кви сте ентусиасти добре, че несе познаваме... кой знае кво да сме родили вече!
        Лек ден
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #34
          Re: Обороти на компресори (суперчаржер)

          Първоначално публикуван от DINI
          Някой знае ли какви са оборотите, който достига централната ос прикрепяща нагнитателнатата перка на турбокомпресорите? Разбира се при овеличаване на оборотите, респективно намаляването им стойностите варират, но в какви граници!
          Забелязах, че турбините задвижвани от ремъка са на лагери (съчмени), докато турбокомпресорите задвижвани от испускателния колектор са винаги на втулки и уплътняващия механизъм им е на сегмент. Това се дължи на топлината която съпътства испускателния колектор или просто ремъчните са с по-ниски обороти и лагерите и семерингите са способни да издържат на напрежението?
          Лек ден
          Явно твърдо си решил да използваш механично свръхпълнене, макар за мен газотурбинното да е по съвършено. Но да говорим за първият вариант. Плюсовете – относително прост метод и в някои случаи може да се приложи без преработка на самия двигател, наличие на номинално налягане при ниска честота на въртене на коляновият вал. Минуси – висок разход на гориво, нисък к.п.д., голямо натоварвани на несилоотводния край на коляновия вал, ненадеждност и нисък ресурс на някои типове, неефективна технология на процеса като цяло при обемните машини, вибрации,
          ярко изразена акустика и пулсиращ шум.
          Относно честотата на въртене – зависи от конструкцията. Повечето компресори се задвижват от коляновият вал с предавка 1:1 до 1:2 или малко повече. Двата ротора при “Рутс” се въртят се еднаква скорост и да кажем, че при леки автомобили достигат 15-20 хил.об. . При “Лисхолм” вторият ротор се върти два пъти по-бързо - до 40 хил.об. При “Ro”на ККК отношението между роторите е 3:2, а при “Пиербург” и “Ванкел” е 3:4. “Judson” и “Цолер” са ексцентриково-лопатъчни и се въртят с честотата на привода. G-компресорът на Фолксваген е с максимална честота на въртенеот 10350 об/мин (Г40) до 10020 об/мин (Г60), но явно това не е таван, защото повечето гаражни тунинги се състоят именно в поставяне на по-малка ремъчна шайба. И най интересният, ZF-Turmatq поне за мен поради високото к.п.д. защото е центробежен на базата на компресорно работно колело от семейство 27 на ККК. Задвижва се от кол.вал с предавка 1:1 или 1:2 (а в някои конструкции и с вариатор в този диапазон), а в корпуса му има интегрирана повишаваща предавка 1:15 или с други думи този компресор достига 80000 оборота.
          При всички случаи, ако си решил да поставяш механичен компресор е добре да имаш многопораметровата му характеристика за да видиш къде ще работи с твоя двигател (да не се окаже, че работи с нисък к.п.д. или в влиза в помпажните зони. Трябва и добре да обмислиш регулирането (съединител, клапани, комбинирано) за да не си счупиш двигателя или самия компресор. Според мен, без да преработваш бензиновия двигател можеш да надуваш до 0.3 атм надналягане.
          За лагерите, правилно си забелязал – основно са търкалящи.

          Коментар


          • #35
            Браво! Добър отговор!
            Определно аз за начало ще сложа турбина на испускателния колектор, защото такава имам и то доста голяма и ще върши работа на бензиновия автомобил ама на джипа единствено мисля за компресор от горезиредените от теб типове, защото ще имам повече сила в ниските, въпреки че това лесно се постига с малко повече газ и при турбото... особено ако то е с малки параметри и ненадува много (развърта много по-бързо).
            Определно при всичките типове ще има доста преправяне... най-малкото е да се увеличи притока на гориво към цилиндрите иначе няма да има достатъчно "хранене" и от там турбината ще загуби ефекта си...
            Ще се пробва и ще се види без практическо приложение няма как
            лек ден
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #36
              Виж сега DINI по същество: оборотите на съвременните турбокомпресори при които те започват да дават ефективно налягане
              са между 100 и 200 хиляди в минута.Визирам например много разпросртанения Garett T 15.Относно така наречената турбодупка(неефективна работа на компресора при ниски обороти на двигателя) , то тъкмо за това бяха разработени компресорите с променлива геометрия на струиния апарат на турбината(VNT).Освен това тенденцията е към намаляване размера на турбокомпресорите за да имат по малка инертност на въртящите се маси и съответно по бърза реакция.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #37
                vw-tuareg от тези на париж-дакар са с 2,5 дизелици с два турбокомпресора и 300кс издържат по един ден заради многото прахоляци и горещини .за моя патрул имам разработка за две малки турбинки от ивеко , но за сега експериментирам с един гарет Т3 с 360 градуса лагери . старито на място в 3000х дигаше 0.7 б. а на ход максимума беше 1.4 б.утре трябва да паля с новата турбина
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #38
                  И като запалиш кажи кво става че е интересно.Дали в компютъра няма заложена макс.стойност на налягането на пълнене и сега с новата турбина ако даде по голямо налягане комп. да ограничи подаването на гориво за да свали налягането.Брал съм такива ядове с Ауди 2.5 ТДИ.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #39
                    помпата е роторна и зависи само от настроиката на регулатора и както казва помпаджията :ти ми дай въздух ,а аз ще ти дам гориво . всъщност не е толкова лесно ама става за сега
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • #40
                      А , ясно ти си без електроника.Давай тогава, ама с мярка че да не се покаже биелата
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #41
                        номара с любопитната биела се случи преди две години на състезанието в габрово . от тогава я карам все с умната .ако не е умната ще е русата
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • #42
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #43
                            тръгна колата с новата турбина .за сега върви с оптимизъм
                            1,2б развърта без проблем .на 1500об/м по индикатор има 0.5б


                            п.с. местя се с турбината в онова там дето се пише с многото патрули
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • #44
                              quadra- я кажи за турбото на Волгата,от какво беше,имаше ли ефект и всички пдробности ако може
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #45
                                Ами той си беше цял кит, в кутия (дървено съндъче с трици, нещата опаковани в промазана хартия и едно доста подробно описание как се прави и какво). Представляваше самия турбокомпресор (Гарет Т-3), разни тръби и кривки за прикачане към двете генерации (всмукателна и изпускателна), едно приспособление (нещо като тройник или холендер) за отвеждане на масло от масления филтър към турбината, други жикльори за карбуратора (К-151 ако не се лъжа, от Газела) и други джаджи за закрепване на по-малък и сух въздушен филтър на карбуратора. А също шаблон за изработка на подложка под главата от близо 2мм листов алуминий с две гарнитури отдолу и отгоре. Малко по-трудно палеше поради това че карбуратора се слага преди турбината за да може да работи изправно и в него да има само разреждане а не налягане, та се налагаще да повъртя известно време докато бензиновите пари напълнят всичко през турбината и влезнат в цилиндрите) А и привода на газта се сменя с жило.
                                За два дена го монтирах, после започна купона
                                Нагоре по Пушкин изрязах с мръсна газ едни отворковци с Голф GTI (напомням, действието се развива през 1994 година), след което както си седя на тротуара пред Чепишев (тогава още тъпа кръчма), пристигат тия двамата и питат:
                                -Абе батка, какво си и направИл на тая Волга че така върви?
                                -Ааа, нищо, изчистих и карбуратора
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X