Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обороти на компресори (суперчаржер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Трябва да видим дали не може от някоя морга в х`америка да се намири, щот са по-универсални, все си мисля че при Мерцедеса може да се окаже че има някоя засада свързана с конкретния модел...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      А бе, и аз имам такова предчувствие ... Ама па хич не ми се връзва с инчови гадости. Верно, файдата ще е много голяма, обаче размерите са си проблем.

      Коментар


      • #18
        Че к`во, аз как си намирам всичко тук? Инчовете не хапят
        И без това ще се наложи да го пригаждаш по място, така че пука ли ти какви са присъединителните размери?
        Освен това за твоя двигател си има готов турбо кит, просто трябва да си свалиш от същия само че с турбо, колекторите барабар с турбината
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Не, за да стане моя турбо трябва да сменя толкоз нещо, че е по-евтино да сменя целия двигател((( Освен това за мене турбото е гадост. Идеята е блестяща. А на практика това е безобразен агрегат. Капризите и ненадеждността са много повече от файдата, аз съм благодаря, не.
          Мани ги присъединителните размери, те са последна грижа. Първо ние искаме бастисан за без пари. Значи трябва да му правим дявол знае кво. После го искаме за нечовешки експерименти, щото и не знаем кво искаме, така че трябва да правим още повече чаркове. Ще се одзверим инчово.

          Коментар


          • #20
            Батка, компресора вдига мощността, ама сваля КПД-то, щот ползва от връткането на двигателя, а турбото използва това което така или иначе вече си отписал - изгорелите газове
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Турбото ползва изхвърленото, но засметка на това е много по ненадежно и главното е, че в ниските няма такова което да дава мощност... седи там за украшение и чака да дам газ като за две коли за да се възбуди...
              Точно както казва Стефан търсим нещо дето да е бастисано за да може да го земем ако може без пари или за някви нищожни суми... Това е все пак така щото сме българи и щото се нема, а и да има някога едва ли ше ги хвърла да ида да си купа кит за суперчаржер и да го разглоба
              Аз иначе турбини от тези с изгорелите газове имам в нас в изобилие... щом гледам да ги отритна значи неса файда....
              мани, че за такова турбо съм правил и главна ос и съм вадил оста от топлата перка... ако го покажа в някой сервис ще се чудат кво е станало и каф е тоя изрод Щях и керамични втулки да му слагам ама... започнах да търся компресор
              лек ден
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #22
                Не бре, за теб е ясно, аз само казвам че двигателя на Стефан го има и в турбовариант и ще мине по-тънко. Той и без това сега няма силици, и така и така го върти в оборот ако иска да върви, така че няма да страда много.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  Къде си го гледал тоя кит? И кви кинти?
                  Да, чисто атмосферния дизел не е много стока. Над 2 000 м. например едвам му остават 60% мощност, и бързо намаляват с височината. Ама турбото си е турбо. Калпава работа. Обаче ако е аванта, може да вземем нещо от него за улесняване на работата. А турбината да изхвърлим и да турим правилна помпа.

                  Коментар


                  • #24
                    Е, къде, къде... нали знаеш колко блъснати Пежа и Ситроени има с този турбодвигател, отива се и се сваля всичко, барабар с генерацията и интерколера...И после ги завиваме на твоя и готово. Може направо с главата, единствено ще запазим блока за да му отговарят номерата за в талона.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      че закакво са му колектори от други... да си намери една турбина и аз ше му сгана един колектор дето ще дава още толкова мощ колкото и турбото ... Важно е да намери турбина дето да е на малко км от нещо ударено и без значение от какво важно е да му харесва като големина да несчупи мотора...
                      И на моя има вариянти с турбо и знам, че ще държи ама ако сложа турбина пак няма да има сила в ниските, а аз там търса повишение... а и не само за колата търся компресор и с други цели ама уви няма...
                      4ао и късмет
                      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                      Коментар


                      • #26
                        Щот са комплект впускателния и изпускателния, пък и турбината и да е мъртва ще я оправим за без пари почти при Митко Турбото, и баланс и всичко. Просто не е каквато хванеш такава - хубаво си е да е за модела, понеже всичко и е сметнато и няма да си биеш главата да правиш неща които вече са направени.
                        При положение че и сега няма мощност в ниските не виждам какво има да губи, по-зле няма да стане.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Що ме вкарвате в тежки мисли бе, кво лошо съм ви направил?
                          Ъъъ ... Хм.

                          Коментар


                          • #28
                            Ти това до сега ако не си се сетил, къде ти е бил ума?
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              В кабината ... В инсталациите ... Много трудно. Сам човек си е верно само за кенефа((( Така и зарязвам мотора за после, нали уж най - лесно. Ама ако вече има достатъчно побъркани, може и да се почне ъъъ ... процеса. В компания сякак е по-весело. И по - успешно

                              Коментар


                              • #30
                                Не си казал, не сме го отпочнали
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X