До: Старите дизели и греене. Как да го избегнем? Допълнителни уреди за следене, друго
Това е стара моя идея, но до сега не бях правил нищо по въпроса. Онзи ден реших да измеря съпротивление на свещ на студено и топло. Имам правен поялник за колата от 1 свещ и щях да я меря, но гадния китаец който живее в колата показва някакви безсмислици дори със сондите на късо. В понеделник ще си купя друг (нов китаец) и ще измеря.
Предполагам че ще намеря не повече от 1 ом разлика студено/горещо. Някой може ли да превърне този 1 ом в някаква смислена скала в градуси? Също е вероятно изменението в съпротивлението да не е линейно. Например диапазона от 500 до 750 градуса (който е и най-интересния) да се окаже промяна на съпротивлението от порядъка на 0.0ХХ ома. Май няма да е много използваемо за целта? Както и да е, като измеря ще докладвам тук. Лошото е че няма да мога да сравнявам омове срещу градуси но поне ще покаже колко ома ще трябва да се делят.
Това е стара моя идея, но до сега не бях правил нищо по въпроса. Онзи ден реших да измеря съпротивление на свещ на студено и топло. Имам правен поялник за колата от 1 свещ и щях да я меря, но гадния китаец който живее в колата показва някакви безсмислици дори със сондите на късо. В понеделник ще си купя друг (нов китаец) и ще измеря.
Предполагам че ще намеря не повече от 1 ом разлика студено/горещо. Някой може ли да превърне този 1 ом в някаква смислена скала в градуси? Също е вероятно изменението в съпротивлението да не е линейно. Например диапазона от 500 до 750 градуса (който е и най-интересния) да се окаже промяна на съпротивлението от порядъка на 0.0ХХ ома. Май няма да е много използваемо за целта? Както и да е, като измеря ще докладвам тук. Лошото е че няма да мога да сравнявам омове срещу градуси но поне ще покаже колко ома ще трябва да се делят.
Коментар