Темата произлиза оттук:
1КZ-Т 3.0TD на 70-ка. Мнения!
Не само тия двигатели правят същото. Всъщност е добре като вземеш такъв, да му се направи обстойна промивка на охладителната система, и смяна на термостат. Карам нещо съвсем различно (Терано 2.7TDI), и стария термостат не затваряше, но и не отваряше докрай. Като го смених се оказа - фини стружки по стеблото, дето явно са му пречели да отваря и да затвяря като хората. А антифриза - бистър та бистър, без никакви следи от корозия или нещо такова. Дайхатсуто ми със съвсем друг и бензинов двигател се държеше по абсолютно същия начин.
Иначе, и аз обичам да карам със 130-140, ама от 3000 оборота нагоре хвърлям по едно око на температурата, и при първи признаци за нещо - връщам малко газта. За щастие откакто смених термостата и промих системата, не ми се е налагало.
1КZ-Т 3.0TD на 70-ка. Мнения!
Първоначално публикуван от bliss-stick
Преглед на мнение
Иначе, и аз обичам да карам със 130-140, ама от 3000 оборота нагоре хвърлям по едно око на температурата, и при първи признаци за нещо - връщам малко газта. За щастие откакто смених термостата и промих системата, не ми се е налагало.
Коментар