Първоначално публикуван от Yordan Kolev
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дизел през зимата (проблеми и решения)
Свий
X
-
"..there is no substitute for cubic inches.."
-
Първоначално публикуван от jorkoВ новия брой на АВТОБИЛД на български има сравнения на нови автомобили-дизели и бензини.
Изглежда достоверно.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
вчера на Велинград при -7С запалих след 7-8 секунди въртене и отначало малко ми прекъсваше - това ми е първото неуверено палене откакто съм купил джипа - сигурно трябва да си прегледам подгр. свещи... тази сутрин беше само -1С и запали моментално, но отново леко прекъсваше /работа на 3-цил/ първите секунди докато вдигнах 1500-1600об., след това се нормализира...
миналата зима на -10С си палеше "от четвърт" - наистина трака доста като е студен, но това си е нормално за дизел...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Значи проблема с дизелов автомобил през зимата го виждам така: 1. Намираш гараж - по възможност топъл. 2. Вкарваш колата вътре и я завиваш с дебело одеало. 3. Трамбовайки пеша из града /много е полезно/ се молиш пролетта да дойде по-скоро за да имаш пак кола! Полезно е и за вас /ходенето пеша/ и за нас /не ни тровите с дизелов пушек/
Коментар
-
В повечето случай когато става въпрос за нови коли нафтата е виновна а не таралясника, предвидени са да впръскват и палят при много ниски температури. Миналата зима имах доста такива случай, когато сваляш горивния филтър и не теква нищо, след 5 мин на радиатора взема че се събужда от зимния си сън и почва да тече кото че ли нищо не е било. На всички посветени собственици на бензиностанций "да са живи и здрави"
Коментар
-
Миналата седмица при -4-5С Патрола палеше с две-три завъртания/тоест не палеше чакмак/,но при мен ГНП-то е в момента на голямо закъснение/което тия дни ще регулирам/ и смятам че нещата ще си дойдат на място.А иначе зареждам обикновен дизел на ОМВ и слагам добавка Суноко /белгийска е /против замръзването.Добавката струва 16лв. и е за 1000л.гориво.На мен ми стига за по-малко литри,защото малко я предозирам/умишлено/.Смятам,че така излиза по-изгодно или по-сигурно ако щете.Но.......то ще се чуе.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
При много голям студ , спокойно може да добавяте по малко бензин в резервоара , това даже го пишеше в мануала на някакъв автомобил(мисля че беше за по-старите дизелови мерцедеси)Пали по-лесно , и нафтата не се желира.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
Чичо ми работи в Опел в Германия. От него знам че зимата се слага бензин/дизел - 1/10.
Лесно запалимите горива обаче не са шега работа. Бензина може да се запали когато зареждате от статично електричество. Така че по внимателно.
Коментар
-
Преди седмица в Кабардино - Балкария се фраснаха две Газели, едната маршрутка. Едната била на метан. 13 трупа. От експлозията, не от удара.
В големия студ дизелите не вървят не щото нещо в цилиндрите и помпите, ми щото филтрите и щото няма кой да пробута това желе от резервоара през маркучите до мотора. Много по-проста е работата.
И верно че масовите дизели са трагедия не от друго, ми от нямане на сервиз. Щото верно няма. Едно е да го накараш някак да се върти, друго да го вкараш в режим. Е те това няма кой. А фирмените кочини са още по-некадърни фукльовци и от бай Пешовците. И крадат повече от циганите. Фирмените.
Айде па сеа вие. Щом е било жена, колата е можело да избухне и на автомивката, под душа. И пак нема да е за чудене.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар