Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел през зимата (проблеми и решения)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
    ИМХО пренебрегва се изправността на подгр. свещи, на второ място здрав акумулатор... в студовете колата трябва да се кара всеки ден /ако искаш да пали/...
    Това със сигурност е вярно. Как обаче да се разбира тази информация от сайта на "Петрол" http://www.petrol.bg/?p=products&sub=product_diesel :

    Основни изисквания за гориво за дизелови двигатели
    ...
    Гранична температура на филтруемост през студен филтър (CFPP)
    --------------
    Клас А 5
    Клас Е -15
    Забележка:
    Клас А е лятно гориво за дизелово двигатели за периода от 16.04. до 15.10.
    Клас Е е зимно гориво за дизелови двигатели за периода от 16.10. до 15.04.
    На мене, като на човек лаик, горното ми казва: Дори при пълно спазване на изискванията на стандарта за дизелово гориво, при температури под -15 С вероятно ще имаш проблеми. А какво остава, ако търговецът на горива е поспестил туй-онуй и "зимният" дизел в същност не е толкова зимен ...

    Ще помогнат ли добрите подгревателни свещи и силен акумулатор, ако горивото е станало на желе в резервоара и по тръбичките?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      другите коли да не зареждат от Марс - те палят, твойта не...
      От коя бензиностанция зареди - може да са ти пробутали кофти гориво?

      ОМВ рекламират, че тяхната е до -25С...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        Да споделя и моето мнение. Карам Пежо 206, 1.9D, na 160 000 km. Не съм сипвал нищо още. Казвам още защото днес ще сипя. Колата пали, подгрявам свещите по 2 пъти и пали. Усеща се, че не и е приятно, но пали! Какво ме учуди обаче? Бях отлял в едно шише нафта за да почиствам разни стари чаркове и боклуци. В момента шишето е на терасата, а нафтата е на желе. Сипвам само от OMW, Lukoil или Еко петролиум. И не ми казвайте, че нафтата е еднаква, не знам дали всичката идва от Бургас, или има Гръцка, Македонска....., но определено разликата е огромна. С едната максималната скорост на равно на колата е 130км, с другата 150 (и двигателя мърка като младо коте) .
        LZ1JJJ

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
          другите коли да не зареждат от Марс - те палят, твойта не...
          От коя бензиностанция зареди - може да са ти пробутали кофти гориво?

          ОМВ рекламират, че тяхната е до -25С...
          От "Петрол" на "Д. Николаев" (до моста "Чавдар").
          Но нямам предвид себе си. И тази сутрин като отивах към офиса забелязвам, че движението по "Дондуков" е необичайно рядко за това време на деня и далеч по-слабо, отколкото беше, да речем, в понеделник. Т.е. и доста други коли не са запалили ...

          В моя случай приемам, че голяма част от проблема си е при мене. Акумулаторът най-вероятно не е в най-добра форма след като колата не е карана доде е била за продан, а за няколкото дни откак я имам карам все на къси разстояния, че и с включени повечко консуматори; Резервоарът е наполовина пълен и без добавки; Подгревателните свещи не са проверявани, щото влизането в бокса предстои, тия дни нямаше кога.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            решениието за паднал акомулатор е стартовата количка, по възможност трифазна, може д асъживи и мъртвец

            иначе ако колата стои дълго без да се кара има едни малки работи които се закачат за акомулатора и го разреждат и зареждат на цикли така че винаги е на линия
            drive alive

            Коментар


            • #36
              Една зима бяхме на Паничище с едно дизелово създание и всички единодушно взехме решение да не го гасим цяла нощ. Така и направихме и да ви кажа сутринта на тръгване нямахме проблеми
              А като става въпрос за бензиностанция, чувам много добри думи за тази на Волф на Горубляне и има вероятност да е истина, защото Волфа сам си я зарежда, а от нея се храни и цялата чистота, а там не всички камиони са първа младост.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от go go go
                решениието за паднал акомулатор е стартовата количка, по възможност трифазна, може д асъживи и мъртвец

                иначе ако колата стои дълго без да се кара има едни малки работи които се закачат за акомулатора и го разреждат и зареждат на цикли така че винаги е на линия
                Мдаа, вчера гледах около блока се търкаляше една стартова количка ...
                А пък онова за "малките работи", дето се закачали на акумулаторите, сигурно е нямало кой да го каже на автоджамбазите.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  Опита от последните две нощи показа:
                  1.Заредих алпийски дизел от омв.
                  2.Сложих добавка лики моли срещу замръзване.
                  Не успя да запали и се наложи помощ с кабели.Акумулаторът ми е на два месеца.
                  На втората нощ я прибрах на паркинга с два часа по късно и увих акумулатора дебело с вата.(да не му е студено )
                  Запали от раз.същата схема я приложихме на баварката.
                  хронологията и резултатите бяха същите.
                  За бога братя, увивайте.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Жоро XR 600
                    Една зима бяхме на Паничище с едно дизелово създание и всички единодушно взехме решение да не го гасим цяла нощ. Така и направихме и да ви кажа сутринта на тръгване нямахме проблеми
                    А като става въпрос за бензиностанция, чувам много добри думи за тази на Волф на Горубляне и има вероятност да е истина, защото Волфа сам си я зарежда, а от нея се храни и цялата чистота, а там не всички камиони са първа младост.
                    Паничище е друга тема... Присъствал съм на паленето на рактрака на хижата горе на езерата след 3-дневен кучешки студ... При положение, че имаше ел. подгряване на резервоара въртя около 20 минути стартера почти без прекъсване кюф-кюф-кюф... а ауспуха черни кълбета дим... мерцедес 300Д...

                    а това за ВОЛФ-а си ПиАр... вероятно за да оправдае факта, че при тях е по-скъпо отколкото в ШЕЛ и другите...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #40
                      относно запалване през зимата

                      Карал съм много дизелови коли, предимно лекотоварни. Навремето зареждах на Петрол, тогава само това имаше. Навлезе Шел и започнах там и само след 2-3 месеца прекратих лекомислието, а те тогава стъпваха на пазара - зарибяваха. Сега зареждам на Лукойл и ОМВ-ядва се.
                      Относно добавяне на нещо в нафтата, което съм правил 3-4 пъти - категорично спирт за горене / свързва се със водата / и/или газ за горене, което както и керосина е по-рафинирана нафта. Никакви 10% бензин, защото е..ва майката на елементите на ГНП.
                      Наскоро четох във в.Фермер /не се хилете има и други неща, освен за овощките и оплождането на кравите/ статия " Експлоатация на тракторите при зимни условия- грижи за хранителната система"

                      Синтезирам: Добавя се тракторна газ: за -20 до -30 10%; за -30 до -40 25%, само не разбрах каква е тази специална газ.

                      А за керосина: имам приятел, който работи като механик на летището във Варна и казва, че неговата кола друго гориво не е виждала, но керосина бил много сух, каквото и да значи това и се добавяло бензин, но колко не помня. Това е изключение към по-горните редове.

                      И една молба: имам печка Webasto, но нещо не се включва. Към кого да се обърна.

                      Между другото не подгрявайте по 18 пъти, защото свещите горят. Ако е много студено се подгрява 1 път до изгасване на лампата и още веднъж, но по-малко време и се върти. Успех.
                      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                      Коментар


                      • #41
                        Обикновена газ върши работа но аз съм карал само масло трансформаторно но ново и няма проблеми с палене.

                        Коментар


                        • #42
                          Представителите на Webasto:

                          http://www.rheamp.com/contacts.html

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от V93
                            Като говорим за желирано гориво се сещам за изтощен акумулатор. И започвам да се чудя дали т.нар "енергийни станции" (Jump start, Batery Booster Box и т.п. наименования) могат да се използват за пускане на дизелов двигател с паднал акумулатор? Дали ще им стигне силицата?
                            Да си отговоря сам. Въпросните Batery Booster-и би трябвало да могат да се използват, НО не и тези, които се предлагат в, да речем, "Метро", защото стартовият им ток е 400 А. Като имам предвид, че на моя Галопер на акумулатора му дават 800 А, колкото и да има резерв, все пак това, което дърпа при палене, вероятно е повечко от 400-те Ампера, които ще дадат обикновено предлаганите по магазините "енергийни станции".

                            Имам обаче друго въпросче. Домъкнах акумулатора на топло в къщи и го закачих на зарядното, което имам от колата. Само че то дава 2А заряден ток и за момента не забелязвам някакви признаци на зареждане в акумулатора. Има ли смисъл и колко да го държа на тия 2А за да се зареди макар и частично?
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #44
                              точно така се зарежда най-добре,но отнема повече време.затова не виждаш никаква реакция.отделяш повече време и си готов.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #45
                                това двуамперово трансформаторче е подходящо по скоро за зареждане на малки не стартерови акомулатори от типа на тези на моторите! За големите просто може да ти позареди ако неси карал дълго да "погъделичка" там киселината, но зарядното което трябва да се ползва за един акомулатор трябва да има капацитет от 3 до 5 % от пълната мощност на акомулатора(амперите му)! Понякога ако акомулатора е твърде истущен е по добре да се възбуди със силен ток и то зареждането нетрябва да превишава повече от два часа, защото при тях се получава силно загряване и съответно разрушаване на акомнулатора! Незнам за София, но във Враца си има един пич, който е с 7-8 грамоти от различни заводи за акомулатори! Има стендове и уреди ... Зарежда и преглежда един акомулатор за 2 лева... след което ако сичко по ел зареждането на автомобила ти е перфектно зимата е песен! Предполагам, че и тук в София се срещат такива?
                                4ао
                                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X