Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел през зимата (проблеми и решения)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Което на чист Български значи.
    Превеждаи щото ще цитирам чичо ми в оригинал. На немски

    Коментар


    • Значи че най-добрата зимна присадка за нафта е читавата нафта.

      Коментар


      • Първоначално публикуван от kinex
        Което на чист Български значи.
        Превеждаи щото ще цитирам чичо ми в оригинал. На немски
        Ich habe keine Probleme mit dem Deutschen

        А иначе руснакът казва: "Най-добрата добавка е нормалното гориво, за което са разчетени френските коли, без значение дали бензинови или дизели"
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Стефан
          Значи че най-добрата зимна присадка за нафта е читавата нафта.
          Мерси за превода.
          Такава присадка по бензиностанцийте не съм виждал. Сигурно е дефицит или е скъпа.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от kinex
            Такава присадка по бензиностанцийте не съм виждал. Сигурно е дефицит или е скъпа.
            Че не е евтина - не е. Вече отиде над 1.80 :x
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • И за кво беше цялата история със скачането по площадите? По социализъма си беше същото. И 2,80 да е, пак няма да я има. А ние пак ще я караме.

              Коментар


              • Таккаа..прочетох внимателно темата и сега имам едно въпросче .... я кажете моля ви малко повече за свещите..щото аз ако не ги подгрея поне 10-15 пъти никакъв шанас да запали джипката... След 15 обаче пали! даже вчера на по топлото време запали по трудно от колкото на студеното преди една седмица..! Има и друг проблем, че не е карана от една две седмици. Има вътре омв алпин ...! Сега обаче прочитам тук че тези нагревателни свещи горели от това подгряване по бързо...тва верно ли? Кажете нещо повече.. джипката е Чероки 2.5 нафтово. 96г. Свещите са сменяни скоро както и един ремонт имаше за около 2 хил на мотора! Но да не се подсещам са. мерси за помоща прдварително ! акумулатора е exide xtra 78 ah! вчера я оставих един час близо да работи да се позареди..тва е достатъчно надявам се....
                Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Pavlin
                  Таккаа..прочетох внимателно темата и сега имам едно въпросче .... я кажете моля ви малко повече за свещите..щото аз ако не ги подгрея поне 10-15 пъти никакъв шанас да запали джипката... След 15 обаче пали! даже вчера на по топлото време запали по трудно от колкото на студеното преди една седмица..! Има и друг проблем, че не е карана от една две седмици. Има вътре омв алпин ...! Сега обаче прочитам тук че тези нагревателни свещи горели от това подгряване по бързо...тва верно ли? Кажете нещо повече.. джипката е Чероки 2.5 нафтово. 96г. Свещите са сменяни скоро както и един ремонт имаше за около 2 хил на мотора! Но да не се подсещам са. мерси за помоща прдварително ! акумулатора е exide xtra 78 ah! вчера я оставих един час близо да работи да се позареди..тва е достатъчно надявам се....
                  Аз карам само дизели, според мен твоят проблем най-вероятно се дължи на центровка на ГНП.
                  А ако си мислиш че акумолатора се зарежда на ниски обороти, много се лъжеш
                  LZ1HKW
                  Реглаж на преден и заден мост
                  My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Pavlin
                    .... я кажете моля ви малко повече за свещите..щото аз ако не ги подгрея поне 10-15 пъти никакъв шанас да запали джипката... След 15 обаче пали! даже вчера на по топлото време запали по трудно от колкото на студеното преди една седмица..!
                    Е това да грееш 10-15 пъти изобщо не е нормално! Дори при руски студове съм срещал препоръки за подгряване на 2-3 пъти, ама 10-15 и то при положение, че някакъв що-годе по-сериозен студ изобщо не е имало ...
                    Свещите хубаво са сменени, ама дали са сложени правилните и дали се нагряват като хората?
                    Горивен филтър сменян ли е?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • А ако си мислиш че акумолатора се зарежда на ниски обороти, много се лъжеш

                      Не? Обясни ...млад съм Защо не се зарежда на ниски обороти? Тва е кофти защото ще се кара чак след 20ти някаде. Проблема с паленето си е факт да...и баща ми беше ходил къде ли не но никъде не го оправиха...и незнам къде да го карам... паля го от три седмици аз но и той ми е казвал, че не може да го запали с помалко от 10 подгрявания сутрин... за тва не съм и пробвал с по малко....но дори и да запали с едно подгряване пак няма да е веднага ами ще има доста зор.... ИМА НЕЩО ГНИЛО В ПАЛЕНЕТО !!!!!!
                      Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

                      Коментар


                      • Не, хич не е нормално.
                        На ниските обороти динамото се върти вяло и не дава ток. Затова и не зарежда. За да зарежда на празен ход се слага друга шайба, ама влизаш в друга песен. Хем трябва да внимаваш и сигурно да смениш реле-регулатора, хем избутваш работните точки на мотора и става една каша ... Не ти трябва тая беля освен ако не си работилница. Колата де.
                        Тоя мотор не е ли Рено?

                        Коментар


                        • Не . Италиански е ...май, че на Алфа. Тва значи ли че по добре да не го паля докато няма да го карам? Ми от студа няма ли да се разреди...?
                          Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Pavlin
                            Не . Италиански е ...май, че на Алфа. Тва значи ли че по добре да не го паля докато няма да го карам? Ми от студа няма ли да се разреди...?
                            А какво ще кажеш да го запалиш и да покараш известно време. И докато караш, да минеш покрай някой акумулаторджия да види какво е състоянието на акумулатора, зарядни тоци и т.н.

                            Освен това те питах за 2 неща: сигурен ли си, че са сложени правилни подгряващи свещи (какво става например, ако трябва да са на 6V, пък са сложени такива на 12?) и сменян ли е горивен филтър.

                            Освен това, добре е резервоарът да е пълен. Иначе конденз -> вода в горивото -> лед. Отделно дето по дъното на резервоара с времето може да са се натрупали всякакви утайки.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от V93
                              Първоначално публикуван от Pavlin
                              Не . Италиански е ...май, че на Алфа. Тва значи ли че по добре да не го паля докато няма да го карам? Ми от студа няма ли да се разреди...?
                              А какво ще кажеш да го запалиш и да покараш известно време. И докато караш, да минеш покрай някой акумулаторджия да види какво е състоянието на акумулатора, зарядни тоци и т.н.

                              Освен това те питах за 2 неща: сигурен ли си, че са сложени правилни подгряващи свещи (какво става например, ако трябва да са на 6V, пък са сложени такива на 12?) и сменян ли е горивен филтър.

                              Освен това, добре е резервоарът да е пълен. Иначе конденз -> вода в горивото -> лед. Отделно дето по дъното на резервоара с времето може да са се натрупали всякакви утайки.
                              Проблемът е че няма да мога да го карам преди края на месеца...тогава взимам книжка (и да не се смеете ей ), а няма кой. Ремонта го е правил баща ми през лятото и незнам какви свещи са сложили.....сервиза беше уж хубав ...а проблема с паленето си го имаше и преди това...като го купи още.....през лятото пак не пали нормално...преди тва имахме 2.1 пак дизел и палеше моментално с едно подгряване. За горивния филтър също не знам. Бе аз тия неща ще ги проверя и ще го закарам някаде само не искам докато стане да се изтощи акумулатора....ама явно ако го паля той повече ще се изтощи. А защо стрелката на акумулатора се дига след като не се зарежда?
                              Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

                              Коментар


                              • относно проблема с паленето на VM-a i аз сега го имам този проблем
                                но горе долу знам от какво е(сменях резервоара с пластмасов от дискавъри)


                                та проблема е от това, че нафтата се стича в резервоара и в помпата не остава нафта
                                та голямото въртене идва докато качи нафта в помпата

                                погледни си джипката, в задната лява(като си срещу колата дясно) част на мотора ниско долу има подкачваща ръчна помпа като на лада

                                пробай първо с нея да подкачиш гориво и тогава да палиш

                                П.П. и дай да уточниме понтието подгравяне
                                имаш на предвид, че поне 10/15 пъти чакаш лампата за подгрените сещи да изгасне и тогава въртиш да запали
                                или след всяко изгасване на лампата за подгревните сввещи и въртиш на стартер да заапали
                                LR RR Classic VM2.5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X