Днес на връщане от южната ни съседка еко-тек 1.8 бензин (никога е нямал газ,ако има значение) кихна едно кълбо дим .Стана бързо и не успях да доловя нищо друго , освен къркорене,уригване или не знам и аз как да го обесня.Бях на лек баир на 4-та предавка (непосредствено след продължително движение по магистрала ), може би имаше мимолетна загуба на мощност понеже инстиктивно погледнах в лявото странично огледало и видях мощното изпушване(като се замисля там е част от детелина с ограничение 40, съответно няма кой да ме изпреварва та да зяпам в огледалото ). След пушилката си продължих още около 200км. без каквито и да е проблеми.
Преди време веднъж карайки по нашите магистрали масълце цвърчеше от капачката за наливане (доливане за екотеците ) , тогава пуснах и тема, където колеги тук предположиха , че е запушена картерната вентилация. Друго, което може би има връзка е, че за последните 6 месеца 2 пъти слагам нови свещи след осезаема загуба на мощност(сякаш мотора работи на 3 цилиндъра).Първият път едната беше омаслена а преди около месец си беше направо заварена. Като цяло Зафирата съм я прежалил та не ме брига много-много от какво е болна, ама ей-така ще ми е интересно да чуя мнения от хора разбиращи от ДВГ.
Преди време веднъж карайки по нашите магистрали масълце цвърчеше от капачката за наливане (доливане за екотеците ) , тогава пуснах и тема, където колеги тук предположиха , че е запушена картерната вентилация. Друго, което може би има връзка е, че за последните 6 месеца 2 пъти слагам нови свещи след осезаема загуба на мощност(сякаш мотора работи на 3 цилиндъра).Първият път едната беше омаслена а преди около месец си беше направо заварена. Като цяло Зафирата съм я прежалил та не ме брига много-много от какво е болна, ама ей-така ще ми е интересно да чуя мнения от хора разбиращи от ДВГ.
Коментар