Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не иска да запали след смяна на масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Не иска да запали след смяна на масло

    Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Приемам баса. Няма компресия щот момъка сам е омешал зацепването , а не пали щот има конденз в капачката ,който идва от изпусналия семеринг зад палеца.
    И мога веднага да ти напиша списък с моторите на опел ,който не удрят клапани.
    Ама нали предишната вечер се е возил, прибрал се е, и е загасил работещ мотор ? Как така на другият ден е самопрезацепен ?!
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #92
      От: Не иска да запали след смяна на масло

      Аз съм по-склонен да смятам, че просто този двигател е за ремонт.
      Играл съм го филма, затова попитах дали човека е правил основен или е купил от морга.
      Преди години си взех така един двигател (между другото горе-долу по същата схема, бяхме почти познати), после след като не работеше както стария (а по зле!), мисех че е накриво презацепен, .. след седмица зацепвания и пре- презацепвания, въртене на прекъсвач-разпределители - обявих му час на смъртта, и съжалих че не съм си вложил тези пари в основен ремонт.

      Все пак ми се иска колегата да няма моята участ !

      Коментар


      • #93
        От: Не иска да запали след смяна на масло

        Божеее , Боже !.....................
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #94
          От: Не иска да запали след смяна на масло

          Четете бре. Първо е умряла. После пича е ровил ангренажа и е започнала да се върти на празно. Ма чукча ...ко беше?
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #95
            От: Не иска да запали след смяна на масло

            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
            Приемам баса. Няма компресия щот момъка сам е омешал зацепването , а не пали щот има конденз в капачката ,който идва от изпусналия семеринг зад палеца.
            И мога веднага да ти напиша списък с моторите на опел ,който не удрят клапани.
            И аз приемам баса. Ама вече няколко човека казват, че тоя мотор не удря клапани, те пак си знаят. Лично съм го пробвал - изронени зъби на ангренажа заради разбита водна помпа, нямаше около 10-15 зъба. Удар НЯМА. Водната помпа го играе обтегач. Стига сте сваляли глави за ремонт(тя може и да е за ремонт, ама не от удар).
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #96
              От: Не иска да запали след смяна на масло

              Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
              ....Водната помпа го играе обтегач.....
              Не . Водната помпа не го играе обтегач . Този мотор ( C20NE ) си има отделен обтегач .
              Иначе , за клапаните съм съгласен с теб .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #97
                От: Не иска да запали след смяна на масло

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Не . Водната помпа не го играе обтегач . Този мотор ( C20NE ) си има отделен обтегач .
                Иначе , за клапаните съм съгласен с теб .
                При мен беше така на Вектра А, явно на фронтерата е друга схема.
                п.п.Сега разгледах набързо по онлайн магазините - има два варианта, с и без допълнителна ролка. Моята беше без, водната помпа на ексцентрик и е обтегач, но дори и за Вектра дават двата варианта.
                Последно редактирано от Asen Kushlev; 13-09-17, 16:05. Причина: допълнение
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #98
                  От: Не иска да запали след смяна на масло

                  Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                  При мен беше така на Вектра А, явно на фронтерата е друга схема.
                  п.п.Сега разгледах набързо по онлайн магазините - има два варианта, с и без допълнителна ролка. Моята беше без, водната помпа на ексцентрик и е обтегач, но дори и за Вектра дават двата варианта.
                  Ами аз не случайно натъртих , че става въпрос баш за C20NE и то баш за "Опел Фронтера" ( като този от аватара ми ) .
                  В подраздела на "Опел" дори и този въпрос е изяснен отдавна ( двигателя на леката кола и този на джипката имат разлики) , но понеже колегата е решил да пусне темата не там , а тук - то затова са и кашите .

                  ПС. Между другото :

                  Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                  .... Няма компресия щот момъка сам е омешал зацепването , а не пали щот има конденз в капачката ,който идва от изпусналия семеринг зад палеца.... .
                  Не пали не от конденза ( който впрочем практически липсва) , а именно от това , че е омешал зацепването . И то ако го е омешал , а не и бог знае какво още ръчкано по този мотор .
                  Последно редактирано от Vlado_Ts; 13-09-17, 16:18.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Не иска да запали след смяна на масло

                    Ебати бозата.Бях питал кой го играе обтегач.Ма той аФтурът се укри.Не може да се "изпокарате" , шот некой си не знае да подаде инфо.Он си и не знае кво праи.
                    Шо се ловите на такава папурка.
                    А , и кой ви каза от какъв кокал е моторът
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • От: Не иска да запали след смяна на масло

                      Ми то както са казали хората-"чукча не читатель, чукча — писатель"
                      Решението за "вентилатора" се оказа знаписано в Hiens repir manual а именнто:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170913_191736.jpg
Прегледи:1
Размер:482.1 КБ
ID:5766155
                      Това изобщо не сум го бил зацепил по правилния белег и затова съм решил, че е прескочил почтиполовин оборот.
                      Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                      Коментар


                      • От: Не иска да запали след смяна на масло

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Не . Водната помпа не го играе обтегач . Този мотор ( C20NE ) си има отделен обтегач .
                        Иначе , за клапаните съм съгласен с теб .
                        Този се обтяга само с водната помпа
                        Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                        Коментар


                        • От: Не иска да запали след смяна на масло

                          Камене , мани ги тия форумни еквилибристики.
                          Кажи що не отговори на мойто питане.Тва еднаж.И дваж сеги заработи ли.После , ако искаш да си имаш приятели тук сподели някои подробности , които беше пропуснал.Направо се изпоядоха другари.Ма ще се срещнат на разбирка!
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • От: Не иска да запали след смяна на масло

                            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                            Камене , мани ги тия форумни еквилибристики.
                            Кажи що не отговори на мойто питане.Тва еднаж.И дваж сеги заработи ли.После , ако искаш да си имаш приятели тук сподели някои подробности , които беше пропуснал.Направо се изпоядоха другари.Ма ще се срещнат на разбирка!
                            Чак чукчи не сме /за Калин/ Четем. Четем заглавието, четем 41 поста от които става ясно, че колата си е работила, палила от четвърт, минал към 50 км., работила на място и така я угасил. В пост № 42 почва да се съмнява в ангренажа. човърка го и става на вентилатор. Следва затишие и шейсетина поста се уточнява какъв е двигателя, бият ли буталата в клапаните, кое е обтегач и т.н. В пост № 100 свенливо се признава, че не е догледал едни белези и половин оборот прескачане на ремъка /който си е там и е здрав/ всъщност не е имало.
                            За мен този двигател няма палене /не от маслото/ освен ако не го види човек който е наясно.
                            Ако нещо съм пропуснал, допълвайте.
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • От: Не иска да запали след смяна на масло

                              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                              Камене , мани ги тия форумни еквилибристики.
                              ....!
                              Просто няма смисъл.Всичките му теми са за проблеми и обикновено завършват с някакво решение и без негов отговор.

                              Коментар


                              • От: Не иска да запали след смяна на масло

                                C20NE не удря клапани. Я искра няма , я помпа не тръгва. А компресия да изчезне е така ,става когато заяде регулатора за налягане в маслената помпа.Случвало се е на студено масло да заяде плунжерчето ,вдига много налягане- повдигачите се разпъват повече и клапаните не прилепват плътно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X