Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за дизелов двигател с турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

    Не му стига въздуха. Ако е стар дизел порцията гориво се променя само от педала на газта, и като не му стига въздуха пуше черно, ако всичко друго е наред естествено. А звука може да е от дроселиране на въздушния поток от някакво запречване.

    Коментар


    • #32
      До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

      И аз карам с такъв мотор от 5 години и си върви с долу горе такива проблеми .Първите 6000 км просто беше неударйим,но после затихна постепенно за около 500км и спря.Оказа се ,че като е стоял 7години е ръйдясал плунжера на ГНП то около муфата и е паднал размера около отвора ,сложих друга глава ,но не беше същия мотор вече...поръчах нова сменихме я и мотора така си остана куц .Преди 2 седмици случаино намерих БОШ севиз и си мисля да изпратя ГНП то там .в момента сложих друга помпа и мотора тръгна добре но помпата си е износена и като загрее пали трудно за оборотна е добре.

      Твоя мотор кои точно е??? има ли рецикулатор ?гърнетата да не са задръстени!! колко е налягането в всмукателния колектор при пълно натоване и как се променя с нарастване на оборотите,ако обаче кмпресията е м/у 23 - 25 атмосфери и е с не по-голяма разлика от 10-15% при студен мотор..........
      Зради такива прблеми успях да мина 70 000км и се спомина едното бутало (втория сегмент отиде при третия ризата се икопа и спря) сега всияко е ново ,но със старата помпа няма да я карам и трябва да се оправи
      П.С. Тези мотори са здрави и си минават 500 000 600 000 км
      само да вдигат масло,,,,,,и това го отстраних
      Прикачени файлове
      FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
      BJ42 04 1982
      FJ62 11 1983 skipe blago4x4
      LZ 2 BHB

      Коментар


      • #33
        До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

        Banjo, какво стана? Решихте ли проблема?

        Коментар


        • #34
          До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Banjo, какво стана? Решихте ли проблема?
          Още не сме отваряли главата. Вадихме маркуча на нагнетателната част на турбото и веднага спираше свиренето на турбото, явно наистина клапаните не уплътняват добре и като се взриви сместа връща налягане обратно. В неделя видях едно Паджеро със същия проблем и ще помоля собственика за проби по автомобила му.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #35
            До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Още не сме отваряли главата. Вадихме маркуча на нагнетателната част на турбото и веднага спираше свиренето на турбото, явно наистина клапаните не уплътняват добре и като се взриви сместа връща налягане обратно. В неделя видях едно Паджеро със същия проблем и ще помоля собственика за проби по автомобила му.
            Имай предвид, че като сте извадили маркуча сте разтоварили турбото и може да е спряло да свири просто заради това, т.е. в него все пак да е проблема. А "изпускащите" клапани да повторя може да си ги хванете с мерене на компресията. Аз, понеже съм мързелив до последно гледам да избегна отваряне на двигател

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

              Имам питане-защо турбото на дизелов двигател се чува през аспуха като КООП жигули./свири досадно/
              Те т'ва е Баце...

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                спорет мен проблема е в газоразпределението най-вероятно има закаснение вьв фазите

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Имай предвид, че като сте извадили маркуча сте разтоварили турбото и може да е спряло да свири просто заради това, т.е. в него все пак да е проблема. А "изпускащите" клапани да повторя може да си ги хванете с мерене на компресията. Аз, понеже съм мързелив до последно гледам да избегна отваряне на двигател
                  При отваряне на изхода на компресора, турбината се товари (а не се разтоварва) и оборотите падат. Затова е изчезнало свиренето. То само по себеси не е проблем.
                  За неравномерната работа, ако дюзите работят правилно - остава газоразпределението. Центровка или лоши клапани.
                  Черната къделя от ауспуха може да е или от свръх-гориво или от късно начало на впръскване. Едното е регулировка на самата помпа а другото е центровката и към двигателя. Не познавам конкретния двигател, но сигурно има компенсатор на колекторно налягане. Това е една "гъба" в-ху помпата, свързана с малък маркуч с всмукателния колектор. Тя през една мембрана добавя гориво когато се повиши налягането. То това му е смисъла на турбото. Като има повече въздух, можеш да изгориш повече гориво в него. Та тази гад може да се престарава. Ако помпата е Бош или подобните и, то този компенсатор деиства по същия начин както болта за максимално гориво. Това е другото възможно място където някой може да е барал защото този болт е любим на "тунинговчиците". Ако не е пипан трябва да е пломбиран с едно пластмасово капаче, отзад над стоп-клапана. Натягаш - върви, пуши и гори.
                  Всичко това е разбира се ако няма електроника. Ако има - всичко може да е
                  Забравих да добавя за рециркулацията на изгорели газове. Ако имаш такава -сложи и една заглушка за да не ти се бърка в работата, а също така ако има дроселова клапа на всмукателя - тя се управлява с едно вакуумче - откачи го и го запуши да не смърка въздух.
                  Последно редактирано от MAP; 02-02-09, 14:32. Причина: EGR

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X