Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за дизелов двигател с турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за дизелов двигател с турбо

    Има следния проблем: Двигател с турбо пуши черно при ускорение,турбината свири във смукателната част а е нова,динамиката на двигателя е малка , разхода на горивото е голям и двигателя работи неравномерно сякаш някой от цилиндрите не работи с пълния си капацитет,разпръсквачите са чисто нови.
    Искам да разбера вашето мнение по въпроса понеже аз съм стигнал до едно заключение а искам да разбера дали съм прав.Моето мнение ще ви го споделя по нататък за да не ви бъркам защото може и да бъркам.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

  • #2
    До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

    Отнякъде издиша? В смисъл турбината не нагнетява всичко що духа в двигателя а част излиза навънка.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
      Отнякъде издиша? В смисъл турбината не нагнетява всичко що духа в двигателя а част излиза навънка.
      Няма проблеми с изпускане на налягането между нагнетателната част на турбината и двигателя
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

        Центровката на ГНП-то.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

          Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
          Центровката на ГНП-то.
          Гледана е динамично със стробоскопна лампа и е нормална по предписание в каталога.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Няма проблеми с изпускане на налягането между нагнетателната част на турбината и двигателя
            Уестгейта? Не е центровка според мен, хем пуши хем не върви - много гориво, и малко въздух. Турбината нещо не се справя.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

              незнам за кой автомобил питаш ама виж на нагнетателната част на турбото върховете на лопатките !
              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                незнам за кой автомобил питаш ама виж на нагнетателната част на турбото върховете на лопатките !
                Да, това е другата възможност.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                  За ивекото става въпрос Павчо.
                  Ще кажа моето мнение пък да видим дали съм прав.
                  Според мен има пропуск в смукателните клапани и като се възпламени горивната смес в цилиндъра връща налягане във смукателния тръбопровод и като срещне налягането от турбото се получава свиренето(за справка духнете срещу вентилатор за охлаждане в дома,какво се получава).Неравномерната работа на двигателя сякаш има неправилна работа на цилиндъра пак се обяснява със същата повреда.Пушенето с черен дим си го обяснявам с това че като се срещнат двете налягания в смукателния тръбопровод се получава задържане на пълненето на цилиндъра с въздух а дюзите си впръскват нормалното количество гориво. Според мен това е причината за ниската динамика на двигателя и повишения разход на гориво.
                  Кажете ми дали правилно съм се ориентирал или бъркам някаде?
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                    Ако е само един цилиндър определено няма да свири а ще трещи доста прекъснато и осезаемо. Това което го казваш за клапан може и да има пропуск, но проблема е в турбото да знаеш. Освен всичко друго
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                      Нов въпрос:колко трябва да е допустимото напречно изместване на оста на турбината независимо дали за Ивеко или друг автомобил?
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                        Пропуски на клапани се хващат с мерене на компресия. Освен това и трудно ще пали.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Освен това и трудно ще пали.
                          Има го този момент,сутрин малко се мъчи да запали
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            Нов въпрос:колко трябва да е допустимото напречно изместване на оста на турбината независимо дали за Ивеко или друг автомобил?
                            Зависи от диаметъра на турбината и на втулките. Над 1мм по правило почва да закача турбината в охлюва, като дълго преди това е яла масло.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                              Значи на Панчереевото навремето като го взех беше с изпортено турбо ! и си взех рецеклирано от сервис на митсубиши в Швейцария ! че това бурбо като му хванеш "перката" на ръка несе усещаше никакъв луфт а се вартеше свободно !
                              На колко Км. стана ивекото ? имай в предвид , че много клиенти ( горе в сервиза ) се оплакват от нови коли за голям разход и невървене ! но постепенно се оправят,даже имаме случей с зверски разходи на масло ! но ре оправят след 18000-20000 км. и нагоре
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X