Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за дизелов двигател с турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    Зависи от диаметъра на турбината и на втулките. Над 1мм по правило почва да закача турбината в охлюва, като дълго преди това е яла масло.
    Мдаааааааа ,турбото отпада като повреда защото както писах по горе са го сменяли и е ново.И аз знам че почват да закачат лопатките ама тук нямаме такъв проблем и масло дори не харчи(съдя по състоянието на смукателя , изпускателя и изминатите километри без да е забелязан спад на нивото на маслото).
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      Мдаааааааа ,турбото отпада като повреда защото както писах по горе са го сменяли и е ново.И аз знам че почват да закачат лопатките ама тук нямаме такъв проблем и масло дори не харчи(съдя по състоянието на смукателя , изпускателя и изминатите километри без да е забелязан спад на нивото на маслото).
      Гледай реглажа на уестгейта, или ако има пресостат като байпас на входа.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Зависи от диаметъра на турбината и на втулките. Над 1мм по правило почва да закача турбината в охлюва, като дълго преди това е яла масло.
        Не е задължително да папа масло дори и при 2-3мм отклонение, ама лопатките задължително са одялани. Виждал съм подкастрени 3 мм. и автомобила не е имал осезаем разход на масло.
        [COLOR=red]ГАААЗ до тенекията![/COLOR]
        [COLOR=palegreen]Спирачките са за страхливите.[/COLOR]

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

          Да де ама уестгейта ко общо ще има с трудно палене сутрин ?
          Това обаче непречи да се разгледа обстойно ! откачи му оправлението и без много да го напъвате го пробвайте !
          Дюзите добре а помпата каква е ? трябва да е с електронно оправление нали ?
          На КТС закачахте ли го ?
          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

            Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
            Да де ама уестгейта ко общо ще има с трудно палене сутрин ?
            Нищо няма, както се видя по-нагоре не е един проблема.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Нищо няма, както се видя по-нагоре не е един проблема.
              http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=58218&highlight=&sid=7c42ccba545212e00d977385addaf2e4 Тук почетох малко за да се запозная с този байпас ама си мисля че проблема няма да е в него.Все пак свиренето на турбото , неравномерната работа на двигателя и трудното палене ме навежда на мисълта че проблема е в клапанната група,все пак турбото започва да работи след 1500-1800об/мин на двигателя.Няма да е от байпаса защото все пак когато се достигнат нужните обороти се усеща че има някаква ефективност
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                Абе ти клапаните си ги виж, половината симптоми са от тях, ама гледай около турбото, гаранция има нещо. Апропо, свири когато не може да си развие пълните обороти, после звука става по-висок и излиза от диапазона на чуваемите звуци, остава само съскане.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Абе ти клапаните си ги виж, половината симптоми са от тях, ама гледай около турбото, гаранция има нещо. Апропо, свири когато не може да си развие пълните обороти, после звука става по-висок и излиза от диапазона на чуваемите звуци, остава само съскане.
                  Ще я гледаме ама лошото е че е работна кола и престоя никак не е
                  желателен особенно за дълго време.
                  Благодаря за сега ,ако има някой друг идея за причината по симптомите описани по горе да пише и да не се притеснява.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                    Що не му сложите един щуцер на смукателния колектор или на тръбата от турбото и да мерите налягането в движение? Мисля, че от там ще дойдат много от отговорите.
                    Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                      свиренето може да идва от пробив във всмукателните траби от филтъра.не ритмична работа може да има и от неправилно впръскване на някоя от дюзите . провери най лесно като развиваш една по една трабичките на дюзите и следи при коя няма промяна в работата.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                        Не разбирам много, но мисля че щом пуши черно не му стига въздух и от там трябва да се почне или разпръсквачите пускат много гориво или има запушен въздушен филтър.Най-лесно е да се проверят клапаните за тази версия, но по принцип през всмукателните лапани не може да се върне толкова голям обем въздух .Сетих се и още нещо диаметъра но входящия отвор на турбото да не би там да има нещо не както трябва.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                          :-)
                          LZ4RP
                          QSO-145,250 MHz.
                          QTH-Варна. KN33WF
                          EchoLink-Node:143125

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                            Турбината ти с променлива геометрия ли е? Да не е зацапана?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                              Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
                              Турбината ти с променлива геометрия ли е? Да не е зацапана?
                              По какво се познава дали турбото е с променлива геометрия?
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос за дизелов двигател с турбо

                                По годината производство най-вече Старите не са. А иначе без майтап, като погледнеш ще видиш едни изпълнителни механизъмчета които въртят една дивотия по въздушната част на турбината. Ако ги няма въздушната част е сравнително гола и проста - няма лопатки с реглаж. Все си мисля че като я отворите или я свалите ще видите разни гадости в изпускателната генерация и проходното сечение ще е стеснено няколкократно. На Ауди дупките в изпускателната генерация от всеки цилиндър бяха не по-дебели от молив. Иначе всичко здраво, ама задръстено. Причина? Елементарна, чичкото сменял най-много на 1800 оборота, а ако може и преди това и гледал да не дава много газ защото "като тръгне турбото гори повече, пък и нали турбината бързо се износва, а така ще кара повече"... Неам думи като го чух... Те хората турбина му сложили, той прави всичко възможно да не я довежда до работен диапазон... И после що така не върви... Мани... Като го изчистихме и като го сритах, глей да видиш вървене...Дядката чак за сърцето се хвана... Цели 3000 оборота съм бил развил... Като му казах че ако не го прави пак ще дойде след месец и много невярващо ме гледаше. Ама не е идвал, сигурно е взел да я понастъпва все пак...
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X