Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

    Тигъре, дебитомера ако не е на "Хитачи" и да го чистиш файда няма, защото на бош и да се чистят, нищо не става, а колата върви с откачен дебитомер, щото компютъра си кара, по някакви усреднени стойности, но след като работи по-добре с откачен дебитомер, значи че не дава коректни стойностти, което се вижда елементарно, било на диагностика, има и портативен начин, а не свети чека, защото стойностите, може да са в допустимия диапазон, но нереални Ако Егр-а е запецнал, дори и да изкормиш дебитомера, пак няма да тръгне колата Май всичко ти идва от дебитомера, при условие да не дърпа въздух след него
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #47
      От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

      И да вметна ако се стигне да сменяш дебитомер само оригинален че такъв го ядох опитвайки се да спестя 100-200 лева със заместители че после ги платих двойно.

      Оригинален със същия номер както този който сваляш!!!
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #48
        От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

        Един познат на опел омега също яде попарата с еФтъин китайски дебитомер...

        После му излезе двойно удоволствието, хем го бях предупредил няколко пъти!!!
        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

        Коментар


        • #49
          От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

          Ще го мисля дебитомера, но със сигурност няма да сложа евтин ментак, ако се стигне дотам. По-скоро втора ръка отколкото най-евтиния.
          Тия дни ще се разбере окончателно, че нямам много време да се занимавам.
          ЕГР-а бива почистен до състояние да работи и затапен. В това нямам вече съмнения.


          Пластината мисля да е направена по този начин, дори с едно леко езиче в горната част, за да може да се изтегли, ако реша.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$_35.JPG
Прегледи:1
Размер:8.0 КБ
ID:5734054
          Последно редактирано от TigerHunter; 06-11-16, 19:28.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #50
            От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

            Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
            Тигъре, дебитомера ако не е на "Хитачи" и да го чистиш файда няма
            Не генерализирай. Няколко месеца карах с чистен Bosch, после го продадох, и човека още си кара с него. Чиестенето помага, когато дебитомера показва стабилни занижени резултати за потока. Ако показва завишени или има "странно" поведение, то тогава си е за смяна.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

              Днеска го свалях, ама набързо и не съм чел какво пише.
              Има вградена термодвойка според мен, та мери и температурата едновременно.
              С пет кабелна букса е , докато обикновените са с 4.
              Филтъра е чисто нов. От оня ден.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #52
                От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                ...По-скоро втора ръка отколкото най-евтиния.
                Дебитомер втора ръка е малко като накладки втора ръка.

                Pierburg имат заместители и на Bosch, и на Hitachi, при това добри. Карам с Pierburg заместител на Bosch май вече 3-4 години, без никакви грижи. Пък и Bosch-овете вече не са чак толкова скъпи, колкото някога. Има и варианти за 100-120 кинта, в оригинал, в зависимост от автомобила. Тънката подробност е че един и същ датчик става на много автомобили, а като цял дебитомер се продава на твърде различни цени за различните автомобили. Разликите са в пъти.

                ПП: Като го свали, белким да го беше снимал. Няма "обикновени" и "необикновени". Общо взето са 2-3 системи масовите. И обикновено няма термодвойка а терморезистор, като някои двигатели изобщо не го четат (тераното ми например).
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                  Еми, на мойта по предварителни проучвания съвсем бегли, варира от 120 до 350 лв някъде.
                  Не съм обмислял варианта за смяна само на карантията и не знам и какво да търся принципно. Ясно е за втората ръка, ама може да се пробва, с цел диагностика.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Не генерализирай. Няколко месеца карах с чистен Bosch, после го продадох, и човека още си кара с него. Чиестенето помага, когато дебитомера показва стабилни занижени резултати за потока. Ако показва завишени или има "странно" поведение, то тогава си е за смяна.
                    Значи не ти е бил тръгнал дебитомера, много малко са случаите, в които след чистене тръгва дебитомера, тези с нажежаема жичка, при замърсяване и поради голямата температура, при тях се получава нагар, та от там е и тва прословуто чистене, но това докато се усети, най-често е пътник
                    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                    Honda Dominator 650
                    088ЧЧ93979-->Борис
                    0878956Ч38-->Борис

                    Коментар


                    • #55
                      От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Еми, на мойта по предварителни проучвания съвсем бегли, варира.

                      Ако решиш да сменяш дебиломера прати ми номера да видим каква цена ще ти изровя.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #56
                        От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                        Спарки, масовите са с по четири проводника. Не говоря за най-съвременните коли. Тях наричам обикновени. Вероятно нямат датчик за температура вграден.
                        Следващия път ще го снимам.
                        Колата ми трябва през седмицата, че не ми се друса с Кияка. Днес стана късно и взе да се стъмва когато го разглобих.

                        Петьо, благодаря!
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                          Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                          Значи не ти е бил тръгнал дебитомера, много малко са случаите, в които след чистене тръгва дебитомера.
                          Ама той не е спирал. Просто показваше по-малко от реалното.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Спарки, масовите са с по четири проводника. Не говоря за най-съвременните коли. Тях наричам обикновени. Вероятно нямат датчик за температура вграден.
                            Следващия път ще го снимам.
                            Колата ми трябва през седмицата, че не ми се друса с Кияка. Днес стана късно и взе да се стъмва когато го разглобих.

                            Петьо, благодаря!
                            Еми 4 проводника принципно са достатъчни и за показанието на дебитомера, и за температурата. Масовите Bosch мисля че са с 5, а те определено са най-масовите, демек най-обикновените поне по мойте разбирания. Има и такива с потенциометър, клапа и пружина вътре. Там и 2 проводника стигат. Ако и температура - 3.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Има и такива с потенциометър.
                              Има, ама тия не се развалят
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #60
                                Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.

                                Аз пък точно с Пиербург заместител го ядох
                                Само оригиналдъ!!!!!
                                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                                VW Golf VI variant
                                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X