От: Малко теория относно комън рейл дизелите с турбо.
Тигъре, дебитомера ако не е на "Хитачи" и да го чистиш файда няма, защото на бош и да се чистят, нищо не става, а колата върви с откачен дебитомер, щото компютъра си кара, по някакви усреднени стойности, но след като работи по-добре с откачен дебитомер, значи че не дава коректни стойностти, което се вижда елементарно, било на диагностика, има и портативен начин, а не свети чека, защото стойностите, може да са в допустимия диапазон, но нереални
Ако Егр-а е запецнал, дори и да изкормиш дебитомера, пак няма да тръгне колата
Май всичко ти идва от дебитомера, при условие да не дърпа въздух след него
Тигъре, дебитомера ако не е на "Хитачи" и да го чистиш файда няма, защото на бош и да се чистят, нищо не става, а колата върви с откачен дебитомер, щото компютъра си кара, по някакви усреднени стойности, но след като работи по-добре с откачен дебитомер, значи че не дава коректни стойностти, което се вижда елементарно, било на диагностика, има и портативен начин, а не свети чека, защото стойностите, може да са в допустимия диапазон, но нереални



Коментар