Темата има образователна цел, за мен в това число.
Има въпроси от съвсем теоретичен характер, на които търся отговори, с цел да си диагностирам печките по-лесно.
Ще ме поправяте, ако бъркам някъде.
Та, доколкото аз имам представа, турбодизелите с електронно управление, дали на помпата или на дюзите се управляват от MAF сензор (дебитомер в моя случай) или MAP сензор за налягането в смукателния колектор.
Компютърът получава сигнал от тях, както и от датчик за температура и датчик колянов вал (хол), както и евентуално от ТPS сензора за да определи предварението и (или) ъгловата порция гориво.
Компютърът също управлява посредством електроклапани ЕGR клапана и уейст гейта на турбината, и ако е с променлива геометрия отварянето и затварянето на лопатките.
Посредством вакуумен актуатор, или както се нарича там.
Дотук, бъркам ли някъде?
Има въпроси от съвсем теоретичен характер, на които търся отговори, с цел да си диагностирам печките по-лесно.
Ще ме поправяте, ако бъркам някъде.
Та, доколкото аз имам представа, турбодизелите с електронно управление, дали на помпата или на дюзите се управляват от MAF сензор (дебитомер в моя случай) или MAP сензор за налягането в смукателния колектор.
Компютърът получава сигнал от тях, както и от датчик за температура и датчик колянов вал (хол), както и евентуално от ТPS сензора за да определи предварението и (или) ъгловата порция гориво.
Компютърът също управлява посредством електроклапани ЕGR клапана и уейст гейта на турбината, и ако е с променлива геометрия отварянето и затварянето на лопатките.
Посредством вакуумен актуатор, или както се нарича там.
Дотук, бъркам ли някъде?
Коментар