Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XUD9 и няколко въпроса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: XUD9 и няколко въпроса

    Първоначално публикуван от roskoant Преглед на мнение
    .... Веднага след това върнах помпата с около 1.5мм спрямо моите белеги и колата тръгна доста по-добре в ниските, турбото започва да надува малко по-рано, не пуши толкова и върви по-добре като цяло. Днес си поиграх и върнах помпата още назад, следва каране и паления на топъл мотор и да видим какво ще стане. Аз очаквам на топъл мотор да пали както на студен, дори по-бързо, а то се получаваше обратното....
    Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
    .... бутни леко предварението на ГНП.

    Колегата ти е казал буквално какво да направиш - "бутни"! Какво трябва още, да дойде и на място ли да ти я бутне!

    Коментар


    • #17
      От: XUD9 и няколко въпроса

      Да, днес отново бутнах помпата, сега е максимално към главата на двигателя. Резултати - паленето и на студен мотор стана зле, но на топъл няма промяна. Иска си продължително подгряване и това е. Това значи, че и прекалено голямото предварение не върши работа. Пуши доста черно отзад.
      Това на клипчетата е след "бутането", направих го и написах цитираното мнение.

      Коментар


      • #18
        От: XUD9 и няколко въпроса

        Тоя клип се е появил след като съм писал. Не виждам какъв е проблема, топлата нафта променя своя вискозитет, от което се иска една идея повечко въртене за да се достигне необходимото налягане за да отворят инжекторите. И моя МБ 300 е така. Все пак това са автомобили на 20-се и кусур години и няма как параметрите на ГНП да са като на нова ГНП.

        Коментар


        • #19
          От: XUD9 и няколко въпроса

          Не че се заяждам, но изгледай клипчето и тогава пиши. Това за вискозитета е вярно, но тогава как продължителния подгрев променя този вискозитет и двигателя пали както трябва? Освен тези свещи да са някакви калпави и да греят бавно, но преди да ги сложа ги пробвах всичките и стават червени само при върха.

          Коментар


          • #20
            От: XUD9 и няколко въпроса

            Първоначално публикуван от roskoant Преглед на мнение
            ...Това за вискозитета е вярно, но тогава как продължителния подгрев променя този вискозитет и двигателя пали както трябва ....
            Е така, примерно:
            Първоначално публикуван от roskoant Преглед на мнение
            ....
            Ако след запален топъл мотор изгася, изчакам 15 секунди и завъртя стартера, пали веднага....
            "продължителния подгрев" съвпада като време с тия "15 сек.", което време явно е достатъчно да се създадат необходимите условия за стартиране на ДВГ!
            За по точни обяснения две, или двайсе, че и двеста думи не са достатъчни и ще трябва да се цитират едва ли не цели учебници, за което аз нямам време и сили, за съжаление!

            Коментар


            • #21
              От: XUD9 и няколко въпроса

              Ниско налягане на помпата - смяна или ремонт.
              Това с поливането с вода го играх преди време - чат пат фаща дикиш.
              В по малкото случаи .
              Стоял съм кат Гюро Михайлов , пуша цигари като издънен кюнец при отворени капаци на двигателя , докато ГНПто истине , да може да запали.
              Намери някой да ти замери налягането на помпения елемент.
              После ще решаваш.

              Коментар


              • #22
                От: XUD9 и няколко въпроса

                Най елементарното е да си свалиш помпата и дюзите на проверка, като им запазиш местата така че всяка дюза да си отиде на мястото после..
                иначе и аз първо си помислих за износена помпа, ама VE с износена глава до сега не съм виждал..

                Да не би от топлината да ти засичат дюзите отворени, пак няма да има хубаво налягане и ще пръскат на едро, та от там и пушеците на загрял мотор, иначе износена помпа на загрял мотор няма как да пуши!!!

                Просто си мисля!!

                Явно повредата ти се предизвиква от топлината, и на студено ако ги пробвате няма да откриете нищо, трябва да намерите начин да ги подгреете до работна температура на стенда..

                Аз залагам на впръсквачите че им засядат иглите, то там е 0,02 луфта между тях..

                Забравихте че, при засякла отворена дюза също няма налягане, другото нещо е износена глава, това ще е първата Bosch VE която виждам ако и е износена главата.
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар


                • #23
                  От: XUD9 и няколко въпроса

                  Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                  ....

                  Забравихте че, при засякла отворена дюза също няма налягане .....
                  "отворена, засякла дюза" няма никакво отношение към създаването на необходимото налягане за впръскване по причина, че между разпределителната глава и всеки тръбопровод към инжектор стои нагнетателен клапан, чиято роля е да се отвори в нагнетателния такт и да се затвори при приключване. Така също и в края на нагнетателния такт да разтовари налягането в линията горипровод - инжектор.
                  Това е теория, устройство, работа и т.н. на този тип ГНП и който иска и му е интересно да фане да чете учебници!
                  На практика който иска да решава такива проблеми сваля ГНП и инжектори и носи на помпаджия, който има стенд и вижда какво се случва!

                  Коментар


                  • #24
                    От: XUD9 и няколко въпроса

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Е така, примерно:

                    "продължителния подгрев" съвпада като време с тия "15 сек.", което време явно е достатъчно да се създадат необходимите условия за стартиране на ДВГ!
                    За по точни обяснения две, или двайсе, че и двеста думи не са достатъчни и ще трябва да се цитират едва ли не цели учебници, за което аз нямам време и сили, за съжаление!
                    Това е без продължителен подгрев, заради това съм го написал (вероятно се дължи на все още високата температура в цилиндрите), демонстрирал съм го и на клипчето. Ако изчакам 20 минути, не подгрея дълго и въртя - ще върти дълго, ако обаче подгрея за дълго, ще запали веднага. Теориите ви са верни, само че се опровергават с един тъп 15-секунден подгрев... Предните свещи бяха BOSCH, грееха си както трябва, при върха, вярно старички, но едната изгоря и реших че е време за 4 нови, тогава правеше същите номера.

                    И все пак, след размърдването на помпата (поиграх си доста), вървежа се оправи и двигателя отговаря много по-бързо на педала на газта.

                    Коментар


                    • #25
                      От: XUD9 и няколко въпроса

                      Когато се чухме с колегата пуснал темата му обясних, но ще го напиша пак и тук:

                      XUD двигателите, за разлика от други дизели, дори и топли, палят от раз само с подгряване, чиято продължителност релето си определя според температурата.

                      Ако се опитате да запалите, добре загрял, току що изгасен XUD двигател, без да изчакате лампата за подгрева да изгасне, ще забележите, че пали след кратко (или не) въртене.
                      Ако лампата за подгрев изгасне, двигателя пали от първият такт, независимо дали е топъл или студен.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #26
                        От: XUD9 и няколко въпроса

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        че между разпределителната глава и всеки тръбопровод към инжектор стои нагнетателен клапан, чиято роля е да се отвори в нагнетателния такт и да се затвори при приключване.
                        Този клапан се отваря на 20 атмосфери още, дюзата на много повече.
                        и целта му е да поддържа налягане в горивопровода, ако дюзата не пикае, ако ти пикае все едно нямаш клапан...
                        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                        Коментар


                        • #27
                          От: XUD9 и няколко въпроса

                          Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                          Този клапан се отваря на 20 атмосфери още, дюзата на много повече.
                          и целта му е да поддържа налягане в горивопровода, ако дюзата не пикае, ако ти пикае все едно нямаш клапан...
                          Да, при заседнала - отворена дюза няма да има налягане в горивопровода, няма да може и плунжера да насмогне, и съответно няма да може да се стартира ДВГ. За това си прав, грешката е моя.
                          Сега се сещам, че ако ще се рови в тая посока проблема може да е и в този клапан, който също отговаря за налягането в горивопровода.
                          Мисля обаче, че в единия случай ше има странични ефекти, тоест странни пушеци при стартиране, заработване на по малко цилиндри, нафта в маслото и т.н.
                          Докато в другия случай просто ще върти и нищо няма да се случва.
                          От друга страна са странни тия 15 сек. със, или без подгряване, които оправят работата ... не знам, май най добре ако ги няма тия лошите странични признаци да не се пипа.
                          ПП.
                          Двутактово масло в нафтата може да даде насоки, че даже и да оправи работата. Сега, преди да е застудяло!
                          Последно редактирано от Аndro 160; 05-10-16, 17:28.

                          Коментар


                          • #28
                            От: XUD9 и няколко въпроса

                            Да не би да умира акумулаторът и тия 15 секунди напън със свещите да го събуждат?

                            Коментар


                            • #29
                              От: XUD9 и няколко въпроса

                              Няма разлика във въртенето на стартера, дали с подгрев или без (поне не и чуваема). Решил съм все пак да прегледам стартера, дори имам стартер от атмосферен XUD9 и ще сложа него. Лошото е, че при студен мотор върти доста бавно стартера, а пали бързо(акумулатора си е старичък). Значи стигаме от там, от където тръгнахме - двигателя иска подгрев и това си е. Релето за подгрева незнайно защо е опроводено чак до алтернатора, при все че + на акумулатора е на 10см., мисля да го закача там и да намаля още пада на напрежение през кабелите, 1 волт пад за 12V система не е малко.

                              Коментар


                              • #30
                                От: XUD9 и няколко въпроса

                                Много странно горещ двигател да иска подгрев, то по същата логика въобще не трябва да се гаси този подгрев за да работи нормално двигателя..

                                БМВ то на брадърс имаше такъв проблем същият, ама там установих че свещите са вързани за една подкачваща помпа в резервоара, и нямаше нищо общо с подгряването, просто когато подгряваше тире подкачваше палеше по лесно топла...

                                Когато условията са по трудни за дизеловото смесообразуване "студен двигател" пали лесно, когато условията са по добри пали трудно,
                                в това няма абсолютно никакъв смисъл..
                                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X