Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Намаляване на налягането на турбина на дизел и КПД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Намаляване на налягането на турбина на дизел и КПД

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Да, ма маслото не е дизел.
    Горивото няма отношение към типа двигател. Всъщност, дизелът е мислен за въглищен прах.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • От: Намаляване на налягането на турбина на дизел и КПД

      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

      Andro 160 , Момента на подаване на импулс за запалване на горивната смес пак зависи от оборотите на двигателя ....
      Махни ги тия обороти. Като караш с 100 на 5 предварението е едно, като махнеш крака от педала на газта оборотите са същите, но предварението друго.
      Момента на запалване - предварението зависи от натоварването на ДВГ и както казах се регулира от регулатори, или комп.

      Коментар


      • От: Намаляване на налягането на турбина на дизел и КПД

        Доста се поизмести темата, а и каквото се пише е под всякаква критика. Нещата в тази област са измислени, изследвани и описани, тук няма да откриваме топлата вода.

        Стигнахте до процеса "Горене" - той сам по себе си се различава в бензиновите и дизеловите ДВГ. Самия процес се характеризира с няколко различни фази, различни за дизел и бензин. В литературата са описани и обяснени и факторите които влияят върху процеса. Описани са и начините и изискванията за извличането на максимална ефективност в зависимост от режимите на работа.
        Всичко това, както и обяснението на характеристиките и процесите на ДВГ, са описани дори в учебниците за професионалните средни училища(техникумите от преди). Всеки средно интелигентен човек, с познания от средно образование би могъл да ги прочете и разбере.

        Конкретно питането от темета, може да се причисли, към т.нар. "регулировъчни характеристики" на ДВГ. Т.е. как се променят характеристиките на конкретния ДВГ при намаляване на налягането на свръхпълнене(по описания начин). Показателят, който характеризира КПД(за да се съди за неговото изменение) е специфичният разход на гориво(мерна единица g/kWh). Колкото по-нисък е той, толкова ефективния КПД на ДВГ е по-голям.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X