Става въпрос за двигател Пежо 1.4 Hdi.
Развих му малко болта койта управлява клапана на уестгейта, тоест и на по ниски обороти да стои леко отворен и да пуска част от изгорелите газове директно в ауспуха.
Покарах колата- май на ниски обороти е леко по пъргава, на по високи както очаквах не се усеща турбото и оборотите нарастват плавно.
Интересува ме може ли да има негативни последици от това за мотора?
КПД-то на двигателя ще се влоши ли?
За мощността ми е ясно.
Като цяло знам че е глупост и повечето хора се опитват да правят обратното, но на мен ми се иска да я удуша леко от към мощност колата, ако може и от към разход на гориво.
Развих му малко болта койта управлява клапана на уестгейта, тоест и на по ниски обороти да стои леко отворен и да пуска част от изгорелите газове директно в ауспуха.
Покарах колата- май на ниски обороти е леко по пъргава, на по високи както очаквах не се усеща турбото и оборотите нарастват плавно.
Интересува ме може ли да има негативни последици от това за мотора?
КПД-то на двигателя ще се влоши ли?
За мощността ми е ясно.
Като цяло знам че е глупост и повечето хора се опитват да правят обратното, но на мен ми се иска да я удуша леко от към мощност колата, ако може и от към разход на гориво.
Коментар