Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механичен компресор Eaton M62

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Механичен компресор Eaton M62

    Гледайки дадените х-ки ,двигателя може да понесе спокойно налягане около 0,5-0,8 бара без да се пипа вътре самия двигател. Просто ще минеш на 100 октанов бензин. А каде е тази машина-щото ако е в Америка там високооктановия бензин почти го няма по обикновенните бензиностанции и ще ти трябва октан-коригираща добавка. Това е в общи линии.

    Коментар


    • #47
      До: Механичен компресор Eaton M62

      Първоначално публикуван от teao Преглед на мнение
      Гледайки дадените х-ки ,двигателя може да понесе спокойно налягане около 0,5-0,8 бара без да се пипа вътре самия двигател. Просто ще минеш на 100 октанов бензин. А каде е тази машина-щото ако е в Америка там високооктановия бензин почти го няма по обикновенните бензиностанции и ще ти трябва октан-коригираща добавка. Това е в общи линии.
      Тука е,споко...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #48
        До: Механичен компресор Eaton M62

        Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
        Дай малко снимки
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #49
          До: Механичен компресор Eaton M62

          Още не, след 2-3 седмици в Auto Build

          Иначе за двигателя ме интересува горещо потенциала за компресор, защото трябва влиза за подобна хирургия в рамките на 2-3 месеца.
          VW Touareg V10, 5000cc

          Коментар


          • #50
            До: Механичен компресор Eaton M62

            Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
            Още не, след 2-3 седмици в Auto Build

            Иначе за двигателя ме интересува горещо потенциала за компресор, защото трябва влиза за подобна хирургия в рамките на 2-3 месеца.
            Направи си купи готов кит, за твоя двигател има. Много по-лесно ще е, плъг енд плей (тук в случая "РЪГ И ТРЪГ")
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #51
              Нямам за цел

              да споря нито с Теао, нито с Куадра.

              http://samodisel.lorddigital.com/razni/AE86/Turbo/

              Тук има 3-4 снимки на компресор. Лисхолм, в случая тип 1200 (1.2л за оборот) - производство на ИХИ и употреба в 2.3 Милър двигател на Мазда. Както се казва - най-доброто от двата свята - с КПД типично над 70% (30% над Итъна), ниски загуби (30% по-малки от Итъна, съвпадение), без лаг както турбото. Способен на доста по-високо налягане (до 2Х) от Итън 62 при по-висок КПД за капак. Инак от същия клас. Толкова по въпроса има ли компресори у нас ...
              Ценово нещата започват комфортно около $300 за здрав Итън 62 при внос от Щатско. С транспорта - ако има късмет. Инак още $100-ина отгоре. Горна граница по принцип няма за цените - мисля че нови са към $1400 тези.

              Куадра е прав за картите - компресора се подбира според приложението/двигателя. Не е чак толкова универсален (затова и има Итън 45, 62, 90, 112 моделен ред - цифрите са кубични инчове). "На око" модела 62 е подходящ за 2.8-4л. нискооборотен двигател.
              По принцип схемата на Теао е най-лесна но изключва интеркулера изцяло - за сметка на това частично охлажда сгъстения въздух (смес - в случая) с изпарението на горивото.

              Относно дизелите и компресорите: всеки двутактов дизел е с компресор. Вейланд-а на снимките (голямото прасе) идва именно от голям дизелов двигател.

              Компресорите имат 2 начина на управление. Единия (масово при Мерцедес) е електромагнитен съединител - също както на компресор на климатик. Другия - байпасен клапан (както този Итън 62). И в двата случая при сработило "изключване" загубите от въртенето на компресора са нищожни или напълно липсват.

              ПП: Дано не съм бил досаден, опитах се да бъда кратък.

              Коментар


              • #52
                До: Механичен компресор Eaton M62

                Ееех ... Пей птицо шарена ..
                А къде ги двутактовите дизели, а? Няма ги.
                Гадове криви. Дай 200 кила двутактов дизел, аз ще се оправям нататък сам.

                Коментар


                • #53
                  До: Механичен компресор Eaton M62

                  Вкарвал съм в БГ два двигателя Шестак линия за Вранглер но незнам дали са ги подкарали ще е интересно Сега дойде и един чарджър за Порше Иначе голямото силверадо дето го продават сега в Бургас е с Пакстън и да го сръгаш няма такъв кеф На осмак действа пристрастяващо Трябва да намеря снимки

                  Коментар


                  • #54
                    До: Механичен компресор Eaton M62

                    Ех Стефане, не се сещам за по-малък двутактов дизел от на МАЗ-а шестака. А той положително не е 200 кила.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Механичен компресор Eaton M62

                      При варянта с карбуратор има начин да се сложи кулер-слага се между компресора и главата и представлява воден/маслен радиатор с помпа и втори радиатор на място където може да се обдухва лесно. Иначе много разпространен метод е алкохолната инжекция-има датчик някаде в колектора мерещ налягане или темппература и при определени нива една или повече дюзи започват да пръскат в колектор което охлажда възуха значително,а и най-важното може да се пуска ръчно при нужда. Топ Фюел примерно нямат никакви охлаждания, няма кулер,няма водни ризи в блока и главата и се разчита само на нитрометана ,който се излива в двигателя ,като целта не е оптимална горивна смес ,ами охлаждане. И с 8 цилиндров около 8 литра двигател с компресор 14-71 вадят 6-8хиляди конски сили...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Механичен компресор Eaton M62

                        Teao, системи "suck through" (т.е. карбуратор и след него турбо/компресор) не понасят интеркулер заради конденз на гориво в него. Мислех че го знаеш.

                        ПП: Топ Фюър са друга бира, темата е за приложение в нормални двигатели и т.н. - хайде да се придържаме към нея.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Механичен компресор Eaton M62

                          А имаш ли такъв спиртен форсаж да го разгледам? Не бях и чувал че са се върнали към тая история. Нитрометанът изгаря мотора веднага, а със спирта самолетните мотори през войната са можели да летят по цели 15 минути в един полет. Мене ако питаш, за триал е безценно.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Механичен компресор Eaton M62

                            Този кулер дето пиша за него изобщо няма общо с тва дето си го знаш като кулер за турбо... Той представлява плоча-колектора който свързва компресора и главата и през него минава масло или вода и се хлади в друг радиатор някаде от пред. Конденз нямаш защото нямаш дълъг път. Просто идеята е като радиатор около който минава сместа. Мисля че се казваше супер чилър една от разновидностите. Така че пак имаш кулер за компреосра без да имаш конденз. Братята американци са серизно напреднали в науката за компресора

                            Коментар


                            • #59
                              До: Механичен компресор Eaton M62

                              Като няма дълъг път, няма ефективно охлаждане уви...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Механичен компресор Eaton M62

                                Teao, ако кулера изобщо охлажда - горивовъздушната смес просто ще кондензира и резултата ще е бензин в кулера. Ако не охлажда - е излишен. Останалото са лаф мохабети, законите на физиката са еднакви за всички.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X