Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механичен компресор Eaton M62

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Механичен компресор Eaton M62

    Упс, а пък аз не бях прочел цитатите от другия форум преди да си задам въпроса
    Някога правих експеримент за "разреждане" на двигател с две гарнитури, но не издържа много... Хората са доразвили материята много

    Коментар


    • #32
      До: Механичен компресор Eaton M62

      Дима ... на му се връзвай на колегата ...

      Щот хората са сериозни... мда ... вместо сини лампички, я виж к'ъв туних бачкат !
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #33
        До: Механичен компресор Eaton M62

        Е, ние сме изостанАли, 1993 година имахме неква си Волга с турбина... Ама това беше отдавна и не е истина Сега вече сме дърти и само си мърморим...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          До: Механичен компресор Eaton M62

          Стига бе, всички нормални дизели са с компресори. По-големи от мойто камионче. Защо фирмите не щат да направят прилични и за пичите въшки не знам. Сигурно ги мързи да се разправят с дозирането на въздуха.
          Нали не мислиш че ще тръгна да го слагам за своя сметка на двулитрово форкамерно атмосферно моторче?)) И без това съм виждал счупени.

          Коментар


          • #35
            До: Механичен компресор Eaton M62

            Точно за това ти говоря. Пък и даже корабните вече са с турбини. Много е благодарно да използваш енергията на газовете които така или иначе изхвърляш за да свършат работа без да сваляш КПД-то заради компресора. Това което го разправяш е било валидно за старите машини, тогава турбокомпресорите са били изключително ненадеждни... Сега вече няма такива проблеми.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              До: Механичен компресор Eaton M62

              и аз мисля да слагам 2 компресора колега откъде ги изкара толкова компресори,като му дойде времето явно към теб ще се обрщам
              този вторият май е за осмак кажи в цифри за какво става дума

              Коментар


              • #37
                До: Механичен компресор Eaton M62

                Само от любопитство, що два? Заради дебита? Слагай един голям.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  До: Механичен компресор Eaton M62

                  Имам и аз един въпрос,щом колегата е слагал турбо на Волга,да го питам как ще сложи турбо на Уаз с карбуратор и каква надежност ще има според него из гората? А турбините са претърпяли доста сериозно развитие последните 20 години... Врц колите имат турбини с променлива геометрия,каскадно пълнене и т.н. ,за да покрият целия работен диапазон на оборотите ,който се управляват от доста скъпа електроника... става доста безмислено да влагаш такива пари за в гората. А все си мисля че ВРЦ колите имат доста по различен работен диапазон на оборотите от джиповете. А за дизели изобщо не става дума в спора. Поздрави!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Механичен компресор Eaton M62

                    ами мислех да намеря 2 от ЦЛК заради дебита който идва точно за моя двигател, но може и 1 голям .
                    1 въпрос задължително ли е компресора да седи на мястото на колекторите на осмак и да е на едно с всмукателите или мога да го сложа на местото на климатика и да прокарам до дросела линия

                    Коментар


                    • #40
                      До: Механичен компресор Eaton M62

                      Големия е наистина огромен. Не става за двигатели под 5 литра. За повече инфо телефона е 0898621813.Марката е Weiand 6-71 .

                      Коментар


                      • #41
                        До: Механичен компресор Eaton M62

                        Можеш и второто разбира се. Даже има компресори с интеркулер, въпросът е единствено в компоновката и в една идея по-големите загуби от тръбопровода.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Механичен компресор Eaton M62

                          повечето ги слагат между главите не съм разглеждал наживо затова незнам

                          Коментар


                          • #43
                            До: Механичен компресор Eaton M62

                            Разбира се, с един куршум - два заека, първо използват мястото на което има само колектор пълен с въздух и сгъстяват компоновката много. Така на практика не се налагат сериозни промени в коша, габаритите на двигателя не се изменят (е, може да се наложи да се поизреже малко капака), и второ скъсяват пътя на сгъстения въздух до цилиндрите - по-къс път - по-малко загуби. Иначе можеш да го сложиш където ти е удобно, въпрос на компоновка.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Механичен компресор Eaton M62

                              По-добре е да е между главите ,така няма да има нужда да се пълни дълга система от маркучи и кулера. Скоро се очаква да още едно чисто ново компресорче за двигател 4,5литра. Така че като дойде ще пусна снимки и т.н.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Механичен компресор Eaton M62

                                Много ще съм благодарен за вашето компетентно мнение относно потенциала за слагане на компресор на моя двигател. Ето характеристики и детайл :

                                60 Degree front Longitudinal, OHV
                                Bore:92.029 mm
                                Stroke 84 mm
                                Cast Iron block
                                Firing order 1-2-3-4-5-6
                                L (Front to Back ) 2-4-6
                                R 1-3-5
                                Horsepower:160
                                200 ft/lbs of torque
                                Knock Sensor Located Right Side Center of Block
                                Compression Ratio 9.0:1
                                Fuel: 87 octane

                                http://www.camaroforums.com/m_24703/tm.htm
                                VW Touareg V10, 5000cc

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X