Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Механичен компресор Eaton M62

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Механичен компресор Eaton M62

    Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
    Teao, системи "suck through" (т.е. карбуратор и след него турбо/компресор) не понасят интеркулер заради конденз на гориво в него. Мислех че го знаеш.

    ПП: Топ Фюър са друга бира, темата е за приложение в нормални двигатели и т.н. - хайде да се придържаме към нея.
    абе миро от повечето форуми те баннаха заради псувни арогантност и т.н. и тук ли дойде

    Коментар


    • #62
      Kaishin,

      мисля че темата засяга компресор Итън 62, не личните ти идеи как си прекарвам времето по форуми.

      Коментар


      • #63
        До: Механичен компресор Eaton M62

        Ето го и Супер Чилъра ,дето не бил ефективен ама Американците с техните ефективно надути В8 са си го измислили... Повече четене трябва ... http://www.superchiller.com/pages/256.html А и в България много малко се знае за тези неща.

        Коментар


        • #64
          До: Механичен компресор Eaton M62

          Мани ги тия дивотии, дай спиртния форсаж. Той е ценното нещо.
          V8 може да е хубав за влекач който е постоянно натоварен. За мене не е интересно постоянното влачене на 400 кила чугуний, на който единствената работа е да тежи, да пие като бесен последните капки ценно гориво и да заравя джипа във всяка рядка кал която види. Тури 150 кила кво да е, то стига в 99% от случаите, и не те закопава никъде. Свръхмощност трябва много рядко, за да скочи по някое стръмно място. Като е лек и има Голямо Червено Копче за скачане - ей го почти съвършенният джип. Остава да се блъскаш само с окачването.
          Да, всякаквите нитрати са сигурна смърт. Като ти потече адреналина от ушите, най-много във второто дере моторът ще стане на разплетена дамаджана.
          А тия чилъри, кулери и прочие палиативи естествено не са ефективни. Не от хубаво са измислени турбохладилниците. Ама и те са алчни и искат мощност, колкото искат. Та в крайна сметка леко и непринудено всичките гърнета се изхвърлят, и се стига до реактивните двигатели. И те са чалга, понеже са вяли и лепкави, та никой не ги обича. Само че от бутален не можеш да изкараш нищо смислено като мощност на единица тегло. Така че го остави Куадрата, той знае кво говори. Колко е казал тоя път - друга работа.

          Коментар


          • #65
            До: Механичен компресор Eaton M62

            Абе метанолова инжекция без надув май не върши нищо (освен ако не си само на метанол)??? Ама имам един приятел си беше сложиел една дюза и етер и при нужда си я пускаше от копче. Ама той му беше много правен двигателя от Фиат Абарт 2литра 2 вала 8клапана и преди половин година изгори клапан и имам съмнения че е от етера... ама поразрови някаде трябва да има инфо. Ако го видя ще го питам...

            Коментар


            • #66
              До: Механичен компресор Eaton M62

              Правилно се съмнява. Етерът работи като райския газ и нитрометана. Виждал съм такъв Абарт - измъчена работа. Той беше и каран много, някъде по европите. Наистина по състезания, колонките бяха направили покрива на вълнички отсякъде.
              Метанол сипват щото уж е без акциз. Обаче все едно вече и той е скъп, щото разтворител. Рядка мръсотия, сипвайте нормален питеен етанол, че да не ослепеете. Техниците на ония изтребители са ослепявали от метанола, просто от изпаренията, ама на кой му пука за това, когато 100 000 убити за един ден са така, боеве с местно значение. А тогава е било това за да не го пият. Като стеолът в откатните цилиндри на оръдията. Не че не е по-добре със спирт.
              Та, за бензинов мотор си трябва спирт и вода. Всяка редова четворка ще направи за смях всеки V8. Обаче дозиращата апаратура сложна((( Ако някъде има да я разгледаме и да помислим, това ще е наистина радикалният двигателен тунинг за джиповете. Ако работи устойчиво и ще е всъщност завършеното решение на тоя проблем.

              Коментар


              • #67
                До: Механичен компресор Eaton M62

                проспал съм хубава тема, която живо ме вълнува
                исках да слагам на WJ, вдъхновение от тук:
                http://www.4x4wire.com/jeep/tech/engine/KenneBell-WJ/
                като цяло сайтът е симпатичен;
                сега си имам това на снимката по-долу и ще го слагам на една баба - радвам се да науча, че и в БГ има хора, които работят по тези неща;
                а за сегашната жипка ще чакам готов кит от TRD - последния път обещаха в понеделник да почнат продажби
                P.S.: и още една снимка за разкош;
                Прикачени файлове
                Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                Коментар


                • #68
                  До: Механичен компресор Eaton M62

                  Честито !
                  Ако не греша - точно Лисхолм-тип. Познавам един образ в София който си купи подобен на този - но с цел да подсили лека кола.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Механичен компресор Eaton M62

                    малко история за (още) неизкушените:

                    http://www.whipplesuperchargers.com/....asp?PageID=80
                    Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Механичен компресор Eaton M62

                      Да изровя темата от прахта
                      Някой да знае на кои мерцедеси се слага m62, че повечето май са с м45, а той е малък
                      Грандоман WJ 3.1 QD

                      Коментар


                      • #71
                        От: Механичен компресор Eaton M62

                        Принципно всичко над 1.8 би трябвало да е с 62-ки.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Механичен компресор Eaton M62

                          Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                          Принципно всичко над 1.8 би трябвало да е с 62-ки.
                          Значи старите C 200 би трябвало да са с 62-ка - ето тези.
                          И 62-ката сложена на бмв 2,5 192 коня на 0,4 - 0,5 бара дали ще изкара около 300 коня с подходящите инжектори и мапване?
                          Грандоман WJ 3.1 QD

                          Коментар


                          • #73
                            От: Механичен компресор Eaton M62

                            Не.
                            При компресорните Бенцове е напълно възможно да е 1.8 и да пише отзад 200К.
                            Провери внимателно с кой мотор са.

                            М62 за 300 коня не мисля че е редно, а на 0.4/0.5 бар - и възможно въобще. По-добре ходи направо на М90 - американките.

                            При Итън цифрата обозначава кубични инчове на оборот - като компресора има максимални критични обороти. Едва ли М62 (мисля около 1л на оборот) е удачен за дебита въздух за 300 коня.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X