Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане относно икономия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Питане относно икономия

    Тествах от интерес всички коли, това за компютъра не се бях замислял да гледам на дисплея, пък имам един доста продължителен наклон който може да се пуска на 5-та предавка. Та-

    на всичко пада разход на 0 по борд компютър,

    на Транзит не пада, без климатик на 5та - 1л, на свободна без климатик - 0.5л. И що тъй бре?
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • #32
      От: Питане относно икономия

      Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
      Пак прочети какво си написал колега,че имам чувството че не си виждал двигател през живота си.
      А може би ще можеш да регистрираш един-два патента.
      И още нещо -при спускане те съветвам да включваш на бавните и да спускаш на скорост при запален двигател без газ или малко.Така ще имаш здрави спирачки...даже няма да ти се налага да ги ползваш.
      Има едно старо и златно правило-на която предавка се изкачваш на нея се спускаш по един и същ наклон.
      Изключване от скорост и гасена на мотора е неправилно и глупаво!!!
      По-добре ти прочети, какво съм написал:
      "По принуда ми се наложи да спускам на загасен двигател."
      Иначе благодаря ти за съветите. Аз тези неща много добре си ги знам.

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Не разбирам, как ви работи хидравликата при изгасен мотор? Какво върти ремъка на хидравличната помпа? Какви коли карате бе? Какво пропуснах пак?
      Михов, звучиш като майка ми! /виж 2ри пост/
      На скорост загасения двигател се върти. Затова и работи хидравликата.
      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

      Коментар


      • #33
        От: Питане относно икономия

        Колега, объркването дойде от там, че не си написал че си спускал на скорост. Всички си помислихме че си спускал ма свободна.
        А м/у другото АБС работи при изключен двигател (понеже по горе прочетох, че умните спирачки изчезвали)!
        Кольо Динев

        Коментар


        • #34
          От: Питане относно икономия

          Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
          А м/у другото АБС работи при изключен двигател (понеже по горе прочетох, че умните спирачки изчезвали)!
          Това на коя кола?

          Коментар


          • #35
            От: Питане относно икономия

            Навярно колегата има предвид вакуумния усилвател на спирачното усилие
            Общо взето при изгасен двигател изчезват всички електроники (АБС, ЕСП, електрически и електрохидравличен усилвател на волана и т.н. и т.н.)...
            Нито едно от тези изброени неща не е критично (дори и вакуумния усилвател на спирачките)... Дори и на микробус спирачките са достатъчно ефективни и без вакуумен усилвател (особено ако преди това си тренирал на някоя стара ГАЗ-ка
            Иначе за Принудителния Празен Ход (ППХ) - условията за да се включи при съвременните автомобили са няколко...
            Доколкото си спомням задължителните условия, изпълнени едновременно, при съвременните автомобили са следните (конкретните стойности варират според автомобила/двигателя).
            1. Напълно отпуснат педал на газта
            2. Обороти над 1800об/мин
            3. Задържане на горното над 3 сек.
            4. Двигателя да е загрял до работна температура
            5. Катализатора да е загрял до работна температура
            ППХ не се включва при няколко чести натискания на педала на газта (например ако е бил в ППХ, но натиснеш за момент газта и веднага я отпуснеш, то ППХ няма да се включи отново - ще изчака да започнеш да шофираш нормално и тогава вече ще разреши отново ППХ...
            Оборотите на ППХ имат хистерезис - например включване над 1800об/мин, но изключване под 1500об/мин... (това бяха конкретните стойности на 2.0 бензин на Мазда6).
            Бях гледал някъде много добре направена нагледна логическа схема за работатата на ППХ - ако я изровя ще я приложа..
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #36
              От: Питане относно икономия

              Opel Vectra B 1996 година. Теглиха ме с въже, колата беше на контакт, нямаше вакуум в сервото на спирачките педала беше се втвърдил отдавна. И аз се учудих когато трябваше да намалям по едно надолнище при натискането на спирачката педалът си извибрира доста стабилно. Трябва да отбележа че беше доста хлъзгаво. Това става точно на 26. 01. 2014г. улица Монтевидео, София
              Кольо Динев

              Коментар


              • #37
                От: Питане относно икономия

                Когато е на контакт АБС си работи на всички. А ако се върти и мотора има и зареждане,серво на спирачките и серво на волана.
                Пример-свършил ви е бензина и ви теглят-включвате на скорост,ключа на контакт и всичко започва да работи.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #38
                  От: Питане относно икономия

                  Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                  . улица Монтевидео, София
                  Това не е улица ! Това е дарога !
                  Щом двигателя се върти то логично е да работи и хидравликата на волана ! При положение , че включен и контакта и електронните системи като АБС би трябвало да работят .
                  Лично аз малки наклони спускам на неутрална ,а по-сериозните задължително на скорост ! За много сериозните дори включвам и бавните !

                  Коментар


                  • #39
                    От: Питане относно икономия

                    Спускам се по продължителен наклон - 6 км, 8%, на 10-та, оборотите са малко над 2000, скоростта - близо 90 км/час. Компютърът показва стабилно 0 л/100 км. Температурата не само, че не пада, ами и застрашително се покачва...щото ретардерът и той вие като развалена прахосмукачка проклетият...ама зад гърба ми са 30 тона и не мога и да помисля за движение "по инерция"...аха..
                    00359893488603

                    ....нямам си вече LR...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Питане относно икономия

                      Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                      ...
                      Пример-свършил ви е бензина и ви теглят-включвате на скорост,ключа на контакт и всичко започва да работи.
                      Те това е рецепта за изгаряне на бензиновата помпа. Ако имаш такава де.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Питане относно икономия

                        Вадиш необходимия бушон
                        Просто дадох пример,без да навлизам в подробности.
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #42
                          От: Питане относно икономия

                          Но пък аз имам копче за помпата.
                          Много ми е удобно. В момента ми се налага да карам на бензин докато свърши резервоара и после на газ до бензиностанцията.

                          П.П. Да, да, знам - извратен съм.
                          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X