Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотора на Г-класата настина.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Мотора на Г-класата настина.

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    Пръстените ще са като живи, но отвърнати в някаква степен, на втулките вероятно нищо няма да им има. И двете се охлаждат от маслото или антифриза. Ако ще ползваш същите бутала, трябва да се полират добре преди да се събере. Задължително нови сегменти, нищо, че са като живи. И ново масло, каквото и да разправя майстора за това.
    Повече ме вълнуват тези между улеите на сегментите, дали няма да е нацепено или пукнато.
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

    Коментар


    • #32
      От: Мотора на Г-класата настина.

      Добре дошли в проблемите на турбо/компресорните мотори. 0,4 не е голямо налягане и е позволило работа в лоши условия около 10 секунди, ако наляганията са сериозни това дето го е постигнал Пламен става в миг. Не е лошо да се замислиш за електроника, отвързва доста ръцете с модификациите.

      Коментар


      • #33
        От: Мотора на Г-класата настина.

        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
        .Проверете горивните таблици на компа,сместа е бедна и вътре става като оксижен,коригирайте на 13,5-13,8 за да нямаш повече изненади.
        тва са атмосферни смеси.....максимум 12-12.5

        Коментар


        • #34
          От: Мотора на Г-класата настина.

          Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
          тва са атмосферни смеси.....максимум 12-12.5
          Атмосверни са,изключих,че е със чарджър.Това ако е със щатната електроника,няма да го бъде.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #35
            От: Мотора на Г-класата настина.

            Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
            Добре дошли в проблемите на турбо/компресорните мотори. 0,4 не е голямо налягане и е позволило работа в лоши условия около 10 секунди, ако наляганията са сериозни това дето го е постигнал Пламен става в миг. Не е лошо да се замислиш за електроника, отвързва доста ръцете с модификациите.
            Добре де, но това вървя две години и 5 състезания. Сигурен съм вече, че е гаден бензин.
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #36
              От: Мотора на Г-класата настина.

              това че бензина е причината е ясно...ама тая електроника няма ли нок-сензори?

              Коментар


              • #37
                От: Мотора на Г-класата настина.

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                това е добавката





                френцки и нидерландски незнам.
                Поне за София единствения официален вносител на продуктите на Бардал е Ники Златков . Ползвал съм доста от неговите продукти на всичките си има превод на етикета на български . Спокойно мога да кажа че това което аз ползвам основно дълбоко проникващото масло ; смазка за пробиване и нарязване на високоякостни стомани и борьол са най добрите в класа си на които аз съм попадал . Мога да му покажа снимките и да го питам дали това въобще е продукт на Бардал . Това е маслото с което пробивам и нарязвам титан и неръждавейка .
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от sek.1; 26-12-12, 08:05.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #38
                  От: Мотора на Г-класата настина.

                  Това ми е за спомен от ладата,след епикризата диагноза:бедна горивна смес



                  Съответно беше каран без добавки понеже са скъпи,и двата пъти го чух,но на състезание не спирам.Това е което ползвам:
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Мотора на Г-класата настина.

                    Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                    Добре де, но това вървя две години и 5 състезания. Сигурен съм вече, че е гаден бензин.
                    А няма ли варянт клапаните да неса уплатнявали добре?
                    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                    Коментар


                    • #40
                      От: Мотора на Г-класата настина.

                      не...прегарят, ама не така, както при Пламен.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Мотора на Г-класата настина.

                        От 20 дена сме на ход. Проблема се дължи освен на агресивния бензин и на дребен проблем с уестгейта. Отварянето се подпомага с вакум а мембраната се движи по една ос, та втулката е малко износена и оттам засмуква и не помага достатъчно.
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • #42
                          От: Мотора на Г-класата настина.

                          Някога имах Delta Hf и постигнах същото, че и повече (буталата на 2 и 3 цилиндър бяха пробити) в следствие бедна смес и много и продължително ГАЗ.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #43
                            От: Мотора на Г-класата настина.

                            Искаш да кажеш,че е пренадувала.Не я ли усети...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #44
                              От: Мотора на Г-класата настина.

                              С каска на състезание в невъобразима кал, на бавните. Не.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #45
                                От: Мотора на Г-класата настина.

                                А ако я беше усетил щеше ли да спреш?
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X