Нещо е причинило дефекта в в мотора на джипката ми по време на Бургаското състезание.
Резултата е три изгорели клапана, две свещи останали само на резбата, т.е. лишени са от полюса и електрода до дъно барабар с керамиката.
Следствието е че завърших етапа на 1 цилиндър и половина, на бавните при среден разход 110/100.





Това са 4 и 3 цилиндри, отказалите.

Четвърти цилиндър

Въпроса е, какво е причинило тази авария.
Предолуженията са
-прегряла свещ, попада керамика под клапана и...изгаря;
-добавката за повишаване на октана върху калпав лукойлски 95;
-пикаеща дюза на инжекциона и оттам охлаждане на клапана...изгаря от термично претоварване;
-бедна смес, най-не съм готов да приема тази идея;
-препълване на повдигачите, остават полуотворени клапаните.
Та съвсем се обърках и имам нужда от съвет.
Мотора е 111.960, 2,2 инжекция със суперчаржър.
Стандартния ъгъл на предварение 20^ е изместен на 27^ от спортни валове Шрик.
И да спомена, не му е за първи път на мотора да е подлаган на голямо натоварване.
Маслото е естер Мотул 300v 20W60 lemans competition.
Резултата е три изгорели клапана, две свещи останали само на резбата, т.е. лишени са от полюса и електрода до дъно барабар с керамиката.
Следствието е че завърших етапа на 1 цилиндър и половина, на бавните при среден разход 110/100.
Това са 4 и 3 цилиндри, отказалите.
Четвърти цилиндър
Въпроса е, какво е причинило тази авария.
Предолуженията са
-прегряла свещ, попада керамика под клапана и...изгаря;
-добавката за повишаване на октана върху калпав лукойлски 95;
-пикаеща дюза на инжекциона и оттам охлаждане на клапана...изгаря от термично претоварване;
-бедна смес, най-не съм готов да приема тази идея;
-препълване на повдигачите, остават полуотворени клапаните.
Та съвсем се обърках и имам нужда от съвет.
Мотора е 111.960, 2,2 инжекция със суперчаржър.
Стандартния ъгъл на предварение 20^ е изместен на 27^ от спортни валове Шрик.
И да спомена, не му е за първи път на мотора да е подлаган на голямо натоварване.
Маслото е естер Мотул 300v 20W60 lemans competition.
Коментар