Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

    Като казах помпа се предполага, че елементарните повреди от типа на откачени и спукани маркучи са отстранени...
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #17
      От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

      Първоначално публикуван от stoqn78 Преглед на мнение
      Ето ги и въпросните маркучи[ATTACH=CONFIG]425006[/ATTACH]
      Гледам, ама не разбирам, като как ще смуче от обратната нафта. Там няма подналягане. като се пукнат, там си цвърчи като за световно.

      Коментар


      • #18
        От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Гледам, ама не разбирам, като как ще смуче от обратната нафта. Там няма подналягане. като се пукнат, там си цвърчи като за световно.
        Това става при изгасен мотор на принципа на скачените съдове, щото резервоара е ниско. Като работи мотора не може да смуче от там. Затова пали трудно, а после си работи добре. Това по принцип, не само при тоя мотор.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
          Като казах помпа се предполага, че елементарните повреди от типа на откачени и спукани маркучи са отстранени...
          Кой е установил проблемите ,че да елиминираме предходните?

          Коментар


          • #20
            От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Това става при изгасен мотор на принципа на скачените съдове, щото резервоара е ниско. Като работи мотора не може да смуче от там. Затова пали трудно, а после си работи добре. Това по принцип, не само при тоя мотор.
            Ма, те и да са тотално празни, няма да са такива симптомите. Можеш съвсем да ги откачиш и да не отиват въобще в резервоара. Аз така си точа нафта, за разпалване на огъня при дъжд!!!
            А, че смуче от някъде - така е. Трябва да се търси между резервоара и помпата.След нея -не.

            Коментар


            • #21
              От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              Гледам, ама не разбирам, като как ще смуче от обратната нафта. Там няма подналягане. като се пукнат, там си цвърчи като за световно.
              Не мога да коментирам при подобна ситуация ,как реагират отделни двигатели ,но точно този x20DTH не пали дори и при дърпане

              Коментар


              • #22
                От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Ма, те и да са тотално празни, няма да са такива симптомите. Можеш съвсем да ги откачиш и да не отиват въобще в резервоара. Аз така си точа нафта, за разпалване на огъня при дъжд!!!
                А, че смуче от някъде - така е. Трябва да се търси между резервоара и помпата.След нея -не.
                Аз изхождам от личен опит не искам да налагам мнение просто сам имал проблем и съм го отстранил по начина който съм описъл.Нали в к райна сметка целта е не да се нападаме а да дадем савет и да помогнем!

                Коментар


                • #23
                  От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                  Аз лично, при почисване на всмукателните колектори ,Натиснете снимката за да я уголемите

Име:021090281-thumb.jpg
Прегледи:1
Размер:1.6 КБ
ID:5353351съм чупил маркуче и после дърпане с километри, а проблема излезе в маркучите.

                  Коментар


                  • #24
                    От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                    Е, Пенчо не са съвсем прости нещата и не са общовалидни. Общо взето проблема е, че в зависимост от разположението на помпата и маркучите за обратното гориво има вариант част от горивото в ГНП да се стече в резервоара през тръбопровода за обратното гориво и да бъде заместено от въздух (влизащ през неплътностите на маркучите за обратна нафта). Това нещо дори когато е така, обикновенно става достатъчно бавно за да не се усеща след кратък престой на ДВГ, но след определена продължителност паленето после е затруднено(върти продължително докато си подкачи гориво). А при нЕкои по-капризни откъм обезвъздушаване системи е доста по-трудно.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #25
                      От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                      Ще ме прощавате ама само си чешете пръстите, само да ви уточня, че на тая помпа в тоя автомобил излишното гориво на дюзите влиза на входа на помпата като освен оттам може да дърпа въздух от щуцерите към дюзите, от горивния филтър или от два о-пръстена на гнп-то дето се сменят на място без да се сваля помпа.
                      Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                      Коментар


                      • #26
                        От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                        Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                        Ще ме прощавате ама само си чешете пръстите, само да ви уточня, че на тая помпа в тоя автомобил излишното гориво на дюзите влиза на входа на помпата като освен оттам може да дърпа въздух от щуцерите към дюзите, от горивния филтър или от два о-пръстена на гнп-то дето се сменят на място без да се сваля помпа.
                        Прав си. Поне аз си признавам, че баш на тоя мотор не знам как е. Но щом е както го описваш, маркучите за обратната нафта са по-важни отколкото в другите дизели.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #27
                          От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                          Клапанчето болт на тръбата за излишната нафта е наред(пружинката не се е свила и не пуска нафта),сменил съм маркучите за излишната нафта с нови,откачих филтъра и свързах ръчната подкачваща помпа директно към входящият горивопровод на помпата за високо налягане vp44,прегледал съм маркучите в резервоара(здрави са),с нови подгряващи BERU съм,Чека не свети,ток да те отрепе,нафта на корем,още не знам дали компа е записал някакви грешки, ще разбера утре от "майсторите" и ще пиша.Относно обезвъздушаването помпя с помпата докато се втвърди без да откачам нищо и не знам достатъчно ли е това.Ако е електроника на помпата няма ли да свети чека?

                          Коментар


                          • #28
                            От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                            Дори и да има въздух няма ли да пали с дърпане?

                            Коментар


                            • #29
                              От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                              Когато палеше, съм откачал общият маркуч за излишната нафта, и форсирам двигателя до край,без капка нафта да капне от маркуча за излишната нафта.Това нормално ли е?

                              Коментар


                              • #30
                                От: ВЕКТРА В X20DTH НЕ ПАЛИ ДОРИ С ТЕГЛЕНЕ !

                                Първоначално публикуван от v1torio Преглед на мнение
                                Когато палеше, съм откачал общият маркуч за излишната нафта, и форсирам двигателя до край,без капка нафта да капне от маркуча за излишната нафта.Това нормално ли е?
                                Колега , прочети внимателно какво съм написал. Щото ще я прецакате на сила. Имам силното усещане, че тези при който си оставил колата са много добри в ремонта на окачване...
                                Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X