Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

    В стара загора знам само 1 маистор за ГНП. за 60 лева я направи иначе сервиза е голям и нови коли пипа има апаратура ама за 40км се скапа... е вярно че не по асфалт...
    S10 & Frontera

    Коментар


    • #17
      До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

      Ремонта на помпата е в два случая - липса на снабдяване с гориво и теч. Теча обикновено се явява отпред, където понакога може да неси заслужава ремонта. Липсата на снабдяване с гориво се получава тогава когато помпата не е регулирана за високите, има някой връщащ клапан, който неможе да задържа нафтата и има износен елемент. При последния случай следва подмяна на елемента и когато той бъде от менте ясно е колко ще кара и помпата. Аз несъм виждал досега подмяна на елемент и дълговечност на помпа поради липсата на оригинален такъв...
      При всички положения обаче дизела нетрябва да пуши с недоизгоряла нафта ако има проблем помпата, защото та неможе да пусне повече гориво от колкото трябва поради това, че е ограничена. От нея може да има липса на достатъчно снабдяване с гориво и естествено загуба на мощност и невъзможност за палене.
      Справката за исправността на една помпа е работа точно за 10 мин. Качва се на стенд с епруведки. Електродвигател развърта помпата с необходими обороти, като преди това и е подаден +12в на клапана и нафта. На ниски трябва всички епроведки да имат еднакви стойности(те са толкова колкото са и тръбичките излизащи от помпата). При подаване на газ и бързо развартане трябва да качва много бързо в епроведките до отчетен максимум. Този максимум е фиксиран и може да се овеиличи или намали от регулиращ винт на самата помпа.Точно от него се определя износването на елемента. В края на експеримента, когато помпата е набрала максимално налягане в епроведките се оставя да преседи 1-2 мин. Ако няма спад в наляганията значи помпата задържа гориво и всичко е ок. Ако помпата незадържа гориво значи, че клапанчетата испускат налягането и се ремонтират (заменят се с нови или може да е попаднал и малък боклук, който се почиства).
      Това е в общи линии.
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #18
        До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

        Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
        Ами споменаха нещо за около 60 лв.
        Ти свърши ли работа. Ако не е тайна колко ти взеха накрая и какво са направили. Защото и на мен около 60 лв ми прозвуча сметката за частите, но след това добавиха скромно "около" 300 за труд
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #19
          До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

          Ами свършиха работа. Презацепиха помпата с два зъба назад. 60-те лева обаче станаха 100 Обещавам да почерпя ако намеря сервиз в които като кажат една цена преди ремонта да съответства на това което искат след това!!!! Дори им пускам аванс от 10-20%

          Коментар


          • #20
            До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

            Обещавам да почерпя ако намеря сервиз в които като кажат една цена преди ремонта да съответства на това което искат след това!!!! Дори им пускам аванс от 10-20%[/QUOTE]
            .дано те слуша деликата. а за черпенето ,, може
            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

            Коментар


            • #21
              До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

              Първоначално публикуван от DINI Преглед на мнение
              Ремонта на помпата е в два случая - липса на снабдяване с гориво и теч. Теча обикновено се явява отпред, където понакога може да неси заслужава ремонта. Липсата на снабдяване с гориво се получава тогава когато помпата не е регулирана за високите, има някой връщащ клапан, който неможе да задържа нафтата и има износен елемент. При последния случай следва подмяна на елемента и когато той бъде от менте ясно е колко ще кара и помпата. Аз несъм виждал досега подмяна на елемент и дълговечност на помпа поради липсата на оригинален такъв...
              При всички положения обаче дизела нетрябва да пуши с недоизгоряла нафта ако има проблем помпата, защото та неможе да пусне повече гориво от колкото трябва поради това, че е ограничена. От нея може да има липса на достатъчно снабдяване с гориво и естествено загуба на мощност и невъзможност за палене.
              Справката за исправността на една помпа е работа точно за 10 мин. Качва се на стенд с епруведки. Електродвигател развърта помпата с необходими обороти, като преди това и е подаден +12в на клапана и нафта. На ниски трябва всички епроведки да имат еднакви стойности(те са толкова колкото са и тръбичките излизащи от помпата). При подаване на газ и бързо развартане трябва да качва много бързо в епроведките до отчетен максимум. Този максимум е фиксиран и може да се овеиличи или намали от регулиращ винт на самата помпа.Точно от него се определя износването на елемента. В края на експеримента, когато помпата е набрала максимално налягане в епроведките се оставя да преседи 1-2 мин. Ако няма спад в наляганията значи помпата задържа гориво и всичко е ок. Ако помпата незадържа гориво значи, че клапанчетата испускат налягането и се ремонтират (заменят се с нови или може да е попаднал и малък боклук, който се почиства).
              Това е в общи линии.
              А на бош помпи за тди ( с кабел вместо жило за газ) как им се намалява цикло порцията? Имам една такава дето много пуши и в супер дизел ми искат 500лв за да я намалят. Ако сте им хванали цаката...вече

              Коментар


              • #22
                До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                Неразбрах какво искате да направите или там са ти казали, че трябва да направиш, но пушек има от липса на центровка, скапана нафта, пикаещи дюзи и други фактори извън помпата, но самата тя ако недава необходимото количесво нафта няма да има мощност, а ако въпросния кабел ти подава повече импулс, в случая повечко газ двигатела ще покачва оборотите, но няма да пуши и това би трябвало да може да се контролира. Несъм спец по дизеловите помпи кой знае колко и предимно и най-вече се занимавам с японски автомобили, а там бош е нещо много нетипично... + това помпите от типа ХДИ и такива с помпадюза имат и много електроника, с която несъм запознат. Ако твоята е такава може да има някъкво предозиране на нафтата или на налягането...
                Дано да съм помогнал с нещо, но без да съм запознат обстойно с проблема едва ли мога да помогна по какъвто и да е начин.
                Лек ден и късмет
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #23
                  До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                  Освен това дизела пуши не само от много гориво, а и от недостиг на въздух. Сигурен ли си, че турбото ти работи?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                    Да всичко си работи. Гледаха го на стенд в супердизел. Ако беше механична помпата ясно- има едно винтче на капачката с което намаляваш нафтата ( регулира циклопорцията) . Обаче помпите с електронно управление ...не са ми ясни..........М/у другото и аз си мислех да натегна малко турбото ама и то се управлява електронно

                    Коментар


                    • #25
                      До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                      А система EGR (рециркулация на отработилите газове) имаш ли? При блокиране на клапана и също пуши много. Често срещано явление при по-новите двигатели

                      Коментар


                      • #26
                        До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        А система EGR (рециркулация на отработилите газове) имаш ли? При блокиране на клапана и също пуши много. Често срещано явление при по-новите двигатели
                        Да имам и тая система. Освен да покарам без нея за да вида как е

                        Коментар


                        • #27
                          До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                          В зависимост дали се управлява с ток или вакуум, номера е да накараш клапана да остане затворен(да не пуска изгорели газове в колектора). Имай предвид, че той може да е блокирал и механично. Просто трябва да си сигурен, че не пропуска! И като го отрежеш, повече не го и пускай!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                            Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                            Да всичко си работи. Гледаха го на стенд в супердизел. Ако беше механична помпата ясно- има едно винтче на капачката с което намаляваш нафтата ( регулира циклопорцията) . Обаче помпите с електронно управление ...не са ми ясни..........М/у другото и аз си мислех да натегна малко турбото ама и то се управлява електронно
                            Въпросното винтче регулира максималния дебит на помпата, демек ще ти се увеличи или намали количеството нафта при максимално подаване на газта (ще се увеличи малко максималната скорост) естествено ако двигателя може да отработи това количество нафта което подаваш допълнително, в противен случай тя ще се изхвърля във вид на пушек. Незнам при теб кога пуши ако не е само при подаване на газ значи проблема не е в помпата категорично.
                            Иначе с колегата Паджеровод съм съгласен. Виш тези неща и пробвай да не е в тях причината.
                            Ако несе оправи може да си обогатиш малко въздуха като надуеш леко с турбото...
                            4ао и късмет
                            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                              Имам проблем с Форд Ескорт 1,8 Дизел. Когато е студен работи перфектно с малко високи обороти, но като загрее добре губи ниските обороти и даже не може да запали. Някой може ли да помогне?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Дизел сервиз за ГНП, центровка, дюзи

                                Първоначално публикуван от krasitositi Преглед на мнение
                                ...но като загрее добре губи ниските обороти и даже не може да запали..
                                Когато е загряла добре и ти откаже да запали я залей със студена вода (помпата) да охлади и ако запали след това, значи е за ремонт. По-точно са смяна на елементи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X