Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Като е студен не пали ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Като е студен не пали ?

    Е точно така пробвах и ток не даваше .
    А кото го забутах запали.

    Коментар


    • #32
      От: Като е студен не пали ?

      Нещо ни бъзикаш .......
      Като завъртиш със стартера на първа скорост включена колата тръгва ли ? Пали ли ?


      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Прекрасен начин да си изгориш комутатора, а в някой случай и компютъра. Вече има автомобили различни от Москвич.
      Браво !

      Коментар


      • #33
        От: Като е студен не пали ?

        Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
        [ATTACH=CONFIG]297680[/ATTACH]
        [ATTACH=CONFIG]297679[/ATTACH]Като не искаше да запали онзи ден , не даваше ток от бубината.
        Къде да търся проблема сега ???
        Пробвах да му дам ток от друг акумолатор,не е от акумолатора
        Колегите са ти казали, най-вероятно клемореда под контактния ключ.
        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

        Коментар


        • #34
          От: Като е студен не пали ?

          И аз имах такъв проблем с Опел Вектра моно,оказа се комутатор.
          Mitsubishi Padjero 2, 2.5
          тел 0898-31-о8-41

          Коментар


          • #35
            От: Като е студен не пали ?

            Одеве го направи този номер като е топъл.
            Значи трябва да стигна до проводниците които отиват до
            контактния ключ ,и там да ги позачистя малко ?

            Коментар


            • #36
              От: Като е студен не пали ?

              То времето се затопля и рано или късно проблема ще стане постоянен.
              [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

              Коментар


              • #37
                От: Като е студен не пали ?

                Разглобих пластмасите под волана .На контактния ключ отзад където са кабелите
                има един червен който предполагам е главния,е точно той му беше много хлабава обувката.
                Стиснах я с клещите и си пасна баш както трябва.Ако пак продължава с проблемите ще пиша.

                Коментар


                • #38
                  От: Като е студен не пали ?

                  И продължава да го прави тоя номер..............
                  Къде да търся този път проблема ?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Като е студен не пали ?

                    Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                    И продължава да го прави тоя номер..............
                    Къде да търся този път проблема ?
                    Миро, клемореда трябва да се свали от контактния ключ. Там където си стиснал кабелната обувка от другата страна, откъм ключа има едни пътечки по които си движат контактни пластинки при завъртане на ключа. Вероятно се е получил нагар от хлабавия кабел или се е разхлабило. Трябва да се види. При даване на контакт клемореда осигурява ток на системите на автомобила. При завъртане още надясно за стартера ти се губи веригата към делкото. Това предполагам. Дори да не е там причината в което се съмнавам, поне ще си го отметнал този проблем. Ако не си разглобявал този възел потърси помощ.
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • #40
                      От: Като е студен не пали ?

                      Проблемът ти категорично е в контактната кутия. Получава се следното: Ключът е на контакт и комутатор и бобина са захранени. Дотук ОК, но когато завъртиш, се захранва стартера а се прекъсва контакта, поради повредена или нагоряла контактна пластина. Увери се сам, като оставиш на контакт и с парче проводник допреш управляващата бобина на стартера и +.
                      Лекува се лесно и евтино при тези симпатични колички.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Като е студен не пали ?

                        Мааалко да се пооправи времето и пак ще го разглобя и ще потърся проблема.
                        Благодаря,по нататък пак ще пиша.
                        Поздрави

                        Коментар


                        • #42
                          От: Като е студен не пали ?

                          Здравейте!
                          Ако мога да попитам на какъв автомобил прави този проблем?
                          При мен,на Фиат Брава 1,6 16v,като загрее ми прави този проблем.Въртя и всичко по таблото гасне ,като изстине и пари на чакмак-такова чудо не бях виждал никъде.Докато върта,на загрял двигател всичко огасва,но си върти стартера-много се чудя този гаден проблем от какво идва,но нека колегата първо направи своята кола,пък тогава ще мислим моята.
                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Като е студен не пали ?

                            При мен го прави на фиат уно 91 година 1.0 моно инжекция
                            Един ден го направи докати беше топъл.Въртеше много бързо,чак лампата
                            на маслото мигаше ,но таблото си светеше.Да се пооправи времето и ще разглобя
                            целия клеморед да видя за какво става въпрос.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Като е студен не пали ?

                              Разглобих го пак и нямаше нагоряло.
                              Обувките са си ОК .Сега остава пак да не ще да пали и незнам вече какво да му правя.
                              От известно време не ми го е правило този номер.
                              Ако след днешното разглабяне не се оправи ще пиша да
                              давате още акъл.
                              Благодаря и Поздрави

                              Коментар


                              • #45
                                От: Като е студен не пали ?

                                Обувките може да не са нагорели, но да се губи контактът когато е в позиция стартер. Опитай да палиш с пороводниците. Съединяваш постоянния плюс с този към запалването (таблото светва), след това допираш проводника към стартера.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X