Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Като е студен не пали ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Като е студен не пали ?

    Колега, не гледай само обувките, вътре в тази джаджа, дето са набутани обувките, има КОНТАКТНИ ПЛАСТИНИ, нещо различно от обувки. Тях провери, а е възможно да няма нагар по контактите, а някоя гърбица, от тези които натискат пластините, да се е износила или разтопила.
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • #47
      От: Като е студен не пали ?

      Честно казано съм доста бос .
      Отделно става на въпрос за фиат фюрино и то дизел, демек нищо общо с твоето
      Та по едно време нещо му се губеха контакти, сложиш ключа-врътнеш- няма никой. Та какво ли не гледахме, мерихме и го прави когат си иска. Е оказа се, че масата от двигателя към купето не беше добра . Та не е лошо да я погледнеш.
      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

      Коментар


      • #48
        От: Като е студен не пали ?

        Ако е масата към купето няма да върти
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #49
          От: Като е студен не пали ?

          Клемореда изглеждаше здрав без износени гърбици и такива работи.
          Немога за го разглобя и да езчистя пистите защото е капсулован и неискам за го
          разнитвам.Ако се наложе по натам ще го разглобя де .Маса на двигателя има.
          Гърбиците които натискат пластините като го гледах изглеждаха здрави,не бяха
          износени.

          Коментар


          • #50
            От: Като е студен не пали ?

            Казва се контактна кутия. Клемореди има в печките Мечта. Струва 10ина лв. и ако теста с палене посредством проводниците сработи, просто си купи нова.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #51
              От: Като е студен не пали ?

              Значи ако пак не запали ,го разглобявам и опитвам да запаля
              със проводниците като по филмите ?

              Коментар


              • #52
                От: Като е студен не пали ?

                Ако не знаеш какво правиш, помоли някой който знае какво да прави с жиците. Проблемът ти е малък, но все пак иска известни познания.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #53
                  От: Като е студен не пали ?

                  Единия проводник изхвърля бендикса,другия дава ток.
                  Първо изхвърлям бендикса,след това свързвам др проводници
                  да дадът контакт и стартера вече върти.Ако и тогава върти и
                  не пали проблема трябва да се търси на друго място.
                  Мисля че ще се справя със паленето със жици.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Като е студен не пали ?

                    Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                    Единия проводник изхвърля бендикса,другия дава ток.
                    Първо изхвърлям бендикса,след това свързвам др проводници
                    да дадът контакт и стартера вече върти.Ако и тогава върти и
                    не пали проблема трябва да се търси на друго място.
                    Мисля че ще се справя със паленето със жици.
                    Единия проводник дава ток на системите на автомобила, другия изхвърля бендикса, бендикса сам включва стартера.
                    Първо системите, да ти светне таблото и тогава бендикса.
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • #55
                      От: Като е студен не пали ?

                      Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                      бендикса сам включва стартера.
                      Здравей но до момента не съм вждал бендикс с интегриран шалтер ??? Как да разбирам написаното?
                      Колкото до Миро: Проблема може да е на много места дори и в самия стартер и от изписаното до тук смятам че ти е нужен сервиз а не онлайн поддръжка.

                      1. Масите не се гледат а се почистват смазват и стягат отново!
                      2. Акумулатора не се гледа в отворите дали има електролит а се мери напрежението при задействане на стартера.
                      3. За да провериш дали комутатора на контактния ключ е изправен е необхоим само един прибор, да ме извини Scrapheap.
                      Миро, причината за този проблем се установява за 15 - 20 минути, ако си около Варна пусни едно на лични или по телефона ще я оправим.

                      Ама моля те сложи един друг акумулатор за проба а ако си го направил ме извини че не прочетох цялата тема.
                      Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Като е студен не пали ?

                        Пробвах с друг акумолатор и не е от него.
                        Масатя няма логика да е защото всичко по таблото свети включително и фарове мигачи
                        и всичко друго.Ако беше от стартера може би щеше да върти бавно.
                        От София съм.Напрежението докато въртя на стартер е около 10.5 V

                        Коментар


                        • #57
                          От: Като е студен не пали ?

                          За масата не търси логика, а направи това което ти казват няколко пъти (развиване, почистване, смазване и затягане). Първо кабела от акумулатора до купето, а след това и останалите към таблото, ако има нужда. Това, че фаровете и мигачите светят означава, че имаш "някаква маса", но понякога не е достатъчно.
                          [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                          Коментар


                          • #58
                            От: Като е студен не пали ?

                            Първоначално публикуван от old111 Преглед на мнение
                            Здравей но до момента не съм вждал бендикс с интегриран шалтер ??? Как да разбирам написаното?
                            .
                            Мислех, че е ясно...
                            При подаване на ток от контактния ключ бобината която изхвърля бендикса сработва. С помоща на вилката избутва бендикса
                            който зацепва в зъбния венец на маховика. От другата страна на бобината се намират контактни пластини които включват силния ток /като ампераж/ за завъртане на стартера. Конструктивно така е направено, че ако бендикса не е изхвърлен, не се завърта стартера. Може да стане само ако е счупена или откачена вилката и не избутва бендикса, а самата бобина включва.
                            Като разгледате стартера ще видите силовия кабел който е закачен за задния край на бобината и "тънкото " кабелче което управлява бобината.
                            През контактния ключ не минава "силовия" ток за стартера, защото там са стотици ампери в някои случаи.
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • #59
                              От: Като е студен не пали ?

                              Миро,
                              Само една идейка: Провери релето на бензиновата помпа че то храни и инжекторите и ламбда сондата, та този ток не е никак малък и може да са му нагорели контактите. ослушай се първо дали сработва помпата за кратко при подаване на контакт преди да опиташ да запуснеш двигателя на студено. Всъщност то не е нкак скъпо и можеш да го смениш за проба.
                              Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Като е студен не пали ?

                                Като се заслушам помпата качва бензин.
                                Бензин му ходи.Като откачих маркучето,бензин имаше.
                                Махах филтъра и му сипвах бензин директно в колекторите.Пак неискаше.
                                Сега го чакам пак да не иска да запали ,за да пробвам да го запаля с кабелите.
                                Сега не се знае кога ще ми го направи тоя номер.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X