Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Присадката помага, ремонта отлага, компресия не променя, семеринги не сменя!!!
    Не се отнася, за тези на молибденова и тефлонова основа, които правят филм. Те са, ако ще колата продава!!!

    Коментар


    • #17
      В зависимост от това на какъв принцип работят,добавките се делят на няколко вида.Тези,които са на молибденова,сребърна и МАСЛЕНА основа,НАПРАКТИКА НЕ ВЪРШАТ НИКАКВА РАБОТА!!!Има съвременни добавки,направени по много висока технология,които при правилно третиране вършат безотказна работа за стотици хиляди км.
      Темата е за ''универсален модификатор''.Еквивалента му на западна добавка е Motor Up.Двете са почти едно към едно като съставки и спадат към маслените...сиреч-не стават!!!
      Има и други(няма да цитирам имена без разрешението на модераторите),които са на тефлонова или керамчна основа.Там вече е един съвсем друг свят...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        Некой май се майтапи...Мнението ми са расзОжда насам-натам из темите...
        Май нЕкой модератор е на черешата вече...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Некой май се майтапи...Мнението ми са расзОжда насам-натам из темите...
          Май нЕкой модератор е на черешата вече...
          Питай Куадра, с него е силата.......!!!

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от GAD Преглед на мнение
            Питай Куадра, с него е силата.......!!!
            Аааа, още не... чакам ей сега да ми се доопече джоланчето дет е във фурната и тогава...силата...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Моето мнение е че Универсалният Модификатор-ако е истински а не някое менте си заслужава и подобрява работата и паленето на двигатела.Аз го ползвах преди време и бях много доволен

              Коментар


              • #22
                Качествените масла си имат всички необходими добавки вложени при производството им.Файда от тия "вълшебни"добавки няма никаква , даже напротив.Из нета има бая писано , трябва да се потърси.Само ще кажа че добавките на тефлонова основа могат да образуват тапи , които евентуално да запушат по-финни маслени магистрали и маслени филтри.
                Да не говорим че тефлона е абсолютно невъзможно да полепне по омаслената повърхност на триещите се повърхнини.Не напразно в Щатите е абсолютно забранено да се слагат каквито и да е подобни добавки в буталните двигатели на леките самолети.Има досата писано по въпроса.Моя съвет е , по-добре тия пари ги дайте за качествено масло.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Само ще кажа че добавките на тефлонова основа могат да образуват тапи , които евентуално да запушат по-финни маслени магистрали и маслени филтри.
                  Да не говорим че тефлона е абсолютно невъзможно да полепне по омаслената повърхност на триещите се повърхнини.Не напразно в Щатите е абсолютно забранено да се слагат каквито и да е подобни добавки в буталните двигатели на леките самолети.Има досата писано по въпроса.Моя съвет е , по-добре тия пари ги дайте за качествено масло.
                  Соти, четеш ли внимателно???!!!

                  Коментар


                  • #24
                    Да!!!А ти?Бях написал:''при правилно...".И не съм казал някъде че съм фен точно на тефлоновите,въпреки че съм тествал по принуда.Резултата е,че Уното се прибра от Варна без малсло,но...от мотора не ставаше нищо.Пукнатините на шийките на вала минаваха през целия вал... Виж,има една керамична...почти милион км съм ползвал такава,ако искаш да обясня...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #25
                      да, обясни моля. иначе: хубаво масло + смяна на 5К км = дараци по на 600Ккм, на които купето е залепено цялото с тиксо да не се разпадне, а мотора работи като швейцарски часовник. не се смейте, точно такова ми се падна вчера - олдс 2.8 от '84 на 569К км, целия залепен с тиксо, въобще не успях да го кача на подемника щото нямаше здраво място да го подпра, а мотора не се чува. оригиналния мотор с три пъти сменени скорости.
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #26
                        И аз съм скептичен към добавките. Знам че от нищо нещо не става и не очаквам чудеса.
                        Единствения случаи когато добавка е имала очевиден ефект е при скоростите на Голфа. Имаше удар от дясно и дифа издаваше един ритмичен звук все едно има наранени зъби по короната. Сложих синтетично масло Кастрол и МоторЪП и звукът изчезна. Така и до сега го няма вече 4г.
                        За последните два месеца от както стана студено съм сменил маслото в двигателя три пъти. Причината е че при студен старт чувам клапаните. Препорачителното масло за моя двигател е 5W30 и 10W30. Слагах 0W30 0W20 5W30 все качествени синтетични масла дето литъра им е над 30лв. Имаше малка разлика но клапаните пак си тракаха сутрин. Семеиството е много доволно от моите проби сега всички коли имат масла за следващата година две. Накрая сложих оригиналното 5W30 Мопар минерално и настана тишина. Не стига че клапаните вече не се чуват ами и литъра му струва 10лв.
                        Питам за добавката защото вече съм я купил и сега се чудя дали да я слагам. Предполагам че не е менте защото е купена от реномирана бензиностанция за 70лв.

                        Коментар


                        • #27
                          Значи,ако имаме един мъртвец,умрЕл мноооого отдавна,и му биеме разни инжекции с витамини,антибиотици и к'вото там се сетите още-ТОЙ НЯМА ДА ВЪЗКРЪСНЕ.Добавките не са панацея,не са и вуду магии.
                          Когато един двигател е нов(разработен вече ),и е износен скромно(не тропат лагери на вал,не гори масло от сегменти...)и се третира с правилна добавка,както казва Митко,ще си имаме милионник...
                          В редки случаи има изключения,когато скриват даден шум,най-често тропането на клапани сутрин.Мое мнение:имат смисъл трайните добавки(1х50,100,150хил км).Тези,които са предвидени за смяна на масло...обикновено "изтичат" през ауспуха...
                          Универсален модификатор+ и Мотор Ъп при определена температура еднократно съединяват молекулите на лагерната сплав с молекулите на маслото,т.е. имаме постоянно мазане.Няма "сух старт".А маслото,както знаете уплътнява.Оттук и нормализиране на компресията,но временно.
                          Има обаче една добавка,холандска(името на лично,за който се интересува).Керамична.Лично съм я тествал на няколко коли.Ефекта е поразителен.За няколкостотин хил км.Опазила е мотора и при прегряване(късмет).Има и за скорости .
                          М/у другото и в КИА-та има такава,знаете как я...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                            Я да подновя темата.Пиша от личен опит.Преди около 6-7 години братовчед ми си купи МИЦУБИШИ КОЛТ 83-84г. да си го вози в града.
                            Харчеше от всичко по много с изключение на бензина при сменени гумички. Лампата на маслото примигваше на обороти.
                            След 2-3 месеца като му писна да налива масло.Решихме да му ръгнем добавка да не пуши и харчи.Взехме от ЕМ-33 модификатор и го сложихме. Спазихме там указанията.Вече не помня как е палил на студено не сме мерили компресия ,но масло продължи да си харчи и пуши.
                            Може би след 4-5 месеца по-късно, късно вечерта като си карал покрай някакви села около Правец видял заяк и го подгонил с КОЛТА...... метнал го после в багажника и малко след това видял ,че му светнала лампата на маслото и тогава ми звънна да пита какво да прави.В тъмното няма какво да се види ,а ме мързеше да ходя до там да го дърпам му казах да долива маслото което има в багажника и на 1500 об.м леко до първата бензиностанция.От там си купил 8л. налял и към София след първите 500 метра пак светнала лампата-налял и остатъка.Като му писнало и без това е за ремонт двигателя си го подкарал със светеща лампа към София около 60-70 км.
                            Звънна ми сутринта да видим какво е счупил.Беше си стигнал до тях колата запали дори на следващия ден.Оказа се ,че семеринга на коляновия вал от старост станал пластмасов и налягането на маслото го е изплюло навън.След като го смених колата си я кара още 2-3 месеца без никаква промяна сякаш нищо не се беше случвало.После я продаде на много близък негов приятел за много смешни пари.
                            Има и още .След година може би видях колата отново и ми направи впечатление че не пуши и си помислих че са правили ремонт-оказа се че лампата на маслото свети след наляти 2л. масло едва докосва върха на щеката.Пак започна да си пуши.

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                              Сложих я добавката и след 1000км смених маслото.
                              Маи е време да си сменя хидравличните повдигачи.

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                                Description: NOTE: THIS BULLETIN APPLIES TO ALL DAIMLERCHRYSLER MODELS/ENGINES BUILT BEFORE AND AFTER THE 2001 MODEL YEAR. This bulletin reinforces a requirement to cease the current practice of using supplemental oil additive treatments in all DaimlerChrysler engines.

                                Details: Engine oil additives/supplements (EOS) should not be used to enhance engine oil performance. Engine oil additives/supplements should not be used to extend engine oil change intervals. No additive is known to be safe for engine durability and can degrade emission components.

                                Additives can contain undesirable materials that harm the long term durability of engines by:

                                1. Doubling the level of Phosphorus in the engine oil. The ILSAC (International Lubricant Standard Approval Committee) GF-2 and GF-3 standards require that engine oil contain no more than 0.10% Phosphorus to protect the vehicles emissions performance. Addition of engine oil additives/supplements can poison, from the added sulfur and phosphorus, catalysts and hinder efforts to guarantee our emissions performance to 80,000 miles and new requirements of 150,000 miles.

                                2. Altering the viscosity characteristics of the engine oil so that it no longer meets the requirements of the specified viscosity grade.

                                3. Creating potential for an undesirable additive compatibility interaction in the engine crankcase. Generally it is not desirable to mix additive packages from different suppliers in the crankcase; there have been reports of low temperature engine failures caused by additive package incompatibility with such mixtures.
                                Това е мнението на Краислер по въпроса. Не го разбирам много добре но маи предопреждават за проблеми с катализатора.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X