Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

    Пробвах я тази добавка и направо бях изненадан.
    Аз съм си монтьор и е вярвам в такива магии но като измерих компресията и налягането на маслото се шашнах. Промяната беше очебийна.

    Коментар


    • #32
      До: Re: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Това е мнението на Краислер по въпроса. Не го разбирам много добре но маи предопреждават за проблеми с катализатора.
      На кратко: Не наливайте всевъзможни гадости в двигателя

      Коментар


      • #33
        До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

        Първоначално публикуван от gotin75 Преглед на мнение
        Пробвах я тази добавка и направо бях изненадан.
        Аз съм си монтьор и е вярвам в такива магии но като измерих компресията и налягането на маслото се шашнах. Промяната беше очебийна.
        Ще видиш след 1500-2000км.Тогава промяната е очевадна.

        Коментар


        • #34
          До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

          Точно така! Обикновено, това е мнението на всички автопроизводители. Друг въпрос е, защо са против, след като, за специални цели (например състезания), се изпозват горива и масла фрашкани от добавки Е, там ресурса на двигателя е от най-малко значение!
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • #35
            До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

            Аз съм малко Тома неверни, та на един мотор преди счупване ми налях такава добавка, и ефект никакъв, естествено после отворих мотора и каква ми беше изненадата това "чудо" така се беше набило във всички малки дупчици, в сегментите и т.н. че ми се разказа играта от чистене, мисля си че това е разработка на руските учени колкото да прибереш танка от полето като му гръмне картера например, а не да си ремонтираш мотора с него което е и невъзможно.

            Коментар


            • #36
              До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

              Рекламен трик
              На мене това ми беше темата на дипломната работа "Йоноплазмено възстановяване на детайлите" Това го работех от втори курс но после военните закриха темата и като чужденец ме изгониха та се наложи да компилирам различни методи на трибологията за да напиша нещо. Както и да е- след многочасови опити в най различни масла с най- различни добавки практически доказахме че всички частици които не се растварят в маслото се утаявят на дъното на съда и си остават отделен елемент в маслото .По бавно се утаяват частиците с размер под 5 микрона.С твърдата смазка положението е различно .Добавянето на медни частици в греста с размер 10-20 микрона след 25 часа работа на двойката стомана- стомана се намалява коефициента на триене с 25 % и по контактната повърхност се появяват медни отлагания и практически двойката става неизносваема. Йоните на медта се имплантират в стоманата и се получава много интересен ефект.
              Изпитано е на собствен гръб -Москвич 2140 бях си настъргал на шмиргела медни частици после ги пресях на водна баня и ги добавих в смазката на предните главини -след 2000 км имаше медни пътечки.Смазката не я сменях 100000 км и нямах проблеми
              даже при блокирали челюсти и изтекла грес от лявото колело-разтворих челюстите само и без спирачки се прибрах до в къщи-500 км. на лагерите им нямаше нищо и след добавяне на грес си останаха на колата. Молибденовия бисулфит има ефекта на намяляване на коефициента на триене но го няма йонното напластяване.
              НК 50 смазката на главините на самолетите има бронзови гранули но тя е високо температурна. Всичко това го на писах с идеята да е полезно на някого и горещо препоръчвам ака на някой му се занимава да си сложи меден прах в греста.
              Подобен ефект има в компресорите на хладилниците.Медта от тръбичките се наслагва върху вала.
              Последно редактирано от Георги Крумов; 13-09-07, 10:35.

              Коментар


              • #37
                До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                Какво количество медни стърготини се слагат в литър масло.
                Ще пробвам в дифа. Има видимо износване между пинйона и короната.
                Мисля да изгоря медни жички за да им махна лака и да ги нарежа.
                Притеснява ме само как това ще се отрази на лагерите защото там луфт няма.
                Ако сложа вместо медни стърготини тефлон какво ще стане.

                Коментар


                • #38
                  До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                  Износване не се решава с такива средства... Така се прави кола за продаване. ЕДИНСТВЕНИЯ начин е смяна на корона и пиньон... задължително и двете и задължително в комплект... Лагерите също без значение дали изглеждат добре или не...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #39
                    До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                    По този начин няма да ги възстановиш.Пластът които се напластява е от порядъка на микрон, затова се казва йонаплазмено напластяване по- скоро медта се разтваря в стоманата условно казано.И в течна смазка ще се утаи на дъното.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                      Та някой има ли желание да каже има ли нещо в т.нар "керамични" добавки. Т.е. има ли принципна разлика от тефлонови и др. смазочни и става ли наистина подобен защитен филм или е реклама. За съжаление химията хич не ми е силна страна (нали съм физик ) Аз чувам легенди за това руско творение:
                      http://www.forsanbg.com/prices.php
                      Technical Rescue Direct - life lies in courage
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                      Коментар


                      • #41
                        До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Какво количество медни стърготини се слагат в литър масло.
                        Ще пробвам в дифа. Има видимо износване между пинйона и короната.
                        Мисля да изгоря медни жички за да им махна лака и да ги нарежа.
                        Притеснява ме само как това ще се отрази на лагерите защото там луфт няма.
                        Ако сложа вместо медни стърготини тефлон какво ще стане.
                        НЕ ПРОБВАЙ!!!
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #42
                          До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                          Това не е химия а физика. По идея се формира металокерамичен слой.
                          И вземете най-накрая да разделите тая каша. Става дума за две принципно различни истории. По дефиниция маслото не бива и не може да взаимодейства и променя детайлите на механизмът в който работи. Там са всякаквите подобряващи смазването присадки. Като правило всичко, което е добавка към заводските добавки е или откровенна глупост, или проста измама.
                          В другия случай маслото се използва като транспортен агент и реактор за ремонтни добавки.
                          Но двата механизма така или иначе не могат да се сравняват, макар че на пръв поглед може и да изглеждат едно и също за някого.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Това не е химия а физика. По идея се формира металокерамичен слой.
                            И вземете най-накрая да разделите тая каша. Става дума за две принципно различни истории. По дефиниция маслото не бива и не може да взаимодейства и променя детайлите на механизмът в който работи. Там са всякаквите подобряващи смазването присадки. Като правило всичко, което е добавка към заводските добавки е или откровенна глупост, или проста измама.
                            В другия случай маслото се използва като транспортен агент и реактор за ремонтни добавки.
                            Но двата механизма така или иначе не могат да се сравняват, макар че на пръв поглед може и да изглеждат едно и също за някого.
                            Ами аз точно за второто питам - и то ли е същата измама или има смисъл в него. Дори да приемем за абсолютно твърдението, че ако е трябвало да се добавя нещо в автомобила, то е щяло да бъде добавено от завода, то аз не съм виждал нов автомобил който се продава с repear kit за след 200 000 км т.е. поне теоретично има възможност за работа в тази насока, въпроса е реалистично ли е?
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #44
                              До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                              Много неща са реалистични. Но няма никакъв начин да повярвам на хора, които не могат да кажат Добър ден! с по-малко от 200 думи. Нито 20 минути да повтарят едни и същи прилагателни, без да кажат дума за какво аджеба става дума, когато говорят за технология. До гуша ми е дошло от дребни мошенници и шарлатани около науката.
                              На една изложба между 20 коли с работещи мотори и свалени картери и всякакви табелки "Този мотор работи благодарение на присадката ххх", имаше една жигула също с работещ мотор, свален картер и табелка "В този мотор никога не са сипвани никакви буклуци. Просто го сглобихме като хората.".

                              Коментар


                              • #45
                                До: Какво мислите за "Универсален Модификатор +"

                                Когато си купих Нивата преди време сипах в двигатела Универсален Модификатор според мен оригинален,имаше си печата "Марс моторс" отдоло на кутията и после колата прегря поради некадърно сложено газово.Трипътниците на маркучите за водата която върти в изпаритела се бяха стопили и смалили и нямаше добра циркулация на вода и прегря.За съжаление бях в полето и нямаше друг начин освен да се прибирам на ход.Минах поне 70-80 км с издухана гарнитура и смесило вода с масло без да чука или нещо друго.След смаяна на гарнитурата и проверка на главата карах почти две години и лагери,вал и други неща не са мръднали.Според мен Универсален Модификатор е добър и аз съм доволен от него

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X