Обява

Свий
Няма добавени обяви.

въпрос за смяна на масло и филтри

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: въпрос за смяна на масло и филтри

    Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
    че кои ти е казал че първата цифра има нещо общо със втората ????????????????????????????????????????????????????????????????????? пак халюцинираш различни са разбира се!
    Ти го каза.
    Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
    виждам че не ти е мноо ясно защо 5W40 мърда в данните ? Забележи мърда отпред в - с 5 гр и качва отзад в + 5 гр
    просто математика...
    Динамичен вискозитет 5W означава че вискозитета на мослото гарантира безпроблемен старт на двигателя при до -35градуса. Нито повече нито по малко. Не може като увеличиш кинематичния от 30 на 40, динамичния 5W вече да означава друго нещо. В случая на графиката за 5W има дадени две стоиности (-35 и -30). Така не може. Вярно е че е проста математика но в случая е проста грешка.

    А в червената си част графиката е тотално збъркана. Кинематичния вискозитет няма нищо общо с външната температура и климатичните условия и указва само и единствено плътноста на маслото при 100градуса работна температура на двигателя.

    Нормално е да наблъскаш два литра масло с добавки и да го дадеш в оторизирана лаборатория за сертификат. Всички самозванци го правят защото нямат собствени разработки. После си пълнят в тубите каквото им доиде и лепят етикети.
    Ама чак пък да изопачават стандартите, хич не е коректно.

    Освен че е грешна графиката е и непълна.
    Нищо не пише за 0W20. Според OMV излиза че такова масло не трябва да се кара при температура на околната среда по висока от 20градуса а според Ауди може да се ползва при турбодизеловите им двигатели при умерен климат.

    Нищо не пише и за 10W60. Излиза че в жегите е най-добре да караме с такова. Да ама някои двигатели не го понасят защото 60 е много гъсто и мазителната система не работи добре с повече от 30. Това поне е пробвано.

    Коментар


    • #47
      До: въпрос за смяна на масло и филтри

      Приемам че лаботаторията на ОМВ бърка...приемам че публикацията от инжинера на ОМВ я няма и той не я е публикувал за всезнайковци...

      само че те бях помолил да се разходиш из нета...белкем сам намериш и допълниш вискозитетния си идеал...ще откриеш и статията,,,опровергай го..кажи му че нищо не разбира и е гола вода завалията....

      пусни си сиви с кандидатстване за там...измести го от топлото му местенце и обясни на света че знаеш повече от една огромна фирма мастодонт

      така се раждат генийте

      само че ти казах и че таблицата е нещо като гражданско обяснение...за лесна работа! ама не чуеш...и не видиш...а математиката е наистина точна наука...погледни зависимоста в температурите и какво липсва..ако го има от едната страна на уравнението го няма от другата....с точен на брой еденици..вискозитетни или топлинни както ти харесва но са точни и са в минус от другата страна !!!

      ха сега па се вторачи в нея за Nти път и бавничко я разгадай и запомни онова магическо число 35...супер лесно ще ти бъде
      S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
      или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
      пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

      Коментар


      • #48
        До: въпрос за смяна на масло и филтри

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        В случая на графиката за 5W има дадени две стоиности (-35 и -30). Така не може. Вярно е че е проста математика но в случая е проста грешка. А в червената си част графиката е тотално збъркана.Освен че е грешна графиката е и непълна.
        Нищо не пише за 0W20. Според OMV излиза че такова масло не трябва да се кара при температура на околната среда по висока от 20градуса 10W60. Излиза че в жегите е най-добре да караме с такова. Да ама някои двигатели не го понасят защото 60 е много гъсто и мазителната система не работи добре с повече от 30. Това поне е пробвано.
        радостно е че един смел български учен в твое лице развенча ОМВ..кефиш ме

        сега трябва да пуснеш и една контрастатия до ОМВ ама моля те мотивирай я научно да не ни се смеят, че смеха ще е за всинца ни много труд ще падне да ги убедиш тия тиролци бе откога маслари взеха да се пишат викаш
        S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
        или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
        пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

        Коментар


        • #49
          До: въпрос за смяна на масло и филтри

          Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
          само че ти казах и че таблицата е нещо като гражданско обяснение...за лесна работа! ама не чуеш...и не видиш...а математиката е наистина точна наука...погледни зависимоста в температурите и какво липсва..ако го има от едната страна на уравнението го няма от другата....с точен на брой еденици..вискозитетни или топлинни както ти харесва но са точни и са в минус от другата страна !!!
          Можеш ли да го обясниш това "гражданско обяснение...за лесна работа".

          Коментар


          • #50
            До: въпрос за смяна на масло и филтри

            аз ли ??? ами точно това са направили хората от ОМВ представяйки тая табличка пред очите ти !!! И вярвай ми...верна та верна е !!!

            я си спомни кво е казал шопа ? "я доде не видим не вервам" твойта стана подобна, но ти виде и пак не верваш а в началото хептем беше се объркал с числата...едва след табличката бързо бързо захапа за кво иде реч...значи помага и на теб нали ? колкото и сега да искаш да я понаплюеш
            S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
            или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
            пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

            Коментар


            • #51
              До: въпрос за смяна на масло и филтри

              Не можеш.
              Така и предполагах.
              Всъщност никои не може. Дори автора.
              Защото температурата на околната среда няма нищо общо с втората цифра.

              Коментар


              • #52
                До: въпрос за смяна на масло и филтри

                4х4-ти откъде си сигурен например че е вярна тази таблица от omw-то?Или щом е написано е вярно?То не всичко що се пише е вярно

                Коментар


                • #53
                  До: въпрос за смяна на масло и филтри

                  ето ви още една табличка
                  Прикачени файлове
                  Bertone freeclimber 1.8 115hp

                  Коментар


                  • #54
                    До: въпрос за смяна на масло и филтри

                    нета е просторен...разходих се тук там...попрочетох тук там...видях мнения тук там...загубих няколко дни в образоване по въпроса...интересно ми бе, съветвам ви и вие да се поразровите...може и да станем на едно мнение...знам ли ?
                    а откъде съм сигурен ли...ами опита си казва и своето немислиш ли ?
                    зимата незнаещите джасат в мотора 15 W40 умните и знаещите слизат надолу в числото до 5, експериментаторите го наяждат и тичат до Балканстар за модификатор и после научават че в маслото си има всичко ...ей такива нещица се случват

                    но така е де...никой не се е родил научен...някой така си и умират в съмнение

                    КИНЕКС ОЩЕ ЕДНА ТАБЛИЦА ТИ КАЧИХА СВЪРЗАНА С ЕДНО НЕЩО ПО СРЕДАТА ма що с тоя уред бе хора го мерите КИНЕКСА не е съгласен....моля те делни фаренхаита и целзия и сложи надпис вискозотомер...аз черпя

                    има една думичка..."зависимост" се нарича...още казано "отношение"

                    еди кво си се отнася към еди кво си както еди кво си къмто еди кво си....Кинекс сети ли се ?
                    Последно редактирано от 4x4; 25-07-07, 22:46.
                    S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
                    или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
                    пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

                    Коментар


                    • #55
                      До: въпрос за смяна на масло и филтри

                      Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                      4х4-ти откъде си сигурен например че е вярна тази таблица от omw-то?Или щом е написано е вярно?То не всичко що се пише е вярно
                      АбсолУтно! И аз вднъж гледам на една врата пише "Жени", пък като влязох...., то си кенеф....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #56
                        До: въпрос за смяна на масло и филтри

                        маслото гъсто ли протече или 5W30 ?
                        S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
                        или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
                        пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

                        Коментар


                        • #57
                          До: въпрос за смяна на масло и филтри

                          Майтапа на страна, не разбрах що е спора. Хич не ми дреме какво пише в табличките на петрол, омв, шел или който и да било ТЪРГОВЕЦ на масла. По тях, те ВИНАГИ предлагат най-доброто, най-....., абе най-най....Аз обаче предпочитам да вярвам на една такава книжчица USER'S MANUAL и викат....
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #58
                            До: въпрос за смяна на масло и филтри

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            АбсолУтно! И аз вднъж гледам на една врата пише "Жени", пък като влязох...., то си кенеф....
                            Абсолютно същата случка имах и азЗатова не вярвам много на написано

                            Коментар


                            • #59
                              До: въпрос за смяна на масло и филтри

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Аз обаче предпочитам да вярвам на една такава книжчица USER'S MANUAL и викат....
                              която обаче пак те препраща към...същите добросъвестни продавачи на илюзий и като усетиш зор събале с притракване в мотора зимата...сам ще се и подсетиш за табличката и в миг масълцето ще е 5W30
                              S klase Mercedes V6, 3200cc, 204 к.с., 500 Нм.
                              или както е казал чипа: 240 к.с., 650 Нм.
                              пауър та пауър...пистолетен изстрел :lol:

                              Коментар


                              • #60
                                До: въпрос за смяна на масло и филтри

                                Първоначално публикуван от 4x4 Преглед на мнение
                                нета е просторен...разходих се тук там...попрочетох тук там...видях мнения тук там...загубих няколко дни в образоване по въпроса...интересно ми бе, съветвам ви и вие да се поразровите...може и да станем на едно мнение...знам ли ?
                                а откъде съм сигурен ли...ами опита си казва и своето немислиш ли ?
                                зимата незнаещите джасат в мотора 15 W40 умните и знаещите слизат надолу в числото до 5, експериментаторите го наяждат и тичат до Балканстар за модификатор и после научават че в маслото си има всичко ...ей такива нещица се случват

                                но така е де...никой не се е родил научен...някой така си и умират в съмнение

                                КИНЕКС ОЩЕ ЕДНА ТАБЛИЦА ТИ КАЧИХА СВЪРЗАНА С ЕДНО НЕЩО ПО СРЕДАТА ма що с тоя уред бе хора го мерите КИНЕКСА не е съгласен....моля те делни фаренхаита и целзия и сложи надпис вискозотомер...аз черпя

                                има една думичка..."зависимост" се нарича...още казано "отношение"

                                еди кво си се отнася към еди кво си както еди кво си къмто еди кво си....Кинекс сети ли се ?
                                Няма нищо де. Всеки може да допусне грешка.
                                Следващия път като решиш да напишеш нещо в този форум гледаи да си по подготвен. Поне да можеш да обясниш какво искаш да кажеш. Празни приказки на пазара. Или в тунинг.бг.
                                А модификатора от БалканСтар се добавя към маслото на дифа когато е с ЛСД. Няма нищо общо с моторното.

                                ПС
                                Даите да се придържаме към темата. Това не е чат.
                                Чата като се видим.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X