Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелово гориво - източници, вот и мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

    а това екодизела или биодизела, освен за пържене на мекици става ли за каране. може ли да прецака мотора

    Коментар


    • #17
      До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

      Чудна работа, като купувах камиона беше пълен с чуждестранска нафта (или сръбска ,или румънска) и двигателя като беше студен не пушеше но това беше докато го заредих с нашите боклуци.Сега като е студен направо неможе да се живее около него а като загрее няма проблеми.Дали трябва да слагам някаква добавка в горивото или да се примиря?
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #18
        До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

        Днес за първи път от години имах проблем с нафтата.Заредих на ОМВ и на сутринта няма палене.Обвиних свещите,мотора,докато не установих,след като се позатопли малко че нафтата ми е замръзнала.Това което ми обясниха че нафтата е поръчана вече и че до края на зимата ще е такава.Категорично мисля да зареждам другаде.В сервиза Опел ми продухаха системата и сега върви но на 2000 оборота се спъва леко.Сипаха ми 1 л ГАЗ за горене,било по-добре от наливане на бензин в нафтата.Какво мислите и какво сте чували за побългарените добавки-безин и газ за горене???
        Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
        NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

        Коментар


        • #19
          До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

          Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
          Днес за първи път от години имах проблем с нафтата.Заредих на ОМВ и на сутринта няма палене.Обвиних свещите,мотора,докато не установих,след като се позатопли малко че нафтата ми е замръзнала.Това което ми обясниха че нафтата е поръчана вече и че до края на зимата ще е такава.
          А каква нафта си сипал - Sprint или Alpin Diesel? Ако е втората - тия от бензиностанцията нещо май те пързалят. Алпин дизел се предлага и рекламира като зимна нафта, така че оправданието нещо издиша и то яко ...

          Аз вчера имах лек проблем със загуба на мощност 5 минути след като тръгнах (запали от 3-ти опит), но се оправи бързо. Не помня къде точно зареждах, но е било или Петрол или ОМВ, ама Спринт + добавка Кастрол ТДА.

          Снощи сложих още малко добавка и допълних резервоара с 20 л Алпин дизел. Рано тази сутрин Галоперът запали от първото цъкване и нямах никакви проблеми ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

            При много тегавите студове, слагайте по малко бензин в нафтата.Старо и изпитано средство.И не се притеснявайте че ГНП-то ще остане без мазане, нашта нафта е пълна с парафин, мазане ще има
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #21
              До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              При много тегавите студове, слагайте по малко бензин в нафтата.Старо и изпитано средство.И не се притеснявайте че ГНП-то ще остане без мазане, нашта нафта е пълна с парафин, мазане ще има
              Единствения проблем при бензина е че детонира в центъра на буталото.Така в зависимост от пробега има стареене в някаква степен.При добавките пък има почистващи химикали,които почистват резервоара,тръбопровода и сваления боклук пътува "спокойно" към дюзите.Аз съм имал такъв проблем на времето.Остава ГАЗ за осветление,за която не съм чул отрицателни отзиви като странични явления.

              От долу в мнение съм написал че съм заредил на ОМВ.Много се извинявам ,заредих на Лук оил за да използвам карта с 5 стотинкова отстъпка на литър.Извинявам се за грешката.Извинението е и към потребителите в сайта и към ОМВ.
              Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
              NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

              Коментар


              • #22
                До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

                Зареждам от OMV по-евтината нафта, нямам проблеми и на двете машини, филтрите(с електрически нагреватели)сменявам на 30-40хил.км. Имам лош опит с други: на Лукоил-едва пали и харчи 1л. повече; на Шел-изхвърлих два горивни филтъра през лятото на 1000-1500км(пълни с кал, пясък, парафин и др. боклуци) , Петрол (на различни места из България)-сравнително добро гориво, колите движат с малко намалена мощност; Tempo-пали нормално, но върви все едно тегля ТИР и разхода скочи с 3л. За останалите нямам впечатления.

                Коментар


                • #23
                  До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

                  хмм, 30-40к множко ми се види, аз сменям на 10-тина а що не и по-честинко, 1 филтър ми е средно 15 кинта...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

                    На мен на колата филтъра ми е 30лв. а на джипа 60лв. Като зареждам само от OMV на 30хил. си е профилактична смяна, на 40хил. ми изглеждат полузадръстени и затова не прекалявам. Все пак нагревателите прокарват всичкия парафин и остава кондензиралата вода, която не пропускам да източа на десетина хил.км, но не е много. Ако забравя водата ще имам ядове.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

                      Е да, аз като нямам нагреватели, сменям за 60 кинта 4 пъти по често , не че бих отказал с нагревателчетата де. Те на какъв принцип са, каде се намират точно и как се захранват?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Дизелово гориво - източници, вот и мнения

                        На колата нагревателя(около 150W)е една кутия с вход-изход макучи и е 10см преди филтъра, а на джипа(200W) е вграден отгоре в корпуса на ръчната помпа. Нагревателите имат вграден термостат и работят само под -5град. Най-големия + е, че можеш да караш и с лятна нафта, стига да няма вода в нея. При -25градуса горивото успява да премине безпроблемно.

                        Коментар


                        • #27
                          До: FREELANDER 2004-та ,Проблем със запалването!Моля за мнения!

                          Всъщност, ако има проблем в нафтата, то той идва от парафина. По нашите географски ширини нафта не може да замръзне дотолкова, че съвременен дизеляк да не може да запали. От друга страна, ако допуснем, че нафтата се е одървила, значи трябва да си заредил от най-изтърбушената междуселска бензинджийница на драстично по-ниска цена, което не ми се вярва. На 300tdi, близо до резервоара е първия горивен /може и да има друго име, но по същество е такъв/ филтър /утайник/ и той трябва периодично да се почиства от вода и всякаква гнус. За тази цел си има и тапичка /която наскоро строших, защото е пластмасова, та не успях да го почистя/. Не знам какво става, ако в него водата премине някакво допустимо ниво и замръзне. Знаещите да кажат.

                          Коментар


                          • #28
                            До: FREELANDER 2004-та ,Проблем със запалването!Моля за мнения!

                            В допълнение - шефът на една от русенските бензиностанции /не помня името или веригата/, след като объркали цистерните с бензин и дизел при зареждането казал в интервю, че "това не е голям проблем". Представяш ли си колко клетника "са го отнесли", докато се усетят какво са направили?

                            Коментар


                            • #29
                              До: FREELANDER 2004-та ,Проблем със запалването!Моля за мнения!

                              Първоначално публикуван от velio
                              По нашите географски ширини нафта не може да замръзне дотолкова, че съвременен дизеляк да не може да запали. От друга страна, ако допуснем, че нафтата се е одървила, значи трябва да си заредил от най-изтърбушената междуселска бензинджийница на драстично по-ниска цена, което не ми се вярва.
                              Да бе да. Опитът ми показва че това не е така. Редовно като паднат температурите под -10 размразяваме доста съвременни дизели с клубни, клиентски и незнам си какви си карти и кълнящи се и доказващи с фактури от къде зареждат. Наистина Асен правилно казва, тая кола като и светнат лампите работата е за опитен диагностик във фирмен сервиз или някой сервиз дето и друг път е виждал такава кола, или най-малкото дето могат да я четат. Знам че боли там, ама понякога това е правилното решение.

                              Коментар


                              • #30
                                До: FREELANDER 2004-та ,Проблем със запалването!Моля за мнения!

                                Първоначално публикуван от Джамбазов
                                Да бе да. Опитът ми показва че това не е така. Редовно като паднат температурите под -10 размразяваме доста съвременни дизели с клубни, клиентски и незнам си какви си карти и кълнящи се и доказващи с фактури от къде зареждат. Наистина Асен правилно казва, тая кола като и светнат лампите работата е за опитен диагностик във фирмен сервиз или някой сервиз дето и друг път е виждал такава кола, или най-малкото дето могат да я четат. Знам че боли там, ама понякога това е правилното решение.
                                Ако някой не се е намесвал в качеството на нафтата, то според спесификациите, които важат в България, проблеми с нафтата не би трябвало да има, колкото и студено да стане /според нашата геогрефска ширина/. Както казах по-горе, не е важно откъде се зарежда, а дали е пипано и дали са изпълнени предписанията по съхраняването на нафтата. Ако някой се гъбарка и сипва мизерии, за да изкара някой и друг необлагаем лев, това не е проблем на възможностите на нафтата, а на празноглавието и безпросветността на търговеца. Както и на лакомията му. Касовите бележки и клубни карти не променят този факт.

                                Отделно от това, след като акумулаторът от няколко завъртания е паднал, значи трябва нов. През лятото може и да свърши работа, но за зимата трябва стабилен акумулатор. Преди 2 седмици смених моя поради такива причини.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X