От сайта на бензиностанции Круиз:
Винаги съм си мислел, че пропан-бутанът е с октаново число над 100. Затова и на по-старите автомобили давахме малко повече аванс. Явно и газта вече не е това, което трябва да бъде.
Газ Ауто
е с гарантирано минимално съдържание на пропан 35%, липса на вода и вредни за двигателя химични съединения (полиетилен, полипропилен), октаново число от минимум 89. Складово налягане от минимум 3 атмосфери, осигуряващи бързо и точно зареждане на бутилката.
е с гарантирано минимално съдържание на пропан 35%, липса на вода и вредни за двигателя химични съединения (полиетилен, полипропилен), октаново число от минимум 89. Складово налягане от минимум 3 атмосфери, осигуряващи бързо и точно зареждане на бутилката.
- по-бавно горене (при метана още повече) и затова съответно трябва да има по-голямо предварение в запалването и там как се прави – механичните - ясно, съвремените масово чрез Аванс процесори или чрез корекция на горивната карта ако е възможно, защото има особености в различните режими на двигателя и само така може да се извлече максимума.
Но и моите ме подвеждат понякога... Иначе температурата е височка и не случайно се изяждат клапани и дори на някои съвременни коли те ерозират ако са направени да са на ръба или под ръба 


Коментар