Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво сипвам в нафтата и защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Общо взето с добавката си достигнал поведението на зимната нафта по БДС (течна до -15)...
    Аз това имах предвид - нафтата е напълно течна. Вискозитета на течността при нормална температура (+22 °С), при -18 °С и при -24 °С е практически еднакъв.
    За съжаление нямах "чиста" нафта, да сложа за сравнение. Но скоро ще го направя.
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Ами чакаме си лъсътата
      Писах ти първо на тебе.......или нещо съм сгафундрил. Като се кача ще пробвам пак
      "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

      Коментар


      • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

        Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнение
        Писах ти първо на тебе.......или нещо съм сгафундрил. Като се кача ще пробвам пак
        Току що дойде
        Явно нещо се мотат
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: Какво сипвам в нафтата и защо?
          • Излиза ми такава грешка при някой. какво е? This forum requires that you wait 200 seconds between sending private messages. Please try again in 83 seconds.
          "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

          Коментар


          • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

            Дидо(Узунов), никой няма да те бие,ч е си казал опита си. И за правенето на реклама не си прав. Гледам,ч е много съфорумци не казват марки и модели, и изобщо каквото и да е от страх "да не стане реклама".

            Тук за правене на реклама по този начин не се наказва. Тук няма СЕМ, и важат по-други правила.
            Та казвай на всеослушание каквото имаш като информация, така хем ще си полезен на всички, хем ще получиш потупване по рамото.

            Мен дизела не ме интересува, аз съм враг на дизела в леките коли, но по принцип.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

              Щом казваш. Не става дума само за марката на продукта, а за това какъв и как се използва. Продавам и използвам BARDAL. Ето написаното да не се мъчим. Ако някой го намира за полезно добре.

              Ако сте поддръжници на идеята , че „на здрава кола добавка не и трябва” не четете това на долу. Ако всички добавки за двигетели и трансмисии са за закрепване на положението, то добавките за гориво не са такива.

              Изпробвано върху доста коли и то предимно на нов внос стояли с малко нафта и незнайно колко дълго. Първоначално слагам Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 – дизел код : Bar-3205 (това е кода с който може да го видите продукта какво представлява и подробна информация за него- количество гориво, съвместимост др.). Той е за 20л. гориво и хубаво е да се спазват пропорциите, за да не се разреди прекалено или да се концентрира по вече от необходимото. Двигатели при които се е наложило да използвам добавката са имали: неравномерен празен ход, прекъсвания(най- изразени на празен ход), „забиване” , труден старт или „тромавост”.
              Тази добавка може да се използва и при дизелови двигатели и с по стара гориво-подаваща система . По принцип при тях се използва тази http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282
              Добавката се налива непосредствено преди зареждане с гориво, но сметнете нещата така, че да използвате цялото количество на един път, а не да го разделяте на 2-3 порции, неслучайно производителя го е предписал за 20л. Идеалния вариант е да се сложи когато автомобила ще се движи поне няколко десетки километра, тогава се проявява ефекта на почистване. В повечето случаи наред с отстраняване на проблемите има повишаван на димните газове за известно време особено при форсиране. Двигателя става елестичен, реагира веднага на педала и пада разхода. Всичко това се запазва и след наливане на нормално гориво по късно. Ако продължите да карате без следващата добавка BARDAHL DIESEL COMBUSTION), код: Bar-1200 .Неизбежно е след време всичко да се повтори.
              Тя е всеизвестна като BDC и е за всесезонно използване лятото 1мл/л , зимата 2мл/л ,изразено в пари за лек автомобил около 3лв. на един резервоар зимата).
              BARDAHL имат добавки за унищожаване на бактерии образуващи се в горивото, за обиране на влагата от него, за вдигане на цетановото число, за почистване и др.. с други думи BDC е комбинация от всичките изброени и спомага да поддържате горивната система чиста и да подобрявате качеството на горивото ( всеки знае колко ни е добра нафтата) т.е всичко което постигне Bar-3205, Bar-1200, го поддържа на ниво.

              Споделям това което съм изпробвал и като търговец на такива продукти винаги съм държал на обратната връзка с клиента. До момента не съм имал случай в който някой да не е доволен, дори и са ми водили нови клиенти. Ако и при вас е така пишете за резултата.

              П.П. искам ясно да стане, че въпреки качествата на добавките на BARDAHL, те не са панкилер за двигетелите, особено за тези за които никой не е полагал грижи мноооото години. Извинявам ако съм бил досаден със излеянията си.

              www.facebook.com/UzunovAutotehEOOD/
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-12-17, 16:55. Причина: лятото 1мл/л , зимата 2мл/л
              "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

              Коментар


              • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                Ползвах миналата година една кутия бардал BDC и съм доволен. Слагах по повече от предписаното винаги. Примерно на 25 л. слагах пълна догоре капачка която май беше за 30 л. Всъщност винаги слагах пълна капачка на кпличество нафта за 50лв. пък количеството нафта всеки път беше различно според цената. Хубава добавка, мирише също като оная на кастрол дето я няма вече, ама много неудобна туба! Хем голяма и се чудиш къде да я навреш по колата, като е голяма пък и наведнъж 30 и кусур лева изръсваш! Другата калпавина е че пластмасовата гърловина на ламаринената туба превъртя и със зор развивах капачката мярка всеки път та си умирисвах и ръцете! Но ако реша да слагам пак добавка, пак ще е тая на бардал!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                  Аз за това я продавам от големи разфасовки наливно без оскъпяване на 1л. Повечето ми клиенти си купуват по 100мл.(на заплата пълни догоре и си взема една дозичка-шишенцето за дозата е моя грижа). Така не мисли голямата туба и пък е поносимо 100мл.-3лв. който иска пък 1л-30лв. Всички са доволни, което е крайната цел.
                  "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                  Коментар


                  • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                    На 85л. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Nafta3-manja.jpg
Прегледи:1
Размер:53.1 КБ
ID:5772647 добявям 1 кило 2-такта синтетика а зимата и 5 бенз. Това на 300тди - на минус 15 пали с м'рътъв мукулатор и 10/40 макар и мудно
                    Гледам в ляво- няма нищо, гледам в дясно пак няма нищо и си викам: Аааааа тука има нещо!

                    Няма вече Диско,няма вече Pinz...

                    Коментар


                    • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                      Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнение
                      Щом казваш. Не става дума само за марката на продукта, а за това какъв и как се използва. Продавам и използвам BARDAL. Ето написаното да не се мъчим. Ако някой го намира за полезно добре.

                      Ако сте поддръжници на идеята , че „на здрава кола добавка не и трябва” не четете това на долу. Ако всички добавки за двигетели и трансмисии са за закрепване на положението, то добавките за гориво не са такива.

                      Изпробвано върху доста коли и то предимно на нов внос стояли с малко нафта и незнайно колко дълго. Първоначално слагам Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 – дизел код : Bar-3205 (това е кода с който може да го видите продукта какво представлява и подробна информация за него- количество гориво, съвместимост др.). Той е за 20л. гориво и хубаво е да се спазват пропорциите, за да не се разреди прекалено или да се концентрира по вече от необходимото. Двигатели при които се е наложило да използвам добавката са имали: неравномерен празен ход, прекъсвания(най- изразени на празен ход), „забиване” , труден старт или „тромавост”.
                      Тази добавка може да се използва и при дизелови двигатели и с по стара гориво-подаваща система . По принцип при тях се използва тази http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282
                      Добавката се налива непосредствено преди зареждане с гориво, но сметнете нещата така, че да използвате цялото количество на един път, а не да го разделяте на 2-3 порции, неслучайно производителя го е предписал за 20л. Идеалния вариант е да се сложи когато автомобила ще се движи поне няколко десетки километра, тогава се проявява ефекта на почистване. В повечето случаи наред с отстраняване на проблемите има повишаван на димните газове за известно време особено при форсиране. Двигателя става елестичен, реагира веднага на педала и пада разхода. Всичко това се запазва и след наливане на нормално гориво по късно. Ако продължите да карате без следващата добавка BARDAHL DIESEL COMBUSTION), код: Bar-1200 .Неизбежно е след време всичко да се повтори. Тя е всеизвестна като BDC и е за всесезонно използване (лятото 1мл/л , зимата 2мл/л ,изразено в пари за лек автомобил около 3лв. на един резервоар зимата).
                      BARDAHL имат добавки за унищожаване на бактерии образуващи се в горивото, за обиране на влагата от него, за вдигане на цетановото число, за почистване и др.. с други думи BDC е комбинация от всичките изброени и спомага да поддържате горивната система чиста и да подобрявате качеството на горивото ( всеки знае колко ни е добра нафтата) т.е всичко което постигне Bar-3205, Bar-1200, го поддържа на ниво.

                      Споделям това което съм изпробвал и като търговец на такива продукти винаги съм държал на обратната връзка с клиента. До момента не съм имал случай в който някой да не е доволен, дори и са ми водили нови клиенти. Ако и при вас е така пишете за резултата.

                      П.П. искам ясно да стане, че въпреки качествата на добавките на BARDAHL, те не са панкилер за двигетелите, особено за тези за които никой не е полагал грижи мноооото години. Извинявам ако съм бил досаден със излеянията си.

                      www.facebook.com/UzunovAutotehEOOD/
                      Имам грешка: лятото 1мл/л , зимата 2мл/л , а не както съм писал по горе.
                      Ако може модератора да го оправи, че аз вече не мога.
                      "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                      Коментар


                      • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                        Аз пък в нафтата слагам олио (използвано щото е по-евтино) в съотношение 1 към 1. С тая смес тормозя два двигателя на ЯМЗ, единия 6 цилиндров другия 8. По-малкия харчи около два тона на сезон (година), по-големия над три. И двата работят при температури над нулата (единия е на комбайн другия е на трактор). По принцип не се оплакват, палят нормално работят нормално, обаче преди всеки сезон (на пролет обикновено) им свалям дюзите и ги нося на стенд и все има някоя която пикае, не знам дали е от олиото или им си идва времето. Тоя бардал BDC дават ли го да се смесва с олио и дали ще има полза от него за дюзите в моя случай?

                        Коментар


                        • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                          Бардала за беенвеистите е като Мопара за джипаджиите.
                          Не съм забелязал за някое беенве да препоръчват олио, та на твоя въпрос няма точен отговор.

                          От скромният ми над трипетилетков опит с олио ще ти препоръчам да слагаш 5-10% бензин и да не го мислиш.

                          P.S. Нищо им няма на разпръсквачите от олиото, ама по-добре си сложи нови. Икономически оправдано е от секва гледна точка.

                          P.P.S. Горивният филтър ако не е закачен някъде по двигателя, задължително с отопление, независимо от сезона.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                            Изминал съм с Dacia Logan 1.5 d ( моторът се вгражда и в Suzuki Jimny) 210 000км.През това време съм сипвал 2т(синтетично/синьо/бездимно,или най-евтиното което намеря) в комбинация с Bardahl B.D.C(което според мен е за камиони(има голям резервоар на опаковката)) или накоя от другите им добавки за дизел.Проблеми не съм имал.Разлика в разход,или промяна на можността не съм забелязъл.Но така или иначе вече на 320 000 км автомобилът пали по трудно и започна леко да се чува типичният за дизелите метален звук.Някой от дюзите може би е тръгнала.Не мога да знам дали тази процедура е опазила мотора(дюзи/помпа) от износване в по-ранен етап,но го правех за свое успокоение.

                            Коментар


                            • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                              Първоначално публикуван от dimitar_77 Преглед на мнение
                              Аз пък в нафтата слагам олио (използвано щото е по-евтино) в съотношение 1 към 1. С тая смес тормозя два двигателя на ЯМЗ, единия 6 цилиндров другия 8. По-малкия харчи около два тона на сезон (година), по-големия над три. И двата работят при температури над нулата (единия е на комбайн другия е на трактор). По принцип не се оплакват, палят нормално работят нормално, обаче преди всеки сезон (на пролет обикновено) им свалям дюзите и ги нося на стенд и все има някоя която пикае, не знам дали е от олиото или им си идва времето. Тоя бардал BDC дават ли го да се смесва с олио и дали ще има полза от него за дюзите в моя случай?
                              Нищо не ти пречи да пробваш 1л/1000л гориво при лятна експлоатация. 1л метална туба е от 36-38лв, наливен около 1л/30лв без отстъпка.
                              "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                              Коментар


                              • От: Какво сипвам в нафтата и защо?

                                При добавките за дизел как става разреждането с точно 20 литра дизел? В резервоара винаги има останало гориво, което не е известно колко литра е точно.
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X