До: Вече съм бесен.-12 градуса и резултата е..парафин вьв филтъра
Всички дизелови коли от 15 години насам,си имат ел подгрев на горивото което постъпва в горивния филтър.Този подгрев се включва от един вакум датчик на -0,4 атм . Всичко е монтирано в корпуса на Филтъра и има един кабел (около 2мм2). Другите два кабела са за датчика за вода ....
За температури под 4 градуса това е задължително устройство......
това отде го измисли?
има една фабричка, дето прави някви колички, дето не са сетили за тая гениалност, що ли?
Мерседес, ако си чувал..
Наистина ли мислиш че трябва ли да спорим кое е по-добро?
не е това целта на разговора - въобще не е интересно дали ще запали и работи един трактор
става дума за това, че колегата е артисал на пътя с фамилията си, с жена, с деца...
той да не би да не си е платил акциза на нафтата, винетката на пътното, данъка на данъчните, рушвета на стражарите?????????
както и аз??????
е за чий ... не получаваме това, за което си плащаме???
е , те за това е куесчъна, ако не е станало ясно, не за юмз-то, или за филтърчето...
да, ще си добавяме добавки, ще и наливаме на нафтата бензин, керосин, парафин, вазелин, афтършейв, боя за мустаци и още кой знае какво...
за да се окаже, че трябва да се сапунисаме, наведем и пригодим към СТАНДАРТ-а!!!
Господа министри, какво става с енергийната и транспортната сигурност на МОЯТА страна? Аз съм си платил всичкия рекет, който сте ми поискали. Или съм ви платил малко?
в това плащане думата "малко" не е позната - гушата на гореизброените е съизмерима с временно-пространствения континуум, уви
щото такива сме си ги избрали, пак уви, и с извинение..
Струва ми се че бях достатъчно груб, за да има реакция. Ако насреща има нормален читател. Вашият изстрел, господа!
е, то е ясно - изстрел с ОТР в цел сграда в София, дето под стряхата се споменава нещо за съединението и силата, по време на заседание, в което се гласуват коледни добавки ( щото иначе е празно...)
е , другия вариант - на следващите избори - умната
без гаранция ( това и в Комисията за защита на правата на потребителя не го гарантират - там става дума за 2 години, а не за 4 )
баси....
весели празници, де
Тирамису, разбирам те и ти съчувствам, ама скромния ми опит в управлението на ОТР сигурно няма да стопли замръзналите ти деца...
До: Вече съм бесен.-12 градуса и резултата е..парафин вьв филтъра
Колега да не мислиш,че само ти си бесен.Парафина щом е стигнал до филтъра пак си добре,аз вчера чистих тръбопровода до филтъра и тръбичката за горивото на нафтовата печка/d=1мм./ и ужас
Нафтата от една селска бензиностанция/че нямаше как/,ама повече никога от там.
А що се отнася до ЮМЗ-то и твоя автомобил няма база за сравнение,едното трактор другото автомобил.
Между другото доста пъти ми се е случвало на моя трактор от филтъра да вадя чист лед.Та и тракторите искат хубаво гориво.
До: Вече съм бесен.-12 градуса и резултата е..парафин вьв филтъра
Значи, как процедирам аз, въпреки, че от години карам Ленд Ровъри, които са непретенциозни към нафтата почкти колкото цитираното по горе ЮМЗ-63 година.
Първо - не наливам откъдето ми дойде - за да не остана някъде непредвидено по пътя и да бъда принуден да зареждам каквото има си нося винаги една туба 10 л, която ми дава възможност да стигна до подходяща бензиностанция.
Второ - зимата слагам задължително добавка против замръзване, а лятото само за почистване на системата и дюзите. Ако се сетя и съм на кеф слагам и по малко двутактово масло, за да ме благославя и нафтовата помпа.
А за това, че искам да не се занимавам с тези глупости е ясно. Това, което направиха колегите за изследването на горивата е супер похвално и бих подкрепял всякакви инициативи за да стане горивото ни, като в останалите държави в по-западна Европа.
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
До: Вече съм бесен.-12 градуса и резултата е..парафин вьв филтъра
Хубавата нафта си е хубава нафта. В другата тема Колегите направиха супер полезен експеримент и се видя коя нафта е хубава. И коя добавка върши работа. Проблем може да се окаже, че не винаги има наблизо ОMV и RS Antigel. Спасението е както каза колегата. Резервна туба или нафта с бензин. От 10 до 30%, в зависимост от времето. Над -10 аз слагам 20%. С 2 литра двутактово масло на резервоар. В краен случай обикновенно масло. Но в никъкъв случай само съмнителна нафта.
Също така има значение мястото на филтъра. На различните коли, разположението е различно. По отдалечено от мотора, или по близко до мотора. Естествено тези по близко до мотора се подгряват и парафинирането е в по малка степен. И въпреки това си трябва зимна нафта. Носете си винаги резервен ГОРИВЕН ФИЛТЪР, който знаете как да смените.
Весело посрещане на НОВА ГОДИНА.
До: Вече съм бесен.-12 градуса и резултата е..парафин вьв филтъра
А усещате ли как малко по малко се се превръщаме в едни Ге Се Емчици с всички тия добавки, проби, чистене на филтри и т.н., щото мазниците не си вършат работата. Коментирахме в другата тема ОМВ че е добра. Последно заредих там "трактора" и си взех проба. Какво бе учудването ми когато преди два дни слизам до колата и при -5 виждам че пробата е мътна. Все пак трактора запали. Май зависи от човека който управлява бензиностанцията.
Попитах един кореняк белгиец как стоят нещата в един такъв случай като на колегата в една нормална държава. Като спре "трактора" вика си репатрака и таксито, пази се бележката от последното зареждане, в сервиза му правят констативен протокол и се взема проба от легализирана лаборатория, след което със всичките документи завежда иск за въстановяване на всички материални и нематериални щети към бензиностанцията. Обикновено даже не се стигало до съд, а веригата бензиностанции въстановявала всичко че и "свирка" правила на човека само да не се разчуе.
Все повече ме е яд че живея и си плащам данъците в тая държава, нека на следващите избори не забравяме че "всеки народ си избира управниците" и че те работят за НАС, а не ние за ТЯХ.
"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Попитах един кореняк белгиец как стоят нещата в един такъв случай като на колегата в една нормална държава. Като спре "трактора" вика си репатрака и таксито, пази се бележката от последното зареждане, в сервиза му правят констативен протокол и се взема проба от легализирана лаборатория, след което със всичките документи завежда иск за въстановяване на всички материални и нематериални щети към бензиностанцията. Обикновено даже не се стигало до съд, а веригата бензиностанции въстановявала всичко че и "свирка" правила на човека само да не се разчуе.
Все повече ме е яд че живея и си плащам данъците в тая държава, нека на следващите избори не забравяме че "всеки народ си избира управниците" и че те работят за НАС, а не ние за ТЯХ.
В другата тема разказах един случай, при който управителя на бензиностанцията Лукойл дори не е почнал да се защитава (като знае как е правил бозата) , ами веднага е броил парите за разходи по лаборатории и т.н. Сигурно и без бележката ще става ама ще трябва да си настоятелен - то нали на повечето бензиностанции има и камери, така че можеш да поискаш да видиш записа и да се докаже кога и в колко часа си заредил при тях.
Коментар