Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

    Занимавам се точно с търговия с горива и досега по-голяма глупост не съм чувал. Никой, ама никой не зарежда на 3 месеца. Зареждам както голями така и малки селски бензиностанции. Говиш приказки от 1001 нощ.
    0888 068 669

    Коментар


    • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

      Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
      ... и глупостите започнаха и тук.

      dochef средно 60% горивата са от внос. На всяка бензиностанция има папка с информация за това. Всяка доставка върви с акцизен документ и декларация. Последните декларации се поставят в папката. Ако е от Лукойл е ясно, останалите декларации са предимно от НафтексПетрол. Вероятно на 80% от варненските бензиностанции горивата са от внос. Ако те интересува повече инфо слез на островна зона до петролната база.
      Не продължавай само и ти с глупостите. Аз е знам колко си компетентен, но аз лично се занимавам с продажба на горива на едро от години и освен това администрирам и няколко бензиностанции. Това да кажеш, че 60% от горивата са внос е пълен смях. Не ми трябва инфо от теб или от базата на Нафтекс във Варна, защото България не е Варна. Ходил ли си в базите на Лукойл б Бургас, в Русе, Ченге или в София и тогава говори. Нафтекс отдавана не са водещ фактор в бизнеса. Миналата година дори не работиха повече от месец и периодично нямат горива. Кой зареждат от тях? Бензиностанциите на Петрол , ЕКО и някой малки обекти. Всички други - Лукойл, ОМВ, ШЕл и т.н. зареждат от Лукойл и си слагат само техни добавки/евентуално/. Аз лично зареждам над 50 клиента с гориво от Ромпетрол, включително и селски бензиностанции в Невша, Българево, Д.Чифлик,Девня,Гроздево и други. Зареждам и много земеделци. Виждам, че си от Шумен. кажи ми в Шумен кой зарежда от Нафтекс освен ЕКО,Ал и КО и Петрол? Защото аз зареждам с ромско гориво Олимпията, Мобилгаз и Комфорта. Само най-закъсалите вземат от Нафтекс, защото горивата им са зле. Отделно много често нафтекс взима и от Лукойл. Имат задължения към тях стотици милиони. Така, че относно вноса по-голям фактор са Ромпетрол и въпреки това 80% от пазара се държи от Лукойл. Нека всеки се изказва за неща който разбира. Аз може от двигатели да не разбирам, но за горива не можаш ме пипна.
      0888 068 669

      Коментар


      • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

        Добре де, кажи тогава откъде се взема лятна нафта през зимата, без преди това да е замръзнала в тръбопровода, в петролната база или в автоцистерната? И защо това се случва главно на малки обекти без много навалица?

        Коментар


        • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Добре де, кажи тогава откъде се взема лятна нафта през зимата, ..... главно на малки обекти без много навалица?
          Не се взима , а се дава, прави се лятна на място с разни добавки на стойност ВиК. Който ...л - ..л.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

            Мани водата, аз за чистата нафта питам.

            Коментар


            • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Добре де, кажи тогава откъде се взема лятна нафта през зимата, без преди това да е замръзнала в тръбопровода, в петролната база или в автоцистерната? И защо това се случва главно на малки обекти без много навалица?
              Я ме отвори как познаваш "лятната" нафта? На око, на цвят или на вкус? Недейте , бе хора - не говорете глупости да ставате смешни! Наистина се забвлявам много тука!

              Малките обекти аз ги зареждам с по 1000 - 2000 литра от тип гориво през седмица-две. Продажбите им са малки и нямат възможност да затворят много пари в гориво, че да го продават с месеци. Всяка доставка трябва да се плаща максимум до 10 дни. Мислете преди да пишете. Как селска бензиностанция ще изкара 20-25 хил. лева да зареди 10 000литра авансово и да ги продава 3 месеца. Горивата са прекалено скъпи и всички зареждат оптимално, като избягват затваряне на излишни количества. Това, че нафтата се парафинизира при ниски температури не означава че е 'лятна'.
              0888 068 669

              Коментар


              • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Мани водата, аз за чистата нафта питам.
                Чиста нафта по бензиностанциите няма. Там в нафтата има 6% биодизел. така наречената "чиста" нафта се ползва само от земеделските производители.
                0888 068 669

                Коментар


                • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                  Първоначално публикуван от Dochef Преглед на мнение
                  .....
                  Служител на колонката на бензиностанция Ромпетрол ми твърдеше, че понякога дизела им е 100% от рафинерия на Ромпетрол, понякога била мешана 50/50 с Лукойл. Вярно ли е това?
                  WG 2.7 CRD

                  Коментар


                  • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                    Първоначално публикуван от Dochef Преглед на мнение
                    Я ме отвори как познаваш "лятната" нафта? На око, на цвят или на вкус? Недейте , бе хора - не говорете глупости да ставате смешни! Наистина се забвлявам много тука!

                    ...Това, че нафтата се парафинизира при ниски температури не означава че е 'лятна'.
                    Ти може да се забавляваш, ама хората берат ядове.

                    И какво означава, когато нафтата се парафинизира при ниски температури, точно, щом не значи че е лятна? Хубаво, не е лятна, или поне търговците не я продават за лятна, ама пак е негодна за работа при тези температури и с това се изчерпват известните неща.

                    Ако се окаже че не знаеш какво продаваш няма да си нито първия, нито втория. Търговците по принцип са така и в това няма лошо, докато не почнат назидателно да поучават клиентите си.

                    Все пак не отговори на въпроса - откъде се взема нафтата, която става на пача, след като е била течна в тръбопровода на Лукойл, в петролната база, в цистерната на доставчика и в резервоара на бензиностанцията? От всичките тези места само на последното има температура различна от околната.

                    Коментар


                    • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                      Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                      Служител на колонката на бензиностанция Ромпетрол ми твърдеше, че понякога дизела им е 100% от рафинерия на Ромпетрол, понякога била мешана 50/50 с Лукойл. Вярно ли е това?
                      Няма и не може да има вариант 50/50 мешана нафта. Вярно е, че базата на Ромпетрол в с. Мартен до Русе е на една ограда разстояние от базата на Лукойл и дори имат общ паркинг, но как да стане? Рядко служителите са "компетентни" относно горивото. Вярно е, че има моменти, когато Ромпетрол зареждат от Лукойл, но това е само понякога летните месеци. Причината е, че нивото на Дунав пада и баржата с горивото от Румънско не може да достави навреме, но това са единични случай. Тогава евентуално може в резервоарите да се засекат две доставки и да се омесят двете горива. Сигурно това е имал впредвид служителя. Реално една доставка е от един доставчик.
                      0888 068 669

                      Коментар


                      • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Ти може да се забавляваш, ама хората берат ядове.

                        И какво означава, когато нафтата се парафинизира при ниски температури, точно, щом не значи че е лятна? Хубаво, не е лятна, или поне търговците не я продават за лятна, ама пак е негодна за работа при тези температури и с това се изчерпват известните неща.

                        Ако се окаже че не знаеш какво продаваш няма да си нито първия, нито втория. Търговците по принцип са така и в това няма лошо, докато не почнат назидателно да поучават клиентите си.

                        Все пак не отговори на въпроса - откъде се взема нафтата, която става на пача, след като е била течна в тръбопровода на Лукойл, в петролната база, в цистерната на доставчика и в резервоара на бензиностанцията? От всичките тези места само на последното има температура различна от околната.
                        Не съм назидателен, нито поучавам тука. не се засягай, но когато пишеш нелепи неща приеми мнението на хора занимаващи се с това. Да ти поясня малко по-подробно защо става на "пача" нафтата. Първо има физични промени, които дори и да има добавки не могат да се избегнат. Нафтата потъмнява, става непрозрачна и повечето харо тя вече е замръзнала. Това не е така. Мога да ти кажа , че в 90% от бензиностанциите резервоарите са вкопани и там температурата далеч не става толкова ниска, колкото в резервгоара на колата ти. Замислял ли си се за това? Това е от много голямо значение. В базите и в цистерните количеството гориво е също много по-голямо от това в резервоара ти.
                        Откъде се взема нафтата?
                        Да видим откъде. Нали не си представяш, че някой бърка нафта в задния си двор. В момента ,за да направи доставка заявката се пуска от бензиностанцията. Доставчика товари горивото от Лукойл, Ромпетрол или Нафтекс . Няма как търговеца да си го измисли отнякъде това гориво. В документите се упоменава дата, час на товарене, крайна дестинация и се одобрява от Митница. Камионът се контролира с GPS за маршрута, има съответните нивомери на отделните клетки. След одобрение се товари, след това получава документите и потегля. При пристигане на обекта чака разрешение за разтоварване. Само когато е на правилното място тогава може да разтовари. При разтоварване, цистерната на бензиностанцията е свързана онлайн с НАП и нивомерите показват колко гориво влиза вътре. На практика НАП виждат в реално време колко гориво излиза от камиона, колко влиза в резервоара на обекта. Само да ти кажа че глобата при нарушения е 50 000лв. Така че трябва да си изключително прост да направиш манипулации. Не знам защо толкова хвалиш Лукойл но е факт, че 80% от горивата са от там и каквото качество са произвели, това е на обектите.За едно обаче може да си прав - на всеки обект трябва да слагат добавки зимата а дали го правят не е ясно. Добавката много променя качеството на горивото в студено време. Тя трябва да се слага в момента преди разтоварване, за да може да се омеси добре с горивото. Това или не се прави или се слага след това и няма ефект.

                        Така като помисля това може би е най-вероятната причина за казаното от теб. Съветът ми е да намериш обект, където си сигурен че слагат добавки. Това няма как да бъде контролирано от Лукойл, търговеца или НАП. Зависи от контрола на Управителя или Дилъра.
                        0888 068 669

                        Коментар


                        • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                          Първоначално публикуван от Dochef Преглед на мнение
                          Не продължавай само и ти с глупостите. Аз е знам колко си компетентен, но аз лично се занимавам с продажба на горива на едро от години и освен това администрирам и няколко бензиностанции. Това да кажеш, че 60% от горивата са внос е пълен смях. Не ми трябва инфо от теб или от базата на Нафтекс във Варна, защото България не е Варна. Ходил ли си в базите на Лукойл б Бургас, в Русе, Ченге или в София и тогава говори. Нафтекс отдавана не са водещ фактор в бизнеса. Миналата година дори не работиха повече от месец и периодично нямат горива. Кой зареждат от тях? Бензиностанциите на Петрол , ЕКО и някой малки обекти. Всички други - Лукойл, ОМВ, ШЕл и т.н. зареждат от Лукойл и си слагат само техни добавки/евентуално/. Аз лично зареждам над 50 клиента с гориво от Ромпетрол, включително и селски бензиностанции в Невша, Българево, Д.Чифлик,Девня,Гроздево и други. Зареждам и много земеделци. Виждам, че си от Шумен. кажи ми в Шумен кой зарежда от Нафтекс освен ЕКО,Ал и КО и Петрол? Защото аз зареждам с ромско гориво Олимпията, Мобилгаз и Комфорта. Само най-закъсалите вземат от Нафтекс, защото горивата им са зле. Отделно много често нафтекс взима и от Лукойл. Имат задължения към тях стотици милиони. Така, че относно вноса по-голям фактор са Ромпетрол и въпреки това 80% от пазара се държи от Лукойл. Нека всеки се изказва за неща който разбира. Аз може от двигатели да не разбирам, но за горива не можаш ме пипна.
                          Нямам и намерение да те пипам. Щом си в бизнеса си виждал ж.п. цистерните на OMV в петролната база. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0004.jpg
Прегледи:1
Размер:95.2 КБ
ID:5558484 Това е често срещана гледка. Сигурно знаеш и няколкото коловоза ж.п. цистерни на Shell какво правят на ферибота. Сам казваш че зареждаш много клиенти от Ромпетрол, а 90% бил дела на бургаската рафинерия. Ромпетрол много здраво продават в северна българия. А какво влиза от Гърция? Щом зареждаш можеш лесно да сметнеш месечните доставки например за Асен и Гошо дали са с 30% по-големи от например на Марков. За Шуменски регион освен Еко, Ал и Ко (доставят и на много селски обекти и ведомствени ГСМ), Петрол, ОМВ (товарят от Каспичан), Shell (вижда се на снимката), Ромпетрол и изброените от теб и какво остана за горива от Ченге.
                          Истината е че големите доставчици си имат договори и често взимат от най-близката база, включително и цистерни на Лукойл се е случвало да пълнят от Каспичан. И както съм писал по-горе единствения начин клиентите да знаят с какво гориво карат са тези декларации. И колко да са зле горивата на Петрол? В момента дизела е италиански а бензина румънски - същия дето ще го натовариш от Русе.

                          Тъй наречената лятна нафта е газьол за отопление, обезцветен и смесен. Обикновенно относителното е около 0,87 и мирише на керосин. При ниски температури много бързо прави дебел филм по филтъра още на колонката. При доставки от бази директно към бензиностанции няма как да попадне такъв дизел. Нивомерите, документо потока, GPS на автоцистерните пречат за това. Поне за големите фирми. Последно миналата година имаше такъв случай в един ГСМ в региона. Вероятността да попаднете на такова гориво е на някоя бензиностанция от малка верига, дето рядко заделя пари за анализ на горивата в резервоарите си.

                          Горе бях писал за мътен дизел при ниска температура. Вероятноста да заредите такъв е ако автоцистерната товари първа от база и в количество до обема на тръбопровода. Отива да разтоварва на бензиностанция и в момента на разтоварването Вие отивате да си напълните колата. Навремето имаше една брошура за правила за работа на бензиностанции и 1,5 часа не се продаваше от горивото което се получава. Сега търговеца няма да ви върне, щото нали имало много филтри по веригата.
                          Аз лично спазвам някой правила при зареждане дизел зимно време.
                          -само от големите вериги,
                          -от обекти с подземни резервоари,
                          -в близкия 1,5 часа да е нямало доставка на дизел.
                          -резервоара никога до горе, че ако се наложи доливане с дизел от 3 лева. да има място.
                          ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                          Е250 1998-продаден
                          Субару Пустош

                          Коментар


                          • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                            Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                            В момента дизела е италиански а бензина румънски - същия дето ще го натовариш от Русе.

                            Тъй наречената лятна нафта е газьол за отопление, обезцветен и смесен. .
                            След тези "бисери" спирам да коментирам!!!
                            0888 068 669

                            Коментар


                            • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                              Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
                              Нямам и намерение да те пипам. Щом си в бизнеса си виждал ж.п. цистерните на OMV в петролната база. [ATTACH=CONFIG]675556[/ATTACH] Това е често срещана гледка. Сигурно знаеш и няколкото коловоза ж.п. цистерни на Shell какво правят на ферибота. Сам казваш че зареждаш много клиенти от Ромпетрол, а 90% бил дела на бургаската рафинерия. Ромпетрол много здраво продават в северна българия. А какво влиза от Гърция? Щом зареждаш можеш лесно да сметнеш месечните доставки например за Асен и Гошо дали са с 30% по-големи от например на Марков. За Шуменски регион освен Еко, Ал и Ко (доставят и на много селски обекти и ведомствени ГСМ), Петрол, ОМВ (товарят от Каспичан), Shell (вижда се на снимката), Ромпетрол и изброените от теб и какво остана за горива от Ченге.
                              Истината е че големите доставчици си имат договори и често взимат от най-близката база, включително и цистерни на Лукойл се е случвало да пълнят от Каспичан. И както съм писал по-горе единствения начин клиентите да знаят с какво гориво карат са тези декларации. И колко да са зле горивата на Петрол? В момента дизела е италиански а бензина румънски - същия дето ще го натовариш от Русе.

                              Тъй наречената лятна нафта е газьол за отопление, обезцветен и смесен. Обикновенно относителното е около 0,87 и мирише на керосин. При ниски температури много бързо прави дебел филм по филтъра още на колонката. При доставки от бази директно към бензиностанции няма как да попадне такъв дизел. Нивомерите, документо потока, GPS на автоцистерните пречат за това. Поне за големите фирми. Последно миналата година имаше такъв случай в един ГСМ в региона. Вероятността да попаднете на такова гориво е на някоя бензиностанция от малка верига, дето рядко заделя пари за анализ на горивата в резервоарите си.

                              Горе бях писал за мътен дизел при ниска температура. Вероятноста да заредите такъв е ако автоцистерната товари първа от база и в количество до обема на тръбопровода. Отива да разтоварва на бензиностанция и в момента на разтоварването Вие отивате да си напълните колата. Навремето имаше една брошура за правила за работа на бензиностанции и 1,5 часа не се продаваше от горивото което се получава. Сега търговеца няма да ви върне, щото нали имало много филтри по веригата.
                              Аз лично спазвам някой правила при зареждане дизел зимно време.
                              -само от големите вериги,
                              -от обекти с подземни резервоари,
                              -в близкия 1,5 часа да е нямало доставка на дизел.
                              -резервоара никога до горе, че ако се наложи доливане с дизел от 3 лева. да има място.
                              Моята фирма има един малък камион брандиран "Shell". И какво от това. Аз "Shell" ли съм? Толкова си далеч от нещата, че чак не искам да говоря.
                              0888 068 669

                              Коментар


                              • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                                Първоначално публикуван от Dochef Преглед на мнение
                                ...
                                Така като помисля това може би е най-вероятната причина за казаното от теб. Съветът ми е да намериш обект, където си сигурен че слагат добавки. Това няма как да бъде контролирано от Лукойл, търговеца или НАП. Зависи от контрола на Управителя или Дилъра.
                                Я разкажи каква е тая история с добавките?
                                Хем разправяш че никой не бърка нафта в задния си двор, хем всъщност ключови за качеството съставки се поставят ръчно в бензиностанцията от хора, които едва ли са инженер-химици. Това не обезсмисля ли всички документи за качество, които пристигат с горивото?

                                Аз за себе си съм решил въпроса - стандартизирал съм си автопарка на пропан-бутан. В него колкото по-малко добавки сложат, толкова по-добре. Но коли със замръзнала нафта тегля най-редовно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X