От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.
През ноща- проблеми няма почти никакви при температури над -15 градуса. Нали така? При температури по ниски от -15, пълен или не, резервоар затоплен от обратната нафта ще изстине за норматив. Много преди да сме се събудили. Вярно, че не пречи да е пълен, но не виждам и голяма полза от пълен или наполовина празен.
По лодките- стари дизели връщат доста. И при празен танк като го оставя да връща само там /можем да избираме от куде дърпа и къде връща/ танка се затопля малко. Ама малко. И на сутринта след няколко часа почивка на мотора, танка не се усеща топъл. И говорим за няколко градуса разлика.
При нови модерни дизели, връща много по малко. Там за да стопли танк, трябва да е съвсем на дъното на танка. И пак сутринта е студено. Не знам като говорим за 20-30 литра и -15 градуса има ли смисъл да и пазиш завет. Леда, киша... ще си се изпаряват/замръзват за много кратко време.
През ноща- проблеми няма почти никакви при температури над -15 градуса. Нали така? При температури по ниски от -15, пълен или не, резервоар затоплен от обратната нафта ще изстине за норматив. Много преди да сме се събудили. Вярно, че не пречи да е пълен, но не виждам и голяма полза от пълен или наполовина празен.
По лодките- стари дизели връщат доста. И при празен танк като го оставя да връща само там /можем да избираме от куде дърпа и къде връща/ танка се затопля малко. Ама малко. И на сутринта след няколко часа почивка на мотора, танка не се усеща топъл. И говорим за няколко градуса разлика.
При нови модерни дизели, връща много по малко. Там за да стопли танк, трябва да е съвсем на дъното на танка. И пак сутринта е студено. Не знам като говорим за 20-30 литра и -15 градуса има ли смисъл да и пазиш завет. Леда, киша... ще си се изпаряват/замръзват за много кратко време.
Коментар