Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Я разкажи каква е тая история с добавките?
    Хем разправяш че никой не бърка нафта в задния си двор, хем всъщност ключови за качеството съставки се поставят ръчно в бензиностанцията от хора, които едва ли са инженер-химици. Това не обезсмисля ли всички документи за качество, които пристигат с горивото?

    Аз за себе си съм решил въпроса - стандартизирал съм си автопарка на пропан-бутан. В него колкото по-малко добавки сложат, толкова по-добре. Но коли със замръзнала нафта тегля най-редовно.
    Не е нужно да си инженер-химик. Добавката идва с туби и има таблица колко милиграма на колко хиляди литра се слага. Няма как да бъде сложена преди това, защото всяка верига си слага собствени добавки, а доставките са от общи бази. Това не обезмисля целия контрол на горивото. Така се намалява вероятността от конрабандно гориво или от гориво без платен акциз към държавата. Във веригите има по-долям контрол, но много често там управители продават на черно туби с добавки. Това за какво говори/ Все пак сме в България за съжаление...
    0888 068 669

    Коментар


    • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

      Накратко - някой в рафинерията с все лаборатория, образование и опит се старае да докара някакви параметри на горивото, на главата са му стандарти, системи за качество и какво ли не и изобщо той знае какво прави и носи отговорност за това което прави. После байчото с тубата се изсира на метеното. Даже и да спазва таблицата, съставена неизвестно как. Интересно, дали се подписва в сертификата, че е сложил фирмената добавка?

      А случайно някой да знае бензиностанция, в която гарантирано НЕ слагат нищо в горивото?

      Коментар


      • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

        Хм... За румънското гориво лично аз имам известни притеснения...
        Просто по случайност преди няколко години присъствах на добавяне на добавка 2-3 двадесет литрови туби, при което няколко хиляди тона румънски бензин 92 стана 'най-хубавия' 96 по него време... Поне според анализа де....
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

          Първоначално публикуван от Dochef Преглед на мнение
          Във веригите има по-долям контрол, но много често там управители продават на черно туби с добавки. Това за какво говори/ Все пак сме в България за съжаление...
          Да, дори се е случвало да ми предлагат такива туби! Затова там където живея зареждам нафта само от една бензиностанция на която знам управителя що за човек е и откъде доставят дизела, а като пътувам из страната зареждам на още 2 от същата верига - карането на дизелова кола с малко харчене и голям резервоар ми го позволява. Допълнително се преосигурявам като и сам си слагам изпитани добавки! Междудругото затова и се отказах от кола на пропанбутан - налагаше се често зареждане, къде ли не и после се чешех по главата и се чудех газта ли е виновна или просто му е дошло времето на нещо да се скапе или да не работи както трябва колата или внезапно да вдигне разхода драстично или да го намали (обикновенно не толкова драстично). Откакто съм на дизел разхода ми е предвидим и ядове с гориво не съм брал при тоя ми режим на зареждане!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

            Първоначално публикуван от Dochef Преглед на мнение
            След тези "бисери" спирам да коментирам!!!
            Т.е. казваш че изпълнителния директор на Нафтекс подписва декларации с невярно съдържание...
            ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
            Е250 1998-продаден
            Субару Пустош

            Коментар


            • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

              Преди 2 дена имах проблем с нафтата. Излязох от нас и карах малко из града. Температурата беше -9 градуса. Започна да ми предърпва колата и в един момент изгасна. Отворих капака и гумената ми помпичка се свила. Развих доривния филтър, а той празен. Бутах помпичката и в един момент тръгна да напомпва.Напълни филтъра и започнах да въртя на стартер. Не искаше да запали колата, докато в един момент акумулатора падна. Звъня на познат да идва да ме дръпни до в нас. Не ми вдигна. Стоях около колата и се чудих какво да правя, валеше сняг. Нито да оставя колата, че улиците тесни от снега, нито има някой да ми помогне. Влязох в колата и от четвърт завъртя и запали. Прибрах се и заредих акумулатора. Тези дни температурите са все около -5 и не ми е правила проблема. Не слагам добавки в нафтата, зареждам от една и съща бензиностанция. Все си мисля че е хубаво горивото им, но и на мене ми се случи.
              Иначе предимството на дизеловата ми кола от към проходимост е огромно. Пускам я леко без газ и тя си поема и тръгва, докато бензиновите трябва да се подаде газ, почва яко да буксува и понякога се окопава.

              Коментар


              • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                Иначе предимството на дизеловата ми кола от към проходимост е огромно. Пускам я леко без газ и тя си поема и тръгва, докато бензиновите трябва да се подаде газ, почва яко да буксува и понякога се окопава.
                Иначе явно не си карал кола с V8 или V6 бензин с автомат
                Сори за спама...
                LZ1RED

                Коментар


                • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                  Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                  Преди 2 дена имах проблем с нафтата. Излязох от нас и карах малко из града. Температурата беше -9 градуса. Започна да ми предърпва колата и в един момент изгасна. Отворих капака и гумената ми помпичка се свила. Развих доривния филтър, а той празен. Бутах помпичката и в един момент тръгна да напомпва.Напълни филтъра и започнах да въртя на стартер. Не искаше да запали колата, докато в един момент акумулатора падна. Звъня на познат да идва да ме дръпни до в нас. Не ми вдигна. Стоях около колата и се чудих какво да правя, валеше сняг. Нито да оставя колата, че улиците тесни от снега, нито има някой да ми помогне. Влязох в колата и от четвърт завъртя и запали. Прибрах се и заредих акумулатора. Тези дни температурите са все около -5 и не ми е правила проблема. Не слагам добавки в нафтата, зареждам от една и съща бензиностанция. Все си мисля че е хубаво горивото им, но и на мене ми се случи.
                  Иначе предимството на дизеловата ми кола от към проходимост е огромно. Пускам я леко без газ и тя си поема и тръгва, докато бензиновите трябва да се подаде газ, почва яко да буксува и понякога се окопава.
                  А, за "полу-съединител" чувал ли си? Защото Москвичите и Ладите всичките бяха дизели или не ги карахме зимата!
                  Р.П.(RFF) 0898677590
                  Пътна помощ
                  ДЕНОНОЩНО

                  Коментар


                  • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                    Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                    Иначе явно не си карал кола с V8 или V6 бензин с автомат
                    Сори за спама...
                    Eee...V6, V8, дай Боже всекиму. И 4 редови, автомат пак тръгват като пуснеш спирачката.
                    И аз бях много впечатлен като си взех последната дизел, дотогава дватринайсе само бензин, ма не V6 и V8.
                    Дизела спокойно си маневрира без газ. И на втора, даже и трета по хубав равен път върви устойчиво без газ и придърпвания.
                    Ма това дизелджиите го знаят .
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                      Темата е за желиране на нафтата, а не за проходимостта. До кога ще ни цакат след като си има изисквания към горивата?

                      Коментар


                      • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                        Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                        Темата е за желиране на нафтата, а не за проходимостта. До кога ще ни цакат след като си има изисквания към горивата?
                        Прав си!
                        Не знам как попадат колегите на калпава нафта. Аз карам четвърта зима дизел, не съм имал никакъв проблем с нафтата до сега включително и февруари 2012 г. когато при нас стигна до -26 грядуса. Колата /Митсубиши Галант 2.0 дизел комби/ се кара всеки ден на къси отсечки. Зареждам от "Лукойл" и чат-пат от една ...да кажем ведомствена база. Няма замръзване, вода, прекъсвания, непалене и др. Горивен филтър съм сменил когато я купих, вече двайсет и няколко хил. км. Сипвам в горивото по 5 млл. двутактово масло на литър нафта размесено с малко газ за горене. Изгорих по този начин и старото масло при смяната, утаено и прецедено през ковбойски гащи .
                        А, като го купих 2010 г. колеги от форума на Митсубиши ме предупреждаваха, че съм направил грешка /преди него прекарах три бензинови Галанта/ и, че зимата ще бера ядове с паленето. Е, не брах, поне досега.
                        Та така!
                        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                        Коментар


                        • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                          Доколкото знам, нафтата трябва да отговаря на изискването да не замръзва до -15*С. Интересно, за това кой е отговорен - производителят или продавачът, който чат-пат наливал някакви добавки?
                          HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                          Коментар


                          • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                            Днеска се движих в града и беше -10 градуса. Нямах проблеми. Утре сутринта го дават -15 градуса да е и ще видя какво ще правя.

                            Коментар


                            • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                              Днес, Пасат 3б5 купе, мотор АФН .... замръзнал горивопровод между филтъра и резервоара.
                              А, уж не е много студено.Вероятно е имало вода в горивото.
                              Моята работа за днес беше да открия и кажа на клиента какъв е проблема.
                              Оставиха го в топъл гараж.
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • От: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.

                                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                                Днес, Пасат 3б5 купе, мотор АФН .... замръзнал горивопровод между филтъра и резервоара.
                                А, уж не е много студено.Вероятно е имало вода в горивото.
                                Моята работа за днес беше да открия и кажа на клиента какъв е проблема.
                                Оставиха го в топъл гараж.
                                На времето поради същата причина (някъде в далечната 1993г) на 'гоуфу' му бях направил автономно отопление на горивопровода между резервоара и филтъра - реотан около 100Вт навит около горивопровода.
                                Голфа тогава бе 13 годишен и зелен (първите ГОЛФ 1 / 1.5 дизел - явно служебен на безброй километри )...
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X