До: На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.
Колеги, чета темата от самото и начало и много се кефя на това, което правите.
РЕСПЕКТ!
Искам обаче малко да я разводня, не нафтата, а темата, за да Ви обърна внимание на няколко въпроса.
1. Случвало ми се е да заредя калпава нафта от Шел преди години, Вървеше си автомобила, но цялата задна броня беше станала черна от 50 л. нафта, бях се притеснил серьозно за дезалеке и даже тръгнах по майстори. Със следващото зареждане се оправи. Зареждал съм и на ОМВ обикновен дизел и колата просто не вървеше, даваш газ, сваляш скоростите на по-ниска и в крайна сметка сериозно по-голям разход.
2. Много сериозен проблем е и колко литра Ви сипват и за колко си плащате. Мога да кажа, че на мен от частна бензиностанция са ми са извинявали и връщали парите след "грешка" от тяхна страна. Моят начин на зареждане винаги е пълня до капачката, карам докато светне резервата и после пак до горе. Съвсем на скоро от там където редовно зареждам заредих в джипа си 80.4 литра, а по принцип зареждам 70-75 литра на Гранд Чироки 1999 г. Като разговарях със собственик на бензиностанция той ми каза, че комитета по метрология и стандартизация идвали внезапно и като установели разлики налагали глоба 5 000 лв. Но какво се оказа, като направих елементарна сметка: една бензиностанция в малко градче продава около 100 тона дизел за месец, значи 3 тона на денонощие. Ако колонката не мери вярно само с 5 % /аз никога няма да хвана разликата, ако са само 5%/ за 24 часа прави 150 литра по 2 лв.-около 300 лв. на ден. А дали проверяващите идват внезапно всеки ден? А колко продава ОМВ на главния път С-ф Варна за 24 часа? А както пише Зарин, като имат "ухо" за "внезапните" провелки им излиза още по - ефтино. А кой плаща-пак НИЕ!
3. А какво е положението с кол-во и качеството на бензините?
Колеги, чета темата от самото и начало и много се кефя на това, което правите.
РЕСПЕКТ!
Искам обаче малко да я разводня, не нафтата, а темата, за да Ви обърна внимание на няколко въпроса.
1. Случвало ми се е да заредя калпава нафта от Шел преди години, Вървеше си автомобила, но цялата задна броня беше станала черна от 50 л. нафта, бях се притеснил серьозно за дезалеке и даже тръгнах по майстори. Със следващото зареждане се оправи. Зареждал съм и на ОМВ обикновен дизел и колата просто не вървеше, даваш газ, сваляш скоростите на по-ниска и в крайна сметка сериозно по-голям разход.
2. Много сериозен проблем е и колко литра Ви сипват и за колко си плащате. Мога да кажа, че на мен от частна бензиностанция са ми са извинявали и връщали парите след "грешка" от тяхна страна. Моят начин на зареждане винаги е пълня до капачката, карам докато светне резервата и после пак до горе. Съвсем на скоро от там където редовно зареждам заредих в джипа си 80.4 литра, а по принцип зареждам 70-75 литра на Гранд Чироки 1999 г. Като разговарях със собственик на бензиностанция той ми каза, че комитета по метрология и стандартизация идвали внезапно и като установели разлики налагали глоба 5 000 лв. Но какво се оказа, като направих елементарна сметка: една бензиностанция в малко градче продава около 100 тона дизел за месец, значи 3 тона на денонощие. Ако колонката не мери вярно само с 5 % /аз никога няма да хвана разликата, ако са само 5%/ за 24 часа прави 150 литра по 2 лв.-около 300 лв. на ден. А дали проверяващите идват внезапно всеки ден? А колко продава ОМВ на главния път С-ф Варна за 24 часа? А както пише Зарин, като имат "ухо" за "внезапните" провелки им излиза още по - ефтино. А кой плаща-пак НИЕ!
3. А какво е положението с кол-во и качеството на бензините?
Коментар